I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-01 16:17

DN recenserar MGS4

Efter jävla mycket tjafs med DN så har dem äntligen publicerat sin MGS4 recension.

I somras skickade jag ett klagomail om att dem ännu inte publicerats ett av dem absolut bästa spelen någonsin, jag fick ett skämtsamt svar tillbaka som ändå sa att det skulle komma i strax.

Men för en vecka sen så konstaterade jag att det inte skett nånting, så skickade ett ännu argare mail och jag fick faktiskt ett fullt seriöst svar, där redaktören förklarade vart felet skett och att han hade tagit reda på vilka som var ansvariga och skällt ut dem, då en recension faktiskt gjorts och var redo att publicerats. Han berättade att recensionen åtminstone skulle laddas upp på nätet.

Som ni säkert ser som uppenbart så fick den lysande kritik, det känns som om DNs speldel har hjärtat på rätt plats men dem är alldeles för slappa och oseriösa såsom jag känner det.

Länk till http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=858511

(Inlägget ändrat av luthgr3n 2008-12-01 16:53:43)

Producent

2008-12-01 17:52
ja det kan man ju också bli upprörd över...

2008-12-05 20:33
Haha herregud, att du ens orkar. Finns 10000000000000 andra recensioner att läsa?
hejhej
Rappare

2008-12-05 22:27
Alltså.. ja.. Jag kan inte annat än hålla med de två föregående kommentarerna. Visst, jag älskar MGS4, men det kan vara det absolut minsta problemet i hela vida världen, någonsin, att en svensk nyhetstidning inte publicerat en tv-spelsrecension flera månader efter att spelet släppts..

2008-12-05 23:50
Haha du kan nog platsa bland dom största idioterna på whoa ever :)
hejhej

2008-12-06 11:47
Visste folk inte att One_mic är president i Sussane möllers fanclub?

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.