I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eve Online - 21 dagars gratis spelande, plus en liten bonus.

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-12-14 05:04

Eve Online - 21 dagars gratis spelande, plus en liten bonus.

Erbjudandet gäller till den 5 jan 2009.

CCP har finslipat sitt buddy program lite. Om en aktiv spelare skickar ut en trial så får du en 21 dagars gratis period. Om du sen bestämmer dig för att börja spela spelet, och betalar din första månads avgift, så får spelaren som skicka trial perioden till dig 30 dagars gratis spelande.

Så jag skickar ut 5 st trials, och om du börjar spela det så får du 1 miljon ISK (in-game valuta) att börja med, och sen 10 miljoner ISK om du fortsätter efter trialen. Om du känner att spelet inte riktigt var för dig, så har du inte förlorat mer än lite tid på det.

Du får dina 10 miljoner ISK när din trial period är över, alltså när du har spelat i 22 dagar eller mer.

Du behöver inte lämna ut några person eller kreditkorts uppgifter, och klienten kostar ingenting.

Vad du behöver göra är att skicka din mail adress till mig, så skickar jag en trial period till dig. Efter ett tag så kommer du få ett mail med all information, och alla länkar som behövs för att enkelt starta ett konto, och ladda ner klienten.

Jag kan givetvis skicka ut fler än 5 trials, men kommer inte ge ut någon bonus summa om du börjar spela.

Spelet kräver inte speciellt mycket från din burk, och om den ändå inte klarar det, så finns det en äldre klient som har ännu lättare krav.

System requirements.

Jag har även startat upp en kanal in-game där jag kan hjälpa er och svara på frågor ang spelet. För att joina kanalen så trycker ni på 'channels & mailing lists' i den vänstra menyn, sen trycker ni på 'join' och skriver in: Whoa.nu

Om ni har några andra frågor ang Eve, så bara fråga.

www.eve-online.com

Eve Online spel klient

Om ni känner att jag lurar er, men ändå vill testa spelet så finns en 14 dagars trial att fixa själv här.

Så som sagt, om du vill testa på det så skicka din e-mail till mig så skickar jag en trial till dig.

MVH, Teller.



I'm drinking the water. So should you.