I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Xbox 360 co-op spel

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-07-30 17:48

[Sökes] Xbox 360 co-op spel

Jag har tröttnat på i stort sett alla spel jag har atm, så tänkte införskaffa något nytt att lira med brorsan. Eftersom han är 8 bast så kanske det inte funkar att skaffa allt för gritty spel, och jag har fått hjärnsläpp så kommer inte på något speciellt.

Men iaf spelen vi har klarat hittils som ni inte behöver tipsa om:

Lego indiana jones
lego star wars 2+ the ultimage saga
marvel ultimate alliance
Halo 3

Vet att liknande trådar varit uppe tidigare men man får snabbast svar när man iaf skriver några guidelinjer.

Han gillar star wars och lirar battlefront rätt mycket på sin ps2, eller njae han är besatt av star wars.

Inge Gears of war pga att jag enbart har hardcore och insane kvar och då vill jag ha en partner som inte melee:ar ihjäl allt :P

Kan va vad som helst, puttenuttigt hoppa runt och samla skit, eller springa runt och skjuta elakingar. Så länge det har en solid Co-op som är nice att spela.

Puss!

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-01 08:10
Army of Two?
That's just stupid.

2008-08-01 15:22
Har faktiskt haft det i tanken, men vantar pa att det ska droppa fran hutlosa 649kr.

Hade det varit ett release spel kanske man skulle pungat upp med den summan men inte for ett spel som har ett par manader pa nacken.
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-08-01 17:14
Om du vill spela på hans PS2:a så rekommenderar jag Baldur's Gate. Jag och min syrra hade många roliga och hysteriska timmar med det spelet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-01 17:20
Tänkte också tipsa om army of two. Även om många sågat det så är det faktiskt ett heeelt okej co-op spel. Det är ball att customiza gubbarna/vapnen också.

Men jag skulle nog också väntat tills priset droppar. Det är inte värt 649kr :\
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-01 18:18
Funkenteller: bra tips pa coop spel dar, dock sa gillar jag inte baldurs gate overdrivet mycket :P Sen blir jag uttrakad av att spela pa gamla konsoler utav nan anledning :P

Army of two ar ju typ det ultimata coop liret, verkar inte vara bast pa nagot satt men underhallande iaf :)
Tror lillebrorsan ar nojd sa lange vi skjuter elakingar tillsammans istallet for vara 1vs1 pa halo 3 som oftast slutar med 10-0 i min fordel och teabagging :P

Men sa lange det ligger pa 649 sa ar det liksom mest bleh :P

Fortsatt tipsa

Btw nagon som har koll pa om Kingdom under fire ar ett schysst spel? sag att det hade 4pers coop sa det kanske ar intressat, liknar val baldurs gate lite dock tror jag

Dieallot

2008-08-01 19:22
doggson P22
Unreal Tournament, fast då blir det väl snarare team deathmatch eller nåt. Campainen är ganska dassig men multiplayern är otroligt bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-01 21:30
Vad snackar ni om Army of Two är visst vär 649 kr, så jävla bra spel, fast en aning kort men tur så fixades en map pack för gratis nedladdning. Det finns säkert för billigare pris också, att vänta på att det ska gå ner i pris är bara onödigt, vem vet hur länge de dröjer. Ta Kane & Lynch t.ex. det har kostat runt 6-700 kr och det släpptes månader innan AO2, kostar fortfarande lika mycket på dom flesta ställen.

Köp det annars (Kane & Lynch)
Suck on my chocolate salty balls

2008-08-02 16:27
Army of two kostar 359 kr på webhallen
hejhej

2008-08-08 13:34
!!!!VEGAS 2!!!! bästa spelet genom tiderna... man kan både köra campagn co-op och sen när man klarat ut spelet finns alltid terrorist hunt. äger iaf

gears of war
army of 2 (extremt kort spel)
Kenan and lyncht
Halo 3

finns några till som suger extremt

Assault heroes 2
LEGO spel
The Simpsons Game (älskar simpson men fan va tråkigt i längden asså)
Rock band (kul,, men 2000kr?? nej tack)
Zombie Wranglers
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-08-08 13:49
Solid P24
Måste hålla med ang. Lego-spelen. Varför är dom så jävla hyllade? Ingen spelkänsla eller skills överhuvudtaget. Jag spelade det med min brud o den enda gången man "dog" var när rymdskeppen/billarna etc. fastnade nånstans o man var tvungen att starta om.
Däremot så var humorg fett bra i spelet. Det bästa var när Darth Vader visar ett foto på Luke o familj i "I am your father"-scenen.

2008-08-08 13:56
Funkenteller P23

Jag tror målgruppen för legospelen är yngre barn så det är nog inte så konstigt om inte du tycker dom är jätteroliga hehe

Jag tycker dom är helt ok iaf
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-08 19:43
ligger pa 900 gamerscore pa bada lego spelen, dom ar hyffsad
antar dock att jag klarat igenom dom mattligt manga fler ganger, darfor jag tycker dom borjar bli sunkiga

Rockband for 2k for att spela med sin 8 ariga lillebrorsa? va fan tror du jag har nan ny mozart pa g eller?

Vegas 2 kan ju vara intressant, ettan var inte for taskigt forutom knaset jag hade med dcs nar jag skulle spela online ><

nagra bra tips iaf dar :) star val mellan Army of two, Kane and lynch och vegas liren

Dieallot