I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rock band 2 [Multi]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-02-06 15:34

Rock band 2 [Multi]

Fanns ingen RB2 tråd så tyckte det var på tiden att det dök upp en :)

Vilka lirar?
Vad lirar ni?
Vad har ni klarat 100% etc
Favoritlåtar
Starta diskussionen

Jag lirar Bas och trummor, dock mer bas nu eftersom min fotpedal till trummorna gick av.
Sitter med polarens Guitar hero world tour trummor nu och plågas pga hur usla dom egentligen är.
Dom har fördelen av bättre studs men man slår lite fel pga omvänjningen, men samtidigt är det otroligt mycket crosstalking utav nån sjuk anledning. Alltid bra att bryta combo pga skiten, samt att fotpedalen är ett jävla skämt. Sitter och får kramp utav satan nu vilket inte hänt på länge, sen är inte trippel kicks ens att tänka på ><

Favoritlåtarna är fan helt klart All that remains - Two weeks, samt All that remains - This calling.

Kan klara Two weeks utan större problem nu på trummor, samt dragit 93%+ på vocals på den <3 sångare som sjunger rent.
This calling kan jag inte ens klara :D men satan så härlig fot det är i den, blir tårögd av glädje bara jag tänker på det

Eftersom jag är fail på att starta trådar får ni fan göra ett bättre jobb

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot