Från vilket spel är detta musikstycket ifrån?
Yeah, som sagt checka videon, and let a brother know.Love!
At the gates of Eternity...
Damn vilka frustrerande felstavningar det var i den där filmen. Har du ngr ledtrådar ang vilket spel det kan vara? Känner du igen det eller? Och ang videon i sin helhet, fyfan vad full av skit den var!
NoWice : Skiter i det scientolog-bullcrapet hehe. Jag vet inte ens om det är från ett spel. Jag har bara hört det i ett annat samband, och det var i den svenska trailern av den där filmen "Elizabeth: The Golden Age" eller vad den hette, som gick på TV. Jag mailade Malmö Symfoniorkester om det, och han (snubben som svarade på mailet) sa att det kunde vara från ett TV-spel eller film, max 10 år gammalt. Då han inte kände igen något äldre verk som låter som detta.
Just det, jag har mailat snubben på Youtube som la upp filmen, men han vägrar svara också.
Haha vafan äre här för BS? xD Hittat skelett från jättar? Ah tjenare.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
10 meter höga skelett :P :) vet dock inte var musiken är ifrån, tycker jag kanske känner igen den men det är allt, kan inte alls placera någonstan.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Testat att maila utgivarna för Elisabeth filmen?
NoWice : Saken är den att SF väljer ibland att ta vilken jävla skitlåt som helst till vilken film det än behagar dem. Ska försöka med SF dock. Bäst vore ju det bara om snubben som la upp filmen kunde ha svarat på frågan istället.
söt film... Track IDa låten kanske? har inte sådan flashig mobil själv, men nån annan kan väl testa...
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Skivsamlare
2008-01-02 14:55
BC99 P24 Varför rippar du den bara inte?
fair enough..
Producent
2008-01-02 15:09
Inget på TrackID, prova 3 gånger.
Promotor
2008-01-02 23:13
Musiken låter väldigt lik hans zimmers verk... sök på google o checka hans sida.. eller nåt..
Track ID, vad är det?
Graffare
2008-01-05 19:34
TrackID är ett program som finns på dom nya mobilerna, mest på sony ericsson, du startar program o typ "recordar" det ljudet du vill veta vad det är, sen söker mobilen på internet efter liknande o då får du fram resultaten, men jag testade nyss med trackID o det hittade inget:/
-
Tizm : Aha ok, soft. Fan vad tråkigt att det inte fanns med :(
Tizm: Fast det funkar väl bara på radio funktionen?
SF visste inte heller, nu blir jag fan ledsen :(
har hört den flera gånger i samband med Blizzard (Skaparna av WoW)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
IsseN : Jasså? Tror du att du kan leta upp en sådan Youtube video? Kan ju skriva någon av de luffarna om vad låten kanske heter?
Tänkte först gissa på nån låt av Gregorian, men sen lät det lite väl hårt för att vara dem. : S
right on.
känns ju mer trailer än spel iaf.. kan såklart vara trailer för ett spel =)
cry me a river! --> thcrew
Graffare
2008-01-16 20:38
Jag kan inte sluta skratta. Jisses vilken film.
det e nightwish hahahaha
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Sociopat : Du ska se vilka andra filmer användaren har lagt upp, att folk tror på det gör det ännu roligare :DIndustrigatan : Nightwish?
Råkade trycka enter för snabbt, alltså det låter inte riktigt som Nightwish, då de har andra element i sina låtar än bara sånna här spartanska trummor.
Producent
2008-01-27 19:22
Jag använde
Tunatic som är ett gratis "Track ID" program till pc. Verkar vara minst 2 låtar, inte kollat hela men efter runt 2:00 kunde Tunatic komma fram till Evanescence - Ascension of the Spirit. Kollade Youtube och det är samma låt, hoppas det var den du menade =)
Offtopic: Apropå Tunatic så kan jag strongt rekommendera det.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Producent
2008-01-27 19:25
Oj, nu var det Spelet du sökte, det har jag ingen aning men hoppas låten kan hjälpa dig. En kille på youtube skrev dock att han fick stora Halo / Halo 3 vibbar av låten.
Skez : Nej både och faktiskt, tack så mycket! Där satt den! :D Tack mannen!
Skez : Tack, men det var fel låt hehe. Tunatic snappade upp den andra låten i filmen, men det är den första jag söker hehe. Men tack i alla fall!
låten heter iallafall Moloko - requiem for a drear
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Issen : You sure?
Producent
2008-05-22 01:04
Det kan möjligtvis vara en annan version/tolkning av Requiem for a dream, som är temat till filmen med samma namn som för övrigt är en skitbra film, alla borde se den.
Skivsamlare
2008-05-23 14:10
Nej det är inte alls likt requiem for a dream. Ett Requiem är ju bara ett annat ord för en sång/högtid för något som dött. ungefär.