I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Banjo Kazooie N & B diskriminerar!

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2008-10-31 10:58

Banjo Kazooie N & B diskriminerar!

Laddade der demot till Banjo Kazooie Nuts & Bolts och upptäckte att det knappt var spelbart på min TV. Jag har en liten 22" datorskärm/TV och jag vet, det är i det minsta laget men jag har inte haft råd med nåt större. Det brukar funka med de flesta spelen även fast man inte får ut det mesta så klart, men det kan ju va kul ändå.

Problemet med Banjo var att dialogtexten var så liten att jag var tvungen att kisa med ögonen för att kunna läsa och då hann jag bara skumma mig igenom texten.

Förstår att jag är del av en minoritet med min lilla tv men man tycker att om dom ska ha så liten text så kan dom väl ha en inställning där man kan välja storleken.

Jag som har förhandsbokat skiten också... A ja, i värsta fall får jag väl nöja mig med gamla Banjo som man får gratis när man förhandsbokar.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.