Roliga spel
Vill ha tips på lite spel. Allt går bra, men helst ska det vara SP, och helst ingen fantasy-skit, men annars går det mesta bra, så länge det är roligt. Ska vara till PC. Dator: AMD 64 3500+ (2,2ghz), 2gb ram, GeForce 8800GT 512mb.
Call of duty 4! helt underbart.ser äkligt verkligt ut. men till för online läge. själva spelet klarar man ut första, högst andra dagen. C&C Tiberium wars... den är ju bara så mäktig. tänk dig alla tidigare strategi spel som starcraft red allert m.m i ett och samma spel, dessutom snyggare än nånsin. Pro evolution Soccer 08.... bästa fotbollspelet någonsin (om du gillar fotboll). aaa, det jag kom på just nu. vet inte vad SP betyder men.... peace!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Okej, tack. Gillar inte sport öht... SP = Single player
själv ligger jag lite efter så jag kör just nu Far Cry, grymt skoj spel, om du på nåt sätt inte kört det så e ju de ett måste..
Det har jag aldrig lirat. Måste testas.
Börjat på Far Cry nu, verkar nice :)
starcraft2 när d kommer
jag vandrar i en vandal dal...
Half Life 2 +episode 1 och 2 Armed Assault The Witcher Company of Heroes Gamla spel: Mafia Deus Ex No One Lives Forever 1 och 2
The elder scrolls IV: Oblivion !!!
Säger också Call of Duty 4. Sjukt jävla bra/kul men se till att börja spela på näst högsta eller högsta svårighetsgraden vid singleplayer så blir det mycket roligare och långvarigare.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Har dock inte lirat F.E.A.R men det verkar fett! Ett annat schyst spel tycker jag är Doom!
Live Hard, Die Young
Monkey Island..
The absence of evidence is not the evidence of absence
F.E.A.R. och Condemned.
A Profound Hatred of Man
F.E.A.R var ju ett ganska halvkasst spel egentligen.. Likaså Doom..
Lira
Call of Duty 4 , helt underbar singleplayerkampanj, blev helt tagen av en del uppdrag, riktigt välgjort!
Annars som sagt..
Half-life 2 +episode 1 & 2
Battlefield 2 är skönt multiplayer också, (Ryktas om en 3:a snart!)
potatissuger P20 HAHA! lirade på svårt, spelade sista delen på tjernobyl typ 45 gånger innan jag sänkte för att ta mej vidare.. xD antar att jag satte claymores och c4 helt fel, dom zergade sönder mej.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba Samma här! Satt i säkert en timme innan jag till slut, med en stor portion tur, lyckades hålla mig levande tills det att helikoptern anlände. Sedan dröjde det en timme till innan jag, med en ännu större portion tur, lyckades ta mig dit. Då var tålamodet inte alltid på topp :)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Köp The Orange Box.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
spela Gears of war nu och kan varmt rekomendera den oxå... specielt (nu vet jag du inte efterlyser det men) CO-OP är ju bara så jävla roligt. även om spelet inte når upp till Call of duty 4 så gör co-op att det blir roligare. pluss att spelet är betydligt längre. och GTA spelen är ju inte fyskam häller, dem håller ju några veckor oxå. när kommer GTA 4, nån som vet? hittar inget svar för släpp i sverige
Cod 4 var riktigt nice ju.
Säger bara Quake 3 Arena faktiskt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vet inte om din dator palalr kane and lynch men det avr ett ganska kul spel..dock lite tråkigt att man var kalr på 2 dar :/ men nu lästa ja iaf va din dator hade och den kommer klara det... prova vet ja :)
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
fan:P...att ingen nämt crysis!...det är gudomligt bra och det tar inte bara 2 dagar att klara ut det.testa det,du kmr inte bli missnöjd!:D
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
KillenMedCash: Det har jag faktiskt tänk att testa, men tveksam att datorn pallar det.
finns de till 360?
jora,din dator pallar det,om min gör det så gör din:P....haha,men du kanske inte klarar allt på max i grafiken. jag tror det fins till 360 inte helt säker
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Då får jag ta och testa då :D
Strangehold ... ojojojoj... om du spelad Max Payen innan så känner man igen sig.. men det är bland de bästa jag spelat.. tråkig grafik men extremroligt. tuiqila time =D
Fan vad snabb du var på att kuta ner på stan och köpa spelet skillz! :)skillz P18 Daterat: 08-01-16 11:36 Det har jag aldrig lirat. Måste testas. skillz P18 Daterat: 08-01-16 16:34 Börjat på Far Cry nu, verkar nice :) 2 timmar och 58 minuter. Fantastiskt ;) Annars är MS Röj alltid lika roligt, även Kungen.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Sen att jag inte kan räkna är en annan sak.. 4 timmar och 58 minuter är det såklart. Ändå väldigt snabbt! :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Qvanton: Jag är väldigt snabb. Haha ;)
Jag har det bästa spelet till dig, F.e.a.r. (First encounter Assault Recon) Måste vara det bästa spelet jag någonsin har spelet som SP. Som en skräckfilm fast du är huvudrollen, sjukt coolt spel!
Most~
Overlord Rainbow six vegas, crysis, lost planet, bioshock, s.t.a.l.k.e.r. hellgate of london och en massa mer.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Både F.E.A.R och Crysis var tråkigt. Eller snarare väldigt oskönt att jag inte stog ut mer än 15-20, kanske 30 minuter.
Varför spelar du bara i 20 minuter? För att komma in i ett spel måste du åtminstoende spela en timma.
Most~
Behöver inte komma in i det där spelet för att tycka att det är riktigt oskönt och fult.
Jag blev för rädd för att spela F.E.A.R och Doom. Mitt hjärta klarar ej av sånt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
portal å bioshock Heroes of Might and Magic III = överlägset =D
tut!
F.E.A.R. är i och för sig lite skumt, men ett väldigt väl organizerat spel tycker jag i alla fall, men aja det var bara ett förslag.
Most~
Smoka: Det var precis det jag ville ha, men jag kan tyvärr inte gilla alla spel.
Portal är alldles för kort å lätt, vart grymt besviken på det, nästan så flashspelet portal på jesper.nu är roligare...
Waracraft 3 FT gammalt spel men kan ju inte sluta älska det ^^ (:, annars C&C tiberium wars, Flatout 2 skönt bilspel mycket roligt SP,
Tha_SlaYer P19 antar att du klarat alla hardcore och custombanor också?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
The_Slayer: Besvikelse? Är du på riktigt?
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
bioshock är ju ett måste, FEAR 1+xp har coola storylines och vänta bara tills du kommer till uppdrag 3 inne i en kontorsbyggnad. perseus mandate var ok, men långt ifrån lika bra som 1 och 2 orange box och hl1 och episode 1 är också bra crysis skulle jag ej rekommendera dig att skaffa CoD 4 tyckte jag var rätt ok, gillar dock inte själva stilen med fiender som respawnar konstant om du inte rör dig framåt
http://felidae-music.com
Simba Japp...
mYspersSon X0 Besviken på att spelet var för kort ja...och aningen för lätt... men annars var det ju ett kul spel... det finns fler spel ja älskar men fortfarande är besviken på för att dom vart för korta... sällan man hittar långa spel om man inte spelar rpg(?) spel... så som guildwars, wow och oblivion..
Inte läst igenom om någon redan nämt det, men Crysis är tungt asså, överfet grafik! skittungt spel, köp det och stöd utvecklarna!
Mr fuck it..
Blume P18 tvivlar på att hans dator klarar det speciellt bra, sedan är det inte kul heller. Bara massa klichéer och upprepad spelstil genom hela spelet.
http://felidae-music.com
Hitman-serien
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!