I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] Jag gillar inte PS3!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2009-01-15 23:00

[Multi] Jag gillar inte PS3!

Nu ska jag säga det här så att alla förstår!

Först verkade ps3an lockande då min kompis sålde det för så billigt pris. Jag tänkte att det var en hi-tech apparat, inte hört så mycket om den.. sett den en gång i en affär.. aldrig testat dock. 360 har jag spelat hos mina kompisar skitmycket och tänkte skaffa en sådan för alla har den typ. Sen kom ju min kompis och sa alalalalala jag säljer min för 3 papp så jag tänkte okej.. jag får mina pengar om 2 veckor jag slår till då. Efter en vecka säger han nej, jag säljer inte det längre behöver inte pengar. Fan tänker jag. Lägger mina pengar på en 360l33t. Mina kompisar som kallade mig traitor för att jag gick över till ps3 hyllade mig som en kung. Min andra kompis som hade en ps3 sålde det och köpte box. 2 dagar innan jag får mina pengar säger min kompis att han säljer det igen men jag vill då inte köpa det då jag har "fall in love" med den svarta starka 360 ...

på senare dag har jag varit hos min kompis med ps3 och testa bl.a FarCry2, UnrealT + massa demos(NBA 2k9 bl.a) och gillade det verkligen inte. Han har ungefär likadan tv som mig och grafiken blir inte bättre och kontrollerna gillade jag inte.

På boxen har jag GoW2, Halo3, COD4-5, BF:BC som jag spelar och gillar.


Så nej jag gillar varken ps3 nu eller imorgon eller i mitt undermedvetna!! TACK FÖR MIG!

// Smeer

Get Random!