Skate 2 (2009)
Inte för att jag har fixat 100% på skate ännu men det har varit officiellt att Skate 2 släpps under 2009 sedan några månader tillbaka. För att verkligen bekräfta detta släppte EA en teaser för några dagar sedan. En spoof på en känd filmserie där de återigen visar prov på hur de bearbetar in passande musik till det kommande spelet.Info Teaser Nu till det lite mer matnyttiga, det har även släppts 2 mystiska videos där delar av storyn verkar avslöjas, inga gameplay-videos men mycket intressanta detaljer och jag litar fullt på att de drar historien åt rätt håll.What happend to that dude? Trailer What happend to the city? Trailer Några tankar? Förhoppningar? Idéer? Jag räknar redan dagarna.
Skate var underbart och hemskt på samma gång, kommer nog inte skaffa 2:an pga att 1:an var så otroligt frustrerande på sina ställen Online delen i 1:an var helt mongo, i trick så är det 1 combo för x3 mätare och i race hoppar du som en idiot så kör du ifrån alla nej usch
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag køpte i princip min ælskade tv & mitt ps3 før Skate's skull. Jag vet fan inte ens hur de ska kunna førbættra det så mkt att det det finns ett behov før del 2. En patch eller update med lite nya klæder hade ræckt før mig. Jag ælskar det spelet. førbættring man hoppas på; Bættre pumpmøjligheter o coping-kontroll i transisions. Det ska gå lættare att grinda & flippa sømløst i miniramper & pooler alltså. Skate 2 ær SÅ garanterat i min lilla samling.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, vad till mig jag blev. Det finns såklart mer grejer man vill ændra på. kliva av brædan, inte slå ihjæl sig vare gång man missar en ollie uppfør en trottoarkant, mer unika åk-stilar (ninja kickflips!) etc.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var inte frustrarande nånstans ju., 3flippen upp på bänken to front crook var lite seg men det går!
"I does't matter if i win or lose, as long as i have my dancin shoes!!"
En liten förbättring jag önskar är kameran, att man kan välja vinklar lite mera. Annars är spelet helt underbart.
I live my life one videogame at a time.
Jag har några idéer för Skate 2 som skulle kunna höja min egen spelupplevelse: * Kunna knäcka brädan, eftersom det redan finns ett överflöd med pengar som går att tjäna in i spelet så skulle dessa kunna spenderas på brädor, som du kan ha med dig under resan när du knäcker dom vartefter. *Mera drama! i första delen var hela spelet på en sådan mysighets-nivå, jag vill ha lite mer dramatik där team tävlar mot varandra, locals only-stuket... *Fler äldre trick, no-comply, boneless, handplant, inverts och liptricks. *Kvinnliga skatare? Om jag minns rätt existerar det väll 1 tjej på bräda i hela spelet. *Ett bättre brail-system. sen som det redan skrivits om tidigare, multiplayer-delen går ju att utveckla enormt, teams, kameramän etc.
lite mera tyngd i landningarna skulle vara soft tycker jag, typ när man landar på ett rail och efter en stor trappa, lite tråkigt när man sätter allt hur lätt som helst, annars älskar jag skate till 100%
PAO!
DejaVu: Håller med dig om att det delas ut alldeles för mycket pengar och så. Men tänk om man knäcker brädan och inte har råd att köpa en ny, vad händer då? Man kan ju inte göra trick för att få pengar om man inte har en bräda liksom.
då kan nån luffarpundare komma fra och säga nått i stil med "hey man I saw you earlier that was friggin raad and awesome, here thake my board it's all i have, but take it"
Orale!
stavfelen är konsttrick, jag kan stava men väljer att inte för att tjäna pengar. tjo.
Orale!
jag tycker knäcka brädan-grejen verkade kul
PAO!
Jag tycker jespers idé var helt okej, men eftersom enligt de teasers som släppts är samma karaktär som man styr så bör ju problemet med brädor inte vara särskilt svårt att bygga in i storyn. Personen man spelar återvänder ju till San Velona vilket gör att han kanske har en sponsor/eget märke redan, det är ju egentligen bara en petitess. I vilket fall så hoppas jag att det kommer fler valmöjligheter eftersom Skate för mig är en opolerad diamant.
snyggare bilar?
Skivsamlare
2008-06-10 15:26
DejaVu P23 I trailern säger dom att alla spots i SA är sabbade, så att ens karaktär skulle återvända dit känns väl föga troligt. eller har jag missat något?
fair enough..
Kloak P21
Det är ju mest indicier från min sida, men utifrån hur dom talar om ens karaktär i trailern "what happend to that dude" där kameramannen säger "...just know like, he'll be back!" så måste han väll komma tillbaka till SA.
"According to the videos, five years have passed and San Vanelona is very different place. Shortly after you won Skater of the Year, your character disappeared. No one knows what happened to him, but the skaters of San Vanelona hope he'll come back. And they need you. In the past five years, the cops have cracked down on skaters. Caps were put on rails to make it almost impossible to grind and "No Skating" signs are everywhere." -
IGN Att uppföljaren då inte delvis skulle utspelas i SA med ett reclaim-tema är väll egentligen lite uppenbart...
Alltså, det ær væl inte San Andreas man skejtar va, utan San Valeona aka SV.. :P
Haha det ska givetvis stå SV (staden är väll uppbyggd efter san fransisco? förövrigt), någon ovan började prata om bilar vilket sublimt förde tankarna till ett populärt bilspel..
Tror stan ær en idealistisk tolkning av SF, Barca & øøh, nått mer, typ Vancouver eller så.
Skivsamlare
2008-06-11 10:10
DejaVu P23 Samma karaktär lär det vara. Men Rob sa: "who would even want to go back", i dunno, men det känns lite slappt att släppa ett nytt spel med samma stad. Kul att min felskrivning smittade av sig, SV skulle det ju va.
fair enough..
Fyfan den där videon är så jävla smek så jag vet inte vad!
dom borde fixa sa man kan kliva av bradan, skulle bli mycket fetare nar man vill satta nagon snygg trapp eller liknande
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
d var ju nån som sprang upp för en trapp på videooon!!
EPIC!
det lilla man fick se av staden såg skit tråkigt ut
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !
Man ser ju det som de vill att man ska se va? Gå av brædan, nya boneless trick etc.
fan va fett! underbart om det är så att man kan gå av brädan och flytta på saker (när dom flyttade picnicbordet)
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Intervju på GRtv nu, dær bekræftar nån från EA blackbox att man kan kliva av brædan, flytta på obstacles o gøra boneless, plants, fingerflips etc. Detta ska då ske geonom att grabba brædan innan man utfør flick-it movsen, ganska logiskt.
detta kommer absolut att införskaffas. its a must! jag älskar 1G. meeen.. TheMatt, hjälp mig :) jag vill unlocka den sista "staden", massa ramper osv tror jag... men huuur mycket ska man göra? jag har gjort allt känns det som... nästan? typ nått uppdrag kvar åt trasher tror jag.
i get more pussy then panty!
men fan för helvete vad trailern såg fet ut!!!
i get more pussy then panty!
Hmm, jag har fan ingen aning, jag har allt upplåst, det jag har kvar är några races & de där dryga forbidden zone spotsen. Om du nu menar Danny Ways Megaramp complex eller va det heter? Du har kört s.k.a.t.e mot alla pro's, fixat skater of the year (coveret på thrasher nedför stora trappan) samt vunnit X-games eller? Eller driver du bara med mig, why should I know..?