Nya 50-centspelets story verkar guld!
Herregud, vad får de allt ifrån! Verkar som ett Indiana Jones/National Treasure fast med... G-unit. o_O...what's inspired the title is, 50 and G-Unit are putting on a sold-out performance somewhere in a fictional Middle Eastern setting. This is where the 'blood on the sand' comes in. They put on the performance; the people are pleased, but the concert promoter stiffs them and doesn't give 50 and G-Unit their payment.
So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid, so he hassles the concert promoter, if he doesn't come up with the money now, there will be consequences. And instead, the promoter offers him a very valuable gift - something that's valuable to this particular country - a diamond encrusted skull.
So 50 gets the skull, and as he's about to leave this war-torn country, when they're ambushed and the skull is taken. They escape the ambush, but they're without the skull. So 50's motivated to get what belongs to him. So basically, throughout the game, he's trying to track these people down and find out who they are and why he was ambushed.
http://kotaku.com/372703/50-cent-sequels-story-is-amazing
"...with a mouth fullashit like Biff Tannen"
Bästa var när jag såg att det skulle heta 50 Cent 2? Är det sant? Haha.
jagvillocksåhaenblog.com
Haha, ja det vore kalas isf. Men jag tror dessvärre att det ska heta 50 Cent: Blood on the Sand. Hårt.
Haha, fyfan. Humor är det här.
jagvillocksåhaenblog.com
HAHAHA
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Var tvungen att kolla flera gånger om det inte var 1a april idag!
hahaha fy fan ^^ Kommer bli bäst :D Sitter och trycker på 1an och väntar nu på 2an ;) Ps. jag köpte inte 1an, jag fick det gratis av en kompis... :) BAAAAH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla ghetto
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
hahahaha hur höga var dom inte när de kom på den här storyn. skönt i vilket fall :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
haha verkar ju nice! finns det ingen trailer på det nån stans?
Don't make me Chris Brown you, bitch!
HAHHAHAHAHHAHHHAA this is joke...
http://teachmesoul.blogspot.com
Måste spelas, BARA FÖR ATT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA =D fan vad nice... vad händer i 3an? 50 & co öpnnar ett Jedi Acedemy? hade varit överfett xD
Get Random!
snacka om att den killen kan marknadsföra sig överallt :D
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
men seriöst kommer det komma en 2a eller? för en polare te mej diggade ettan som fan o han ville veta mer från mej så därför frågar jag just
fuck you and have a nice day sucker
yeah, det här är på riktigt alltså believe it or not!
Gay eller Yay:P?
HAhaha va fan?
jagvillocksåhaenblog.com
Grafiken är ju snygg!! :D HAHAHHAHA , G-Unit som slåss mot Guerilla Armé? bara jag som ser ironin?
Get Random!
KinG-PhiL X2 men vadå. araberna försökte ju hustla fiddy på hans bröd (i detta fallet en nationalskatt i form av kristall döskalle).
a nigga gotta eat
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
marvingaye P22 joo men G-Unit (
Guerilla Unit) slåss mot en
Guerilla armé
f.ö tycker jag det är väldigt Gangsta samt ghetto att sno tillbaka en diamantklädd döskalle? xD
Get Random!
hahaha äkta han med:"So, of course, 50 isn't going to leave until he gets paid," penga kåte jävel.. :D
men vadå. araberna försökte ju hustla fiddy på hans bröd (i detta fallet en nationalskatt i form av kristall döskalle). a nigga gotta eat hahahahaha word to mother yo
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24089 lite mer för dom som vill.
tycker 1:an är rätt tråkigt. hoppas de gör denna bättre!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari? <3 /- Kabbelito
intressant att 50 gör spelning i "war ridden country", smart där 50 det är ju inte sånt som gör att man hamnar i trubbel.
haha amerikanska låtsas gangsters mot Al Qaida! fifty och dom andra blingnigguhz har nog inte så mkt att sätta emot en gerilla i "a war-torn country".
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Visste inte det fanns en etta ens. Detta låter genialt! Tror trean kommer vara i Da Vinci koden-miljö. Antalet kulturskatter som Fiddy rättmätigen kan kräva är många och man får äntligen göra upp med fransoserna.
Rakt upp och ner.
shitm nr one sellout! vilken snubbe. 50 ska ju vara med i en ny film också som innehåller duon robert de niro och al pacino
http://www.imdb.com/title/tt1034331/ Hoppas bara att han inte pajjar den filmen, har inte sett hans skådespeleri förr
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ahha de ser bara ut som en krallig neger inte 50 cent
vore kul om trean blir typ som TEKKEN, att man bara kan välja 50cent i början och så möter man en ny gubbe hela tiden (alla rappare som han dissat typ) och ska vinna över dom för att komma högre upp on the charts och sen sista gubben är The Game fast han är oövervinnlig, så ingen idé att göra spelet ens.
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Haha, nästa spel kommer vara. 50 cent 3: Elephant in the sand.