Byta Spel?
Satt och fundera lite och tycker de hade vart kul och smart med en Byta Spel tråd. Alltså.. har du tröttnat på ditt spel, tex: Grand Theft Auto 4 och vill byta det mot ett Sport spel ? Säg då så här: Jag vill byta mitt Grand Theft Auto 4 - PS3 mot ett Sport spel - PS3 Någon? vänta sedan på att någon nappar och då skickar ett Privat Mess till dig och ni kan komma fram till en Deal :) Lycka till
The longer you go on the more you learn..
Fifa Street3 - Ps3 mot burnout paradise - ps3 , någon?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bra tråd!VILL BYTA Supreme Commander PC Bioshock PCBYTES MOT FIFA08 PC guitar hero III PC Assassin's Creed PC
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Går knappt att sälja min original Xbox längre så detta kanske funkar. :]Vill Byta: Xbox med 3 kontroller(2 tjocka en Controller S)+DVDkontroll och de 14 spelen: Ninja Gaiden Halo 2 Star Wars: Knights of the Old Republic Jade Empire Metal Gear Solid 2: Substance Shenmue 2 Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay Silent Hill 2: Inner Fears Burnout 3: Takedown Dead or Alive 3 Splinter Cell Splinter Cell: Pandora Tormorrow Hitman: Contracts Enter the Martix Bytes mot: Gamecube eller PS2 med ungefär lika många bra spel, inte så noga.
Ja vi kan byta dom som när man byter hockeybilder.
Jag skulle kunna tänka mig att: Byta Army of Two - Xbox 360 Turok - Xbox 360Mot Bioshock - Xbox 360 Half-Life Orange Box - Xbox 360 Om någon är på
Digg it...
Ingen som har SUPERNINTENDO? Säg till mig så fall.. så kan vi kanske komma överens?=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nan som är intresserad av dc spel?
Tja, Vill bara tipsa om www.game2game.se //Q
xbox 360 nhl 08 mot nhl 09 HEHEBytes! Warriors Orochi KUF: Circle of doom Import Tuner Challange Mot? Mindre kända spel!
Har du tröttnat på ditt Battlefield 1942 och är säker på att du spelat det för sista gången? Bytes: Cd key till Diablo2+LoD eller Jedi Knight 2: Jedi Outcast Vill ha: Cd key till Battlefield 1942 Jag är 100% ärlig, kommer vid byte aldrig att röra spelet i fråga igen. Förväntar mig samma sak av dig. :]
gta4 xbox360 mot fifa09 xbox360 haha man vet aldrig
xbox 360: vill byta mina 2 spel: Assassin´s creed Ghost Recon 2 Mot: Förslag. Kan byta 2 spel mot ett eller lite pengar i mellan kanske eller ja,vad som hälst på 360 (messa privat). Stockholm/uppsala trakten
jag har gears of war till xbox360 å vill byta de mot något anant kul spel till xbox360 , pm vid intresse
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
GTA 4 & Fifa 08 bytes mot förslag! PS3 (Inlägget ändrat av Baboso 2008-11-12 22:02:43)
work some magic
Gears of War och Army of two till 360 vill jag bli av med. PMa med vad du kan tänka dig byta mot.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Ingen som har SUPERNINTENDO? Säg till mig så fall.. så kan vi kanske komma överens?=) Jag har ett supernintendo med diverse spel till. Vad har du att erbjuda? =)
Vill byta Army of two + Pes6 eller 08 mot PES09 på XBOX360
Någon som lyckats med något byte? själv har ja lyckats med 2 =) man tjänar ju NADA på att byta spelen i affären iaf =/ dom tar ju ca 75% av vinsten o resten får du.. kasst!
The longer you go on the more you learn..
-REVOL-. köp ett spel och behåll kvittot och spela det i 10 dar senn lämna tbx det då får du tbx alla pengarna. spela gratis:D:D:D:D
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
Thö Drs... njaaa. man får presentcheck då. inte rena käsh. Men jag gör så hela tiden. Ibland tjänar man riktigt bra på de när man byter in 2-3 99kr spel mot kommande super spel som kostar en förmögenhet. har haft typ 45 spel nu. Har kvar typ 5st av dem :D. Men i genomsnitt lägger man väl till 100-200 kr för varje spel så det är inte så farlig. någon som vill spel PES2009 mot mig eller? eller sammarbeta på saint rows 2?
hur många spel får jag för battlefield bad company?
JO billhha. jag har bytt in spel så skit länge nu å får alla pengarna tbx . de är 10dagars öppet köp så man får alla pengarna tbx när man byter in sina XBOX360 spel. alltså inte säljer det till dom utan lämnar tillbaka
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!
någon som har wii spel?
Kolla även www.game2game.se, det är enklare att byta spel där! //Q
Har rensat bort alla inlägg där angående piratkopierade spel vilka givetvis inte får bytas via whoa. ps3 MGS4 xbox 360 Lost odyssey Fear Vill ha Fallout 3 (ps3) Little big planet.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Vill bli av med: Ps3 Bad Company Resistance fall of man Wii Marioparty 8 Xbox 360 Assassin creed Limited edition (inkl. figur) Halo 3 Legendary edition (med hjälmen) Vill ha: Little big planet Valkyria chronicles Folklore Kanske nåt fifa spel eller varför inte guitar hero? Kom med förslag. Helst byte i Stockholm.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Till PS3 vill jag byta: PES 2008 Uefa Euro 2008 holla!
Vill bli av med: Splinter Cell Double Agent Byter mot: Kom med förslag! Baboso P26, kolla pm!
Producent
2008-11-14 00:02
JahKil jag e old school av mig , jag har supernintento =) ...vad tänkte du ?? byta ??
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Vill byta : Buzz quiz tv med 4 buzzers och allt som man fick med vid köpet. Någon liten väska också att lägga allt i ingick. Så den får du även med.Vill ha : (kompletta saker) time crisis 4 eller guitar hero. Ser helst bytet ske i Stockholm. PS3!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...