jag har hört...
Jag hörde idag av en kompis att ett spel ska komma till PS3 (och Xbox?) som tydligen ska vara som Sims, lite Dobedo. Man lever liksom ett liv på internet, bygger hus och så?! Någon som vet mer än så? kanske någon trailer/artikel? Tack
huset röd
Ja, låter närmast Home till PS3 om jag inte har missat nåt annat sånt "spel". Man kommer inte kunna bygga hus, men köpa och inreda dem, och det är inget spel egentligen, utan mer likt Second Life. Det som verkar mest intressant för mig med det är att låsa upp troféer i spel som man sen kan lägga in i sitt troféskåp i Home. Och att det är gratis.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
låter hur fett som helst. finns det ute nu eller måste man vänta?
huset röd
Det har inte släppts än. Jag tror de har nämnt att det ska vara release nu i höst, men är inte säker. Det verkar hur som helst riktigt nice :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
och man kan inte ha sex i det tror jag? :(
Get Random!
HAHA :D kan lätt tänka mig att skafffa ps3.. bjuda hem massa GTA4 g33ks till mitt "private space" för att sedan säga.. LETS GANG BANG!! xD eller något.... eller bjuda in ens NBA buddies eller något.. hahha :D hänga där innan man game:Ar fett !!xD HAHAHA ... tänk er massa GTA4 spelare på ett och samma ställe i detta spelet.. KAOS!
Get Random!
Fan vad nice det låter! :D Då är har det lagts ännu ett spel på "måste-köpa" listan ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Hoffa1991 Om du menar PS3 Home så är det inget spel du köper utan är Playstations onlinevärld för att kunna samlas på, ett community typ. Ska vara gratis så vitt jag vet.
KinG-PhiL X2: Konsol online världen är full med kaxiga idioter, så inget jag kan rekommendera direkt :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson P22 PC online världen är ju värre om något. Men allt beror på vad man gör och vad man spelar för spel. T ex, gears of war och halo 3 på xbox live har nog de värsta idioterna man kan hitta(vilket iofs bara är kul tycker jag) medans t ex rainbow 6 vegas över live oftast brukar ha lite vettigare spelare. Inte lika många 12 åringar med adhd typ. Sen rent generellt så har jag märkt att jag stöter på mycket färre idioter när jag lirar över PSN än xbox live. Kan väl bero på att ps3 är lite dyrare så det är inte lika mkt småkids som har det. Fast jag brukar oftast spela med folk jag känner.
doggson P22 haha :D det är ju det jag menar!! xD alla kommer typ vara där och kaxa sig och skapa allmän kaos! :D ...
Get Random!
Jag har hört så många som dissar hela den här idén, men jag tycker det verkar otroligt kul! Skit bra sätt att hitta nya spelkompisar som diggar samma typer av spel osv. Jag gillar också när kulturer korsas och vart man bor någonstans i världen inte spelar någon roll.
Kaneida Jaha, okej!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
marvingaye P22: haha halo3 har världens värsta community :D fifan vad man kan bli bitter när man spelar Vegas har schysst community dock får man höra Nigger lite för mycket, var dock rätt skoj eftersom dom inte menade det på ett negativt sett som Halo 3 spelarna gör. Graw 2 har också en rätt avslappnad och trevlig community, aldrig något whine eller liknande och en del brudar som spelar
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson P22 haha så sant. Men det är nästan halva upplevelsen med attt lira halo3 över live. Om man inte tar alla nötterna på allvar så blir allt trashtalk ganska roligt ibland :) finns ju flera sköna trashtalk klipp på youtube Sen det med graw2 är fan sjukt. Jag har nog stött på kanske 20-40 tjejer som lirar det där, ändå spelade jag det inte så värst mycket när jag hade det haha
marvingaye P22: Kan bli för jävla segt att spela team matcher på halo när man hör "OOOOOMMMGGGGEEEE NOOOOOBBBB" i cirka 10 minuter. Nej usch som sagt skabb community >< Spela Graw 2 är fan sinnes, mött så många jävla brudar som verkligen är helt jävla tokiga på det. Halo 3 = Finniga osäkra tonårspojkar (yes i know :( ) Vegas = Underliga mörka människor som kallar en för nigger Graw 2 = Tokiga kärringar med gevär kort summerat sådär
Kan bli för jävla segt att spela team matcher på halo när man hör "OOOOOMMMGGGGEEEE NOOOOOBBBB" i cirka 10 minute hahaha aa jag kan iofs tänka mig att det kan bli rätt segt i längden.
Tur att det i all fall finns splitscreen. Även om jag ger halo mycket skit(som du har märkt ;] ) så är det faktiskt för jävla roligt att spela med ett par polare tillsammans hemma hos någon.
marvingaye P22: Ja jag la ju märke till visst hat där från din sida, men bekämpar man hat med kärlek så blir det en jävla stor ormgrop i slutet där alla kan kramas :) uhm vi har strävat utanför själva topicen i några inlägg nu så jag får väl passa på att följa den Gå Å sPeLa SiMs LoL :D