Nytt Megaman?
hörde att megaman ska släppas snart med 8 bit grafik på ps3 (har jag för mig) låter sjukt. sett några trailers och måste bara fråga om någon här på whoa vet När? eller kommer man kunna köpa det via playstation store?
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
Japp, mega man 9. Det har redan släppts i japan och usa så vi får väl det på torsdag på europeiska playstation store. Ska visst vara lika löjligt svårt som gamla 8 bits mega man. Blir nog kul :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Megaman 9 dyker upp på wii skit affären + xbox live också askassa ps3 ägare som inte ger all info
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
han frågade iofs efter playstation store din clown :)
ja men han skrev inte omfg ps3 only exclusive wtf i topicen jävla fanboy!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
fyfan vad tungt det verkar vara! så jävla g med megaman
..
Topic:
hörde att megaman ska släppas snart med 8 bit grafik på ps3 (har jag för mig) låter sjukt. sett några trailers och måste bara fråga om någon här på whoa vet När? eller kommer man kunna köpa det via playstation store? och det var precis det jag svarade på, doggson.
sluta vara så känslig :)
Ja men du kan ju inte bara skriva om ps3, tänk om jag hade varit lika korkad som majoriteten här liksom? då hade jag gått och köpt ett ps3 för att få spela megaman 9.. istället för att välja en bättre konsol :D Nu röker vi fredspipa och dissar nintendo wii istället
men herregud. TS har ps3, frågar om spelet ska släppas på playstation store, jag svarade på frågan. 2+2 =/= 5 osv :) men ok. läste ign's mm9 review. de sa att wii versionen av mega man 9 inte är lika "clean" som ps3 och 360 versionerna som är anpassade för HD. sååå kasst asså höhö
fyfan det här ska firas
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
på de flesta sidor står det att det släpps på torsdag inom usa. what the fuck?? jag är så taggad på detta, vill ha det nu.
fick ner till ps3an ikväll .. och jag är så otroligt imponerad.. sjukt svårt a la mega man 1, och otroligt välgjort.. har bara klarat en boss än så länge men blir att sänka fler imorgon =)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Har inte orkat spela något på ettag eller kollat psn. Hur mycket kostar det? är sjukt sugen, jag spelade megaman liren när jag var liten på min 8-bitars och har faktiskt klarat dom. sen provade jag megaman 2 med emulator för ettag sen och fan vad svårt det var, lite ringrostig:P
Det kostar 90 spänn. Finns demo att tanka också, provade förut och helvete vad svårt det är. Men jävligt kul iaf. Kanske köper det lite längre fram. är helt insnöad i wipeoutHD för tillfället :)
bara 90 spänn? shit då ska jag köpa och så måste jag köpa wipeout hd med. Och oktober kommer pengar gå åt som satan... kommer knappt ha råd med allt:P
tankade också ikväll. Fuck vad svårt! haha. tycker det påminner lite om 3an. får den känslan. diggar dock inte musiken så mycket som i de andra spelen. boss låten e inte ond nånstans.. kul som fan att dom släppte det här. köpte skiten på en gång men inget kommer nånsin kunna mäta sig me megaman 1, 2, 3 peace
Megaman 2 är det bästa!
be the change
Eller så är trean fetare och du är mytoman
..
Eller så vet DU inte vad du pratar om ;)
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
har spelat ett tag nu vetefan om de e så jävla hett asså. keff musik. långtråkiga banor. fuck it.