I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mortal Kombat vs DC.. & Street Fighter IV

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2009-01-18 21:35

Mortal Kombat vs DC.. & Street Fighter IV

Tjoo.

Tänkte höra om de nån här som har tjackat Mortal Kombat vs DC Universe.
Har kikat en del å de verkar soft som fan. dock är de alltid slut på webhallen :/
Men ni som har de, hur är de? häftiga fighter? svårt? många timmar med kul fighting eller blir de enformigt lite fort?

Nu till det andra.

Street fighter IV.

iiih, de verkar bli grymt som fan, många som tänker tjacka på Release dagen?
Fanns ingen tråd om detta. Så gärna lite snack om de här då xD

Cheers

Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever

2009-01-18 22:39
Blir att köpa båda, när pengarna tillåter, och streetfighter släpps. Dock så hittar jag ingen affär i sverige som säljer det!. Glidit in på diverse affärer och frågat, och får samma svar "Nej, men kom tillbaka om en månad eller så", och följs av "men det är så buggigt, slöseri med pengar om jag skall vara allvarlig". Vem tror sig personen vara, som kan säga att jag inte borde köpa spelet?.
*snaark*

2009-01-18 23:37
Mk vs DC var ett ok spel, är ett enormt DC fan så det gjorde väl saken mycket bättre med.. Inte jätte lång spel tid men dock skönt att kunna få vara Batman i ett spel och nita superman...Värt det om man gillar den genren..
Rappare

2009-01-19 00:02
Så som jag uppfattat det så är MK vs DC det bästa MK spelet som gjorts på grymt länge. Och det är säkert ett roligt och underhållande spel (även om jag tycker det nedtonade våldet i det tar bort mycket av charmen med MK), men det är inte en särskilt noggrant balanserad kompetitiv fighter.
Personligen skippar jag MKvsDC tills jag att jag ev. hittar det i någon reabox om nåt år.

SF4 å andra sidan är ett måste.

2009-01-19 00:10
Ah de blir fan till å köpa Mk vs DC så fort Webhallen får in det igen. känns som att jag måste pröva de x)

& Street fighter på rel dagen :D (Y) det ser toppen ut

Kommer man kunna lira online på SF4? nån som läst nått om de? jag har tyvärr inte sett något sådant.
Rappare

2009-01-19 10:33
Ja, självklart online på SF4. Skulle inte alls vara lika intressant utan den funktionen.

2009-01-19 11:19
när pengarna tillåter,

Har dina pengar egen vilja?

HE HE HE ROFLMAO?!
Wearing my Rolex

2009-01-19 17:02
fan va sweet då blire till å nöta fan :D

2009-01-20 00:03
suomii; haha, the fuck
*snaark*

2009-01-21 15:21
Ni som har MK vs DC vart tjacka ni de nånstans?
Webhallen säger att de släpptes 2008-11-25 medans Discshop säger att de kommer nångång i början av 2009, på ginza står det 2009-03-31 :S

fett sjukt om de släppts i 1 butik bara?
fan va yroll.
Producent

2009-02-14 00:42
ni som e mortal kombat fans.....om ni vill göra ett fint köp så passa på nu besök....www.spelbutiken.se....gå in på februari kampanjen....där hittar ni MK vs DC för 199:- på både ps3 och xbox 360.....har själv gjort det.....och det va riktigt fett spel....skitkul o köra det online =D
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2009-02-14 12:17
Online va rätt ok, dock fittigt när man träffar nån som står & gör samma attack hela tiden så man inte kan röra sig. då vill man kasta dosan i väggen.

2009-02-15 23:59
Jävla massa punkter det blev.....där....eller....hur?......
Wearing my Rolex

2009-02-18 17:50
Oops. Nu är det snart dax! Release fredag! :D
Producent

2009-02-21 02:14
Mk vs dc försökte få spelkänslan som trilogy, korta enkla kombos, men egentligen så var Mk deadly alliance systemet mycket bättre, I mk vs Dc är den också teen rated så förvänta dig inte mycket blood som deras tidigare release, fatalities är pinsamt i spelet.
Men om man vill köra mot andra eller story mode så är det helt okej, man tröttnar för snabbt i spelet bara. Hellre köper man Mk Trilogy arcade..
Köp Street fighter 4, det spelet verkar mer genomtänkt.
http://soundcloud.com/orlandog
https://www.facebook.com/OrlandogPsy
https://www.youtube.com/user/OrlandogPsy