I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-16 16:36

zack & wiki

Tänkte tipsa om ett sjukt underhållande peka-klickaspel som använder wiimoten på diverse finurliga sätt. Sov inte!

Straight from the Suarn!

2008-02-17 17:24
verkar riktigt nice! Fått väldigt bra betyg också!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-17 23:50
jag personligen höll på att kräkas på wiki med sitt " WIIIIIIIIIKIIII, pling pling", spelade bara 1 timma och gav upp sen
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2008-02-18 10:48
Det ska definitivt köpas in. Enda problemet är att jag skaffade wii nyligen så jag måste först ta mig igenom Zelda (redan uppe på över 30 timmar) och sen finns det ju Paper Mario (både wii och vc) och Mario Galaxy... Och Metroid!!!

Fan, är det så bra så att det är värt att spela före dom titlarna? Har varit ganska sugen ett tag faktiskt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-18 21:30
Det är absolut inte värt att spela före dom titlarna. Men ge det en chans när du är klar med dom. Det är väldigt japanskt som sagt, men klarar man av det så har man en liten pärla framför sig.
Straight from the Suarn!

2008-04-13 13:56
Det blev faktiskt Zack & Wiki efter Zelda & Metroid och det är ganska kul faktiskt. Skönt efter Metroids seriösa framtoning.