I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

prisvärda ljudsystem till konsoler?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-11-25 15:50

prisvärda ljudsystem till konsoler?

tänkte skaffa något ljudsystem som jag kan koppla, tv, 360, ps3, data och om det går min skivspelare.

vet ni vad man ska ha för något.. det behöver inte vara världssupermegaklass på det.
jag siktar på ett pris mellan 2-3 tusen.

i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-11-25 16:43
Gå in på www.prisjakt.se och kolla på några hemmabiopaket, dock så brukar de främst vara till för dvdspelare så finns inte lika många uttag i slutsteget som det finns på en förstärkare.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2008-11-25 17:09
du verkar vara ute efter en receiver som du sedan kopplar till ljudsystem. som sagt, inte överdrivet många förstärkare har så många utgångar

2008-11-25 17:24
Nä som sagt, vill du kunna koppla in xbox, ps3, dator, tv och allt annat så sikta på en surroundreceiver istället och köp till ett högtalarpaket, mycket bättre än att köpa ett hemmabiopaket.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten.
-Arne Anka

2008-11-25 21:42
nån som har nått bra att tipsa om?
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-11-26 00:28
Ja receiver. Finns billiga på Netonnet som har typ Tre hdmi in, vga in och sådant. Låter som något du vill ha. Sedan kopplar du en hdmi till tv:n. Ska du ha ljud från tvn kör du audio out in i receiver.

Jag är själv på jakt men svårt att hitta något vettigt tycker jag, beror väl på hur krävnade man är antar jag också.
jagvillocksåhaenblog.com