Hide n` seek server på CS.
Japp, behöver som sagt hjälp.. Har en dedicated server, med AMX mod.. försökt lägga in blockmaker & hns mod, men vill inte funka.. Så tänkte att om någon kunde hjälpa mig med det? Kan belönas med en hundralapp eller 2 om ni hjälper mig & det funkar.. Så, kom igen nu whoa-nötter, nån måste ju kunna! (japp kunde ju skrivit på fragbite om jag nu inte tycker att det är så jävlagay) :) peace.
be the change
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, tankade allt, men får det inte att funka.. Verkar som amxen inte ritkgit vill heller, och hu man får in själva hide n seek;et
be the change
Palla hide n seek.. Man ska panga hs! föresten :D kan man inte köra nån whoa-cs grej :D? haha! Skulle ju pissa påer:!
Highfive anyone, anyone?
aah äntligen jack-vegas.. hNs är dunder :) om du inte får någon hjälp här eller inte hittar på eventuella forum så är en idé att fråga på en hns server :O
AIK
gå in på #kzmaps.fi @ mirc annars. dom borde hjälpa dig där
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
langa ip sen när du styrt det :)
AIK
Hehe, jag är pro på HNS ;) Brukar lira på LifeStyle gaming #1 hehe... ska h0lla
be the change
fixa en surfserver då:) de e jag leet på
du är inte 1337 på nåt. n00bs
spliff macht frei
pallar inte med awp_rooftops bara.. fps runt 20-30 på den med laptopen =/
AIK
hur skulle de bli med en whoaklan? :O
Now, Dance Everybody!
Haha har ju en dedicated nu med /bm mod.. Men hittar faan ingen bra HNS mod och hur man ska få den att funka :D .. Fyfan
be the change
ah du har blockmaker.. träna lite lj och bh :) styr upp ljstats också.. ska fråga runt lite efter en bra hns-plugin om du inte kittat.. jag är rejält taggad
AIK
surfsurfsurf
hnshnshns
hns is the shit!
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Det är NÄSTAN, så jag blir sugen på att börja spela igen :) Slutade typ, 2001.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jag lirar HideNseek Som fan, ända jag lirar när jag lirar CS.. Brukar hänga inne på den Norska servern Finnmark om ni hört talas om den..
be the change
Exakt vad går hNs ut på? För en som inte spelat på länge.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Aim_akcolt äger! De_dust2_long äger! ;D
Vad var det jag sa?
Att skriva Äger - Äger!
CT har kniv - T har Flash+smoke Om det inte är newstyle då, då lottas vissa vapen ut, awp/fiveseven/ he osv.. Ct ska dräpa alla T's under roundtimen, så blir dom T.. Osv osv.. Sen lär man sig komplicerade steghopp osv. Awp_rooftops är bästa mapen. 84.49.16.124:27015 IP'n till norska servern, som är mycket trevlig och bra! Ninjah nickar jag förövrigt, ifall ni har ngt att fråga om ;P
be the change
Gömma sig, klara sig 3 minuter utan att bli dödad av CT's. Men campa är inte kul ;) Men springa och hoppa och få panik är wonderbart! :-)
be the change
hahahaha team whoa | "INSERT NICKNAME HERE"
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Ingen på Whoa som är L33T på hns? =)
be the change
du har kollar på
Amxmodx förmodar jag?
Puss hej
Har lagt ner skiten med servern. Tack ändå ;)
be the change