Star Wars spel
Okej, så jag var hemma hos en polare under veckan och vi plöjde igenom alla Star Wars filmerna(som jag tidigare inte vart nåt jättestort fan av) Men nu är jag kvar i nåt "Star Wars-mood" och undrar vilka Star Wars spel whoa kan rekommendera mig? Till PC då.
"I lay chicks like mother goose"
Jag tycker "Lego Star Wars"-serien är fenomenal även om en del pussel är lite väl enkla, men satsar man på att få 100% completed o.s.v. så ger spelen ett helt OK antal speltimmar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lego star wars ar grymt beroende framkallande Finns Knights of the old republic till pc? isafall skaffa dom 2 sjukt javla bra spel
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Knights of the Old Republic är bättre starwars känsla än filmerna. Kör dem!
Knights of the Old Republic är nog de bästa Star Wars spelet som gjorts. Fruktansvärt bra, det första i alla fall. Tvåan har jag ej provat. Någon kanske skulle påstå att typ X-Wing vs Tie Fighter är de bästa Star Wars-spelet men men...
jagvillocksåhaenblog.com
Värt att notera är ju då att spelet inte utspelar sig i närheten av filmerna. Några tusen år innan Episode 1 va?
jagvillocksåhaenblog.com
Ah just det fan! jag har spelat Knights of the Old Republic. Men det var nog ett antal år sen, kommer inte ihåg så mkt förutom att jag gillade det. Blir till att leta upp skivan och installera igen. Är tvåan lika bra som ettan? Har även ett svagt minne av att det fanns nåt grymt star wars spel till n64, jag tror det kom ut nästan samtidigt som n64 släpptes. Nån som vet vad det heter och om det finns till PC?
2 knights of the old republic är mycket bättre tycker jag köp båda 1an och 2an sjukt kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Star Wars: Shadows of the Empire heter det till Nintendo 64. Finns på PC med.
jagvillocksåhaenblog.com
Aaahhh... Star Wars: Shadows of the Empire till N64 ... Nostalgi
de spelet var fett
Midas P25 Star Wars: Shadows of the Empire heter det till Nintendo 64. Finns på PC med. aah nice, tack!
Gillade det spelet som fan back in the days, undrar om det fortfarande håller.
Förmodligen inte. :) Ibland är det bäst att låta sina minnen vila i frid.
jagvillocksåhaenblog.com
Jedi Knight 2: Jedi Outcast e grymmt när man väl fått ljussabeln.
Midas P25 Förmodligen inte. :) Ibland är det bäst att låta sina minnen vila i frid. ahah, en polare sa samma sak. Han varnade mig också för att PC versionen är jättekass. Så jag tror nog jag skippar det.
Ok, blir till att kolla in kotor2, lego star wars och jedi knight spelen då
Det ska väl komma ett nytt Star Wars spel snart också va? Har för mig att jag såg någon trailer.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP Ska det nånsin INTE komma ett nytt Star Wars spel? :P
Star Wars: Knights of the old Republic! Ett av de bästa spelen som har gjorts!
jag har hört att det ska komma en 3a till knights of the old republic stämmer det?=)
det fins väll ett som heter the sith lords? har för mig att det heter jedi knight of the old republic 2: The sith lords eller har jag helt fel?:P
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Knights Of The Old Republic (KOTOR) 1:an!
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
KillenMedCash X77: Ja det stämme. Man får hoppas att det 3an blir biowares nästa spel nu efter Mass Effect.
ja,vi får hoppas,älskar den serien!;D
I'd try to play the game at the same i'l hope i'l get the fame....
Nej man får hoppas att Bioware inte börjar på något nytt KotOR för att istället lägga allt krut på Dragon Age, Baldur's Gate 2's spirituella uppföljare!
Empire at War är jävligt schysst om du gillar RTS, annars är Knights of the Old Republic spelen och Jedi Outcast bäst. Även om urgamla TIE Fighter kan vara de bästa Star Wars spelet..
The absence of evidence is not the evidence of absence
Jedi Knight är grymma. KOTOR är svingrymt.
360 GT: Beezwaax
Vad heter star wars spelet där man har feta energi krafter o kan flyta runt saker med sina krafter???
Där ja! Blir det bara ett next-gen Jedi Knight så är jag nöjd.
ja The force unleashed ser jag fram emot, hoppas dom lyckas med det.
det känns som att man är lite skadad av dagens smidiga, ragdoll- och "realistisk fysik"-betonade spel. lirade jedi knight 2 för ett tag sedan och det kändes lite... stelt och underligt. om man inte är skadad på detta sätt, så är jedi knight-serien trevlig (älskade jedi knight: dark forcess 2 samt expansionen mysteries of the sith när dessa kom). annars rekommenderar jag, som så många andra i tråden, knights of the old republic (både ett och två). otvivelaktigt de två bästa star wars-baserade spelen, enligt mig.
The force unleashed verkar tungt, skön idé + storyn verkar bra. Hoppas också att de lyckas med det.
Jedi Knight 2 Jedi Academy Knights of the old Republic, första eftersom andra sög Lego Wars, inte så seriöst men kul som fan Och såklart Force Unleased när det kommer ut.
I sexrådgivningsspalten står det att man ska vara sig själv. Omöjligt! Om folk anade bara en tiondel av vem jag egentligen är skulle jag dömas för brott mot mänskligheten. -Arne Anka
Jag gillar ändå Battle Front, det är riktigt nice.
aa jag provade Battlefront spelen, sjukt roliga. Gillade ettan mest :) Battlefront är ett skönt ombyte medans man spelar KOTOR eftersom det är mer lättsmält rakt-på-sak action.
Skivsamlare
2008-01-09 10:52
Jedi Knight 2 är hysteriskt roligt när man börjar få alla force-powers. Riktigt bra spelkänsla!