I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

GTA 4 online mot bestämt motstånd?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-07-07 14:22

GTA 4 online mot bestämt motstånd?

hej!

jag har en vän (!) som också har gta 4. han sitter i dock i de smålandska skogarna och ugglar med sitt så jag tänkte läxa upp honom i en one-on-one battle på freedom island ikväll. men jag fattar verkligen inte hur man gör för att liksom hosta en egen deathmatch där jag bestämmer reglerna och där bara han är med? någon som kan hjälpa ett ensamt avtryckarfinger?

(förlåt om frågan ställts förut men den nya sökfuktionen suger i största allmänhet och funkar inte alls för tillfället)

tacksam för hjälp!

Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2008-07-07 15:48
hmm.. party mode verkar vara min ledtråd. men om jag där sen väljer deathmatch, hamnar jag och han i en deathmatch med massa randoms eller blir det en egen med bara oss?

2008-07-07 16:16
Du väljer party mode
Fyller den med 16 private slots eller 15 beroende på max antalet
Skickar en Invite till din kompis
Voila ;) kick his ass
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-07-07 17:25
det lät simpelt enough! men, om jag väljer deathmatch därifrån, blir det bara vi två? eller måste jag dela upp dödandet av min vän med massa andra?

2008-07-07 21:23
tråden kan ruttna i helvettet, för det är vad jag lär göra efter vad vi gjorde i vår nyss avslutade session ;) GRYMT kul när man har headset och kan snacka ihop sig i free mode!

2008-07-07 22:36
Du fick igång det iaf?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-07-08 18:36
jepp! vi hade ett par duster på flygplatsen, inkluderat en bisarr biljakt mellan en matbil och en sån bil som kör väskorna till palnen ;)

2008-07-10 12:29
Ingen kan mäta sig med mig i deathmatch! varken med eller utan auto-aim!!
LOWRBREE, i'll murk you blood. i'll muuuurk you!! haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-10 12:30
har förövrigt bara sett tre svenska lirare under 2 månader o dom stack så fort dom hörde man var från sverige..haha vilka töntar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-10 15:04
Jag lirade med typ en legion 14 åringar för några dagar sen.
Var rätt kul att höra dom håna mina polare för dom inte insåg att vi talade svenska.
Folk är fan för kaxiga när dom spelar tvspel.

2008-07-10 21:37
Varför skulle man sticka om det var svenskar i rummet?

Autoaim DM ftw, enda som är värt att spela.

stänger dom bara av close respawns och spawn protection så skulle det vara ännu mer guld

Dieallot

2008-07-11 16:03
Kan man spela live på xbox? Det finns ju ingen meny ja kommer ju bara till spelet direkt när jag startat det?

2008-07-11 16:10
DUNK P21

menyn finns i nikos mobil. där hittar du multiplayer bla
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-07-12 11:26
doggson
dom var väll nojjiga att dom skulle få den i bajan 20 min i Bohan haha..

Auto-aim DM? vad betyder det

2008-07-12 12:23
doggson

kan man som host stänga av close spawn? så fruktansvärt störande stundvis..