I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Shaun white snowboarding

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-11-11 12:36

Shaun white snowboarding

Någon annan än jag som ser fram emot detta spel?
Jag har i alla fall redan bokat det och hoppas det når upp till mina förväntningar.
Värkar ju vara lite som skate fast på snö.

Shaun white Snowboarding

Peach out!

mhm

2008-11-11 13:34
ja fick mitt exemplar av shaun white igår faktiskt (min polare jobbar på EB)
jag hade verkligen sett fram emot och längtat efter detta spelet då mitt favorit spel all time va "shaun palmer" på ps2an.

MEN jag måste säga att spelet inte höll upp till mina förväntningar, visserligen har jag bara spelat nån timme och inte riktigt greppat spelet ännu men intrycket jag fick va ett högst mediokert spel.

hoppas de blir bättre efter att man spelat lite mer.

peeys
Detta är min forumsignatur

2008-11-11 14:13
damn de ser sjukt snyggt ut asså de här kanske blir ett framtida köp :O
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?

2008-11-11 14:23
Jag har förvisso bara spelat en-två timmar och är skitbesviken, då hade jag inte ens några höga förväntningar.

Fartkänslan lyser med sin frånvaro och snön känns som sandpapper.

2008-11-11 16:30
hmm.. då kanske jag inte ska ha hypa det så mycket innan jag får hem det i brevlådan. Jag har suttit och dreglat i flera veckor nu.
mhm

2008-11-14 12:10
kul spel rekomenderas spelade det igår

2008-11-20 19:46
Nån mer som kört det nu?

Frågor:
1.hur fan hoppar man mellan rails, verkar ju inte gå att olla när man är på den?
2. Hur fan gör man annat rail-trick än 50-50 eller boardslide? Jag vet att jag kan pressa på railen, men det blir bara +spin/+press. Går det inte landa i nose 5-O etc?
3. Vad är focus? Hur använder man det?
4. Vafan gör man när man håller ner X och åker?
5. Varför visar min TV att det bara är 720p, står ju att det ska va 1080? Ska man ändra det nån annanstans än ps3-dashboarden (som är i 1080p men växlar när spelet startar)

Annars tycker jag spelet är soft, glida runt på lite berg. Rätt likt Amped imo. Jag fattar dock inte varför det ska va så svårt att fixa en oändlig backe med slumpgenererat landskap, det skulle vara guld :) Eller oändlig pipe.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2008-11-22 00:30
de va soft! fett najs med snowboard spel lixom!

2008-11-22 09:43
Oöndlig pipe finns ju på laddningsskärmen.

2008-11-22 10:02
Den är inte oändlig, har provat :)
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2008-12-23 18:27
kan vara bland det sämsta spel jag spelat, eftersom att det kom 2008! ..kontrollerna är helt fantastiskt dåliga och farten..vafan hände med farten?
nej det hära kommer jag inte röra något mer..fan vad besviken jag blev!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-12-23 21:15
Hörde att spelet har en groteskt dålig trickslista med typ 15 tricks totalt, känns lite handikappad.

Förövrigt kan ni kolla in spelet Stoked som dyker upp i början på januari.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-12-24 10:46
mycket bra snowboard känsla i spelet speciellt farten, (förutom när man tar sån där mega focusfart) man kan inte åka 100000 km/H på riktigt som i ssx..tricklisten helt okej mycket mer än 15 trick iaf...rekomenderas fortfarande

2008-12-24 20:13
Jag har alltid älskat snowboardspel, såg fram emot detta som fan, men fyfan vilket jävla värdelöst spel detta var, rätt imponerande ändå hur dåligt det är, fyfan vad besviken jag är.
"Maybe i could get mjältbrand"
"jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"

2008-12-25 08:50
jag som tänkte köpa det på wii ju med såndär ståplatta. lär det inte bli nu efter alla dessa recensioner

2008-12-31 14:52
Sämst grafik, sämst gameplay..