I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Problem med wireless headset 360

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2008-04-30 08:24

Problem med wireless headset 360

Införskaffade ett sådant inför GTA-releasen, och när jag syncat det med 360n så är det som att den tappar kontakten till och från.

Helt plötsligt hör jag hur chatten är på tv-högtalarna, sen piper det till i headsetet och så har den kopplat in igen. 30 sekunder senare kan det hända igen, för att sedan fungera felfritt i 10 minuter.

Är det något fel på headsetet eller är det bara så taskig kvalitet att man inte kan sitta 4-5 meter bort från 360n och snacka i det?

No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2008-04-30 08:54
Har hört att det är rätt många problem med trådlösa headsetet, minst sagt när man hör folk börjar låta av helvete i voice chatterna etc.

Wireless skiten har tydligen en tendens att fucka ur och börja låta

Taskig kvalite skulle jag säga :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-04-30 09:05
så det är inte lönt att reklamera det? bara att bita ihop och köra`?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2008-04-30 09:18
Skulle tro att du inte kan göra mycket åt problemet, förutom att göra folk döva i chatterna när den väl sätter igång :P

Har inte hört mycket negativt om det gamla sladdheadsetet så tror det måste vara wireless som vill bråka. Kanske är något som interferar med headsetet eller liknande
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-04-30 11:52
Jag hade tänkt mig köpa några softa hörlurar, finns några spel där det är grymt viktigt att hänga med i storyn osv, känns som man tappar lite om man kör från tv:n.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.