Är riktigt sugen på FC2 faktiskt. Har redan LBP och Fallout 3 förhandsbokade, hur fan ska man ha tid med det här också. för mycket bra grejor som släpps på en gång nu i höst:)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Sugen på det jag med. Trodde redan det var släppt dock
Its darkest before dawn
fett släpps det till data eller?`
Far Cry 2 PS3/360/PC Ja. Gamereactor verkade inte så imponerade av spelet, men jag tyckte om ettan så skall testa detta åtminstone.
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
verkar riiiktigt bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
I senaste gamereactor så har ju deras förhoppningar gått ner rejält, tydligen är AI:n helt efterbliven. Skulle jag skaffa det här spelet skulle det vara för mapmakern, dock är multiplayern crap :/
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
jag är också skeptisk och jag har inte läst någon recension eller så. Minns att jag såg i nån trailer där dom skjöt med sniper på en vakt som patrulerade med sin vänn. Så fort han dödade vakten så visste hela campet vart han var någonstans! Heelt värdelöst. Tycker man borde kunna ta ut större delar av campet snabbt och utan att bli upptäckt med just sniper.
// be the change you wanna see in the world
Nä men va kasst. Hoppas det inte är så där illa iaf. Jävla ubisoft, hoppas de inte fuckat upp det helt nu.
torrents mina herrar det har redan släppts där
Haha fan nu blev jag otaggad på det... Kanske skiter i att köpa
Its darkest before dawn
deet e jävligt fetttttttt , finns ute nu
Folk som spelat det till 360 säger att det är den snyggaste grafiken so far som man kan få ut utav Xbox 360. Det verkar väldigt lovande.
Folk som spelat det till 360 säger att det är den snyggaste grafiken so far som man kan få ut utav Xbox 360. Det verkar väldigt lovande Det kan jag verkligen garantera att det inte är.
360 GT: Beezwaax
Flera nya gameplayvideos på IGN. Nä, det ser fett kul ut måste jag säga. AI:n, om än inte groundbreaking, så ser den ut att funka hyfsat bra. Verkar inte vara så dålig att den förstör upplevelsen i alla fall.
diwety hålelr inte med har spelat det ett par dagar o har tröttnat ganska hårt på det ..och grafiken är inte så märkvärdig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha. men sånt är ju bara roligt
Saknar Instincts ffs!!! :( man kan inte vara predator längre.. var ju det som gjhorde det roligt..
Get Random!
har de släppts än !? ja trodde de skulle komma nu i veckan? typ den 24e
verkar fett , tycker dock grafiken kunde varit bättre
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
haha snygg roadkill klant tjur
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
You will take damage and have to endure those patch-up animations frequently due to the rock solid A.I. that Far Cry 2 employs. Enemies take cover in traditional ways – like hiding behind rocks and walls – and they use an ample amount of stealth. They'll often creep through shallow grass to sneak up on you. You might think you've encountered one soldier, only to find three more sprout out of the ground. They work together in other ways too. One may shout, “I'm out! Reloading!” and his teammate will unload fire on your position so his partner can change out a clip. http://cheatcc.com/xbox360/rev/farcry2review.html äh, jag är då inte så orolig längre. verkar vara ett riktigt kul popcorn-shooter spel :)
bara hört positiva saker från piratvänner som tankat 360 versionen också. kommer definitivt köpa detta på torsdag.
map editorn ska tydligen också vara guld. enkel att använda och väldigt varierande
Har läst runt lite och har ändrat min åsikt om spelet så köper det imorrn. Map editorn verkar skoj som fan
Hahaha @ videon, så jävla roligt att en sak kan hända bara. xD!!!!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
sånn*
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
fick spelet i brevlådan idag har dock inte hunnit spela än då ja kom hem precis men soon i will begin my hunt for the jackal
enligt ign så tar single kampanjen cirka 25 timmar att klara. ovanligt långt för fps måste jag säga. hur mycket av dom 25 timmarna som går ut på att färdas genom afrika vet jag ej
Jag måste säga att grafiken är inte så specielll alls o de käns ju tråkigt när de har varit hypat att de ska va yber grafik. Har inte hunnit spela så mycke än, men spelet känns hitils helt ok.
En fråga: Finns det monster i detta spel? Fanns det monster i ettan?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
monster i ettan japp, de kan man säga...men vet inte me detta, hänger inte me i spel lika mkt längre, iaf shooters..men detta e ett spel man ska lira på PC! for sure
Hämtade mitt ex från gamestop imorse(ps3). Jag tycker att det är jävligt snyggt. Stor värld, inga laddningstider. Har bara spelat nån timma storymode hittils och lekt runt i map editorn en stund. Det påminner om STALKER lite, själva upplägget, tempot, friheten och att man kan göra missions för olika factions m.m. Fast mindre buggigt, mer shooter och inte lika mkt RPG. Och nej det finns inga monster i detta.
det är ju ingen 2a förutom namnet, inget har med ettan att göra. gamespot tror jag sa 30 timmars story mode
du är kär i mig.
Får faktiskt klaga på att det inte finns någon ingame radio i fordonen. boooo :(( Hade ju varit skönt med nån galen afrikansk jungelradio att lyssna på medans man studsar omkring i sin jeep. Eller custom soundtrack radiokanal hade varit det bästa! Det är trots allt ganska mycket körande märker jag. Fast styrningen är bra och vägarna/miljöerna är snygga och varierande nog så det är väl inte så farligt. Man stöter även på en del fiender när man inte är på mission och bara kör omkring, så man blir inte utan action några längre stunder. Jävligt kul spel får jag säga.
vad spelar ni på? värt på konsol trots sämre graffe och handkontroll?
du är kär i mig.
Fick spelet idag, ahr inte spelat så mycket än, men det ser väldigt bra ut!
vad spelar ni på? värt på konsol trots sämre graffe och handkontroll? Jag spelar det på ps3 och grafiken är sjukt snygg tycker jag. Fast det är klar skillnad om man kör det på HDTV jämfört med vanlig tv. Såg det på min polares SDTV och även om det fortfarande ser snyggt ut så är det helt klart fulare. Kanterna på de flesta objekt är flimriga, texten är jobbig att läsa när man håller på med map editorn etc. Han körde iofs 360 versionen men de ska vara identiska så.
Ang. "sämre kontroll": det är ju självklart individuellt.
Är man dålig på att spela FPS på konsoll så är det för att man är dålig på att spela FPS på konsoll, inget annat.
FPS har varit en populär genre på konsoller både förra generationen(halo 1& 2, metroidprime 1& 2), förförra(goldeneye/perfect dark) och är nog helt klart den största genren på dagens konsoller också :) (halo3, resistance2, bf:bc, metroidprime3 etc)
Att oroa sig över om ett FPS är "värt det" på konsoll är gammalt nu.
jag tänkte mer på grafik och känsla i kontrollen, som kan i mitt tycke vara värdelös på många spel, t.ex. BF:BC, och även resistance, andra lir som typ bioshock & brothers in arms HH är ju kickass på konsol.
du är kär i mig.
Tycker kontrollen är bra. Ang grafik: Har man ingen HDTV men en bra dator som spelet flyter bra på och är snyggare än konsollversionerna, så skaffar man det självklart till PC. Annars skaffar man det till konsoll.
Helt okej spel, har inte spelat storymode så mycket utan mest multiplayer, har det till xbox 360, det fungerar väl helt okej, ett spel som håller länge verkar det vara iallafall.
Har problem med "mouse sensetivity" har på lägsta men är SKYHÖG ändå... har prövat ändra i windows med men vill icke fungera..
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
någon som har fått de att frysa sig på xbox360 förutom jag? eller som tycker att de laggar fett mkt ibland? haft samma problem med två far cry spel i rad.. annars är singelplayer fett kul o fint
Väldigt snyggt och roligt spel faktiskt. En sak jag stör mig på dock är att man ska åka runt på alla krokiga vägar så mycket.. Skulle vara skönt om ens targets var närmare uppdragsgivaren. Värsta resespelet hehe
Har problem med "mouse sensetivity" har på lägsta men är SKYHÖG ändå... har prövat ändra i windows med men vill icke fungera.. Störde mig på det i början också men vande mig efter typ en timme
Its darkest before dawn
the_real_apa P19 Haha inte lite torr snubbe som gör den
Its darkest before dawn
Starr: nja. är van vid css och 1.4 i sense så de är att jämnföra med vafan 10 eller nåt
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
ärligt talat hade jag föredragit om man kunda ha en third person view i bilen när man åker, så man åtminstone kunde titta lite bättre på omgivningarna.
du är kär i mig.
Efter att ha haft dethär ettag nu så kan jag konstatera att det är ett bra spel men... Alla transportsträckor får mig att må dåligt och på senare dar har jag bara kört ett uppdrag sen orkar jag inte åka tillbaka eller åka till närmsta bussstation så jag stänger av efter att ha kört ett uppdrag. Det är så frustrerande om man har åkt 50000 mil och sen råkar man dö så måste man åka 50000 mil igen till samma ställe. Om man kunde spara vartsomhelst så skulle jag tycka att det var roligare(ps3). Men det är helt klart ett intressant spel, det är bara så otroligt tråkigt att åka till alla platser hela tiden. Ljudeffekterna är även lite halvdana ibland. Som bilarna, motorerna låter ju mindre än mitt kylskåp
har inte läst vad som sagts i tråden men detta är ett jävla grymt bra spel ( kör på den nedladdade versionen) och det är nog bland de bästa spelen någonsin gjorts , asbra grafik, grymt verkligt, 5 av 5 toasters!
diska hårdare! kvinna!
har du spelat mer än en kvart? sjukt jävla enformigt och allmänt trist
du är kär i mig.
Det blir enformigt om man själv gör det enformigt. Så är det med såna här spel. 72% in på sp campaign nu och tycker det är sjukt roligt.