I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-01 20:24

cs speedhack...?!

Jag hade 2 stationärer, sålde en och har nu en kvar. Den jag har kvar är snabbare än den jag sålde och sen när jag installerade steam på den och börja spela så finns speedhack automatisk från steam.

Fick för första gången klagomål på det...

när jag springer, skjuter dyl. så går allting fett snabbt men ser ut som lagg... och man springer in mot väggen.

Vad är fel, någon som vet, får huvudvärk om skiten, men det är rätt kul att springa fett snabbt och med en knapp tryck skjuter den 30 skott.

2008-12-01 20:47
Ominstallera CS. Annars brukar det bara vara ett "fuskprogram" man måste starta innan man startar CS för att det ska funka.. Men kanske är något som är auto .. Men ominstallera CS isåfall.. Btw, kan man verkligen skjuta o springa fort? Har för mig att det var "knifespeed" hugga o springa fort :P men men, vad vet jag
be the change

2008-12-01 22:27
fet med typ awp ... eller deagle.. eller para.. eller 12gauge.. aah 12gauge..haha

Get Random!

2008-12-02 01:01
Core 2 Duo testa stäng av en kärna
AMD X2 stäng av en kärna eller dra hem AMD Dual-Core Optimizer.
Puss hej

2008-12-02 19:16
Hehe japp dvs om du har 30 skott på ak47 den skjuter slut på 1 sekund, sen springer man snabbt där ifrån...

ominstallera steam funkar ej, ska testa AMD X2 grejen.

2008-12-02 19:22
tack, installerade AMD Dual-Core Optimizer funkar perfekt nu