I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart köper man PS3 billigast ?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-11-03 10:28

Vart köper man PS3 billigast ?

Ja som rubriken lyder, vart köper man PS3 billigast ? är billigast å importera från asien eller USA eller hur gör man ?? vad är det för skillnad föresten ? vet att spelen inte är regionskodade men vissa BR-filmer är, men det spelar ingen roll för ja kommer iaf inte köpa BR-Filmer... Har även hört att på den japanska konsollen så är det inge blood i Uncharted till exempel ? nån som kan förklara för mig vad jag förlorar om jag köper en från japan, eller om det är skillnad på om ja köper den i hongkong elelr USA ?

Är grymt görvirrad när det kommer till det här, och jag är fattig/snål så ja... om nån skulle kunna reda ut alla mina funderingar och förklara för mig...

För övrigt frå ni gärna tipsa om sidor som skickar till sverige isåfall som är säkra, som ni har egen eller nån kompis erfarenhet av..eller om ni känner nån som kan skicka ett som bor på ett sådant ställe....

Tack för mig !

Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-11-03 11:11
Inräknat moms, tullavgift, frakt etc, så sparar man typ 1000kr på att beställa från USA. Jag var på väg att göra så, men bestämde mig för att 1000kr för all hussle och förlora garanti inte var värt det. Om du/nån du känner är i USA och kan köpa där och ta med hem i bagaget så är det en annan grej.
This is not a celebration of slipping through some crack.
This is sloth and devastation and we're the resulting trash.

2008-11-03 11:15
känner en som sak till USA över jul... så det är ett alternativ =) hur mycket kan man spara i ndå kanske ?

2008-11-03 22:57
max 1000 spänn som dollarn ser ut just nu, och som sagt, ingen garanti osv. sen måste du ju ha tv som klarar ntcs, rätt sladdar osv.... bara krångel. bättre att köpa spelen därifrån och spela på en svensk konsol.
du är kär i mig.

2008-11-03 23:05
Du får en 80gb med dual shock 3 før 2.7k på videogamesplus vilket e helt ok. Sedan kostar ju frakten ett par hundringar.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

Admin

2008-11-03 23:46
Använd det här formuläret om du ska beställa varor från länder utanför EU: Tullverket.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2008-11-04 23:36
de flesta hd-ready/full HD tv apparater stödjer ju ntcs, sladdar är ju bara å ha en konverterare, ska inte vara nåra problem... sen vet ja inte om du tänker på nå andra sladdar ?

2008-11-05 10:30
nej det har du ju rätt i, men det är ju inte alla som har en hd-ready/full hd right? ;)
du är kär i mig.

2008-11-05 13:19
ne, jag har inte.. men ska ja fixa ett PS3 så ska ja köpa en tv oxå... =) men det är en bra synpunkt för andra ^^, var bara jag som var lite ego :D