Pro Evolution Soccer 2008 [Multi - del 2]
Eftersom min webläsare vägrar att ladda den andra tråden då den blivit för stor (?) så tar jag initiativet att starta en fortsättning på den förra tråden. Vet någon var man kan hålla sig uppdaterad om de "option files" som släpps till PS3? Har redan installerat en av dem som endast ändrar lagens namn och några attribut, dvs inga emblem.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
"
PESRevolution Optionfile v1.1 " Är den till PS3 eller? Ser inte att de skrivit till vilken plattform den är utvecklad. Eller spelar det ingen roll?
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Min kusin är med på PES 2008 ;)
Vem? ;P
vilka finter brukar ni köra på? jag har hört att man ska kunna tunnla på pes 2008, isf hur gör man på ps3?
Vem? ;P Castolo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
noice, du drar bakåt (om du kan det) sen typ släpper du och trycker framåt sen åker bollen framåt( ofta mellan benen), iaf på boxen. bästa finten är ju iaf fortfarande en skottfint eller bara vänta in backen, gå åt sidan sen skjuta i bortre. hur långt har ni kommer med era achievements? har tänkt ge mig på det snart. jag gillar väggpassen som fan på boxen håll inne LB tryck på A sen Y trycker du på LB sen A sen D så går den i luften j-t effektivt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sebastian Castro-Tello ;) Som också ska närvara vid fotbollsgalan imorgon nominerad till "Årets Nykomling". (Heja Heja!)
Castro-Tello är förövrigt grymmast i Bajen! ;P
Hammarby Alcoholics
Word ! ;) Får hoppas han blir ordinarie i startelvan snart
PATCH ute nu verkar det som, 130mb stor, vet dock inte vad den innehåller, ngn som vet?
Till PS3 alltså? :o
Japp, det stämmer bra. Patch 1.10 ute till PS3-versionen!! Har inte fått reda på något info om den men jag blev ombedd att uppdatera spelet när jag startade upp det på konsolen. Hoppas verkligen att lagget är åtgärdat!
det är fortfarande lagg :(
"But there is a patch out for the ps3 version!!! :D The only improvement so far what ive seen is that there is no replaylag anymore, and the game it self seems to be pretty much lagfree also :D Gonna try the online part soon." Taget från ett forum där någon som testat patchen ger sin åsikt. Låter jävligt lovande! Finns även en ny Option File ute som har fått mycket bra kritik.Kits for Top 4 Presmiership Clubs (Home and Away).
Updated Kits for the Premiership (To Look More Authentic).
Updated starting line-ups and Transfers.
Updated Formations.
Updated player faces using in-game editor.
Player stats of custom made players i.e. Vagner Love taken from FM08. We will be releasing future versions and alternatives of this Option File depending on the response we get here and what people request.
Noice Har du installerat spelet på hårddisken?
jag fick ingen notis om att uppdatera spelet...
Ansluten till internet? ;P
Nu är jag så lycklig. Inget lagg offline, vare sig när man spelar, under repriser eller i början av matchen när spelarna gör entré. Sjukt skönt att äntligen kunna spela utan att det smålaggar hela tiden och nu behöver man inte trycka bort repriserna heller då de flyter på bra :)
nice. men den åtgärdar inte onlineproblemet?
Inte en aning. Men jag antar att det är onlineproblemet de har lagt ned mest tid på att lösa så det borde ju vara åtgärdat. Har märkt nu att det fortfarande laggar lite i repriserna beroende på ur vilken kamervinkel de visas, däremot så är det laggfritt i den "manuella" reprisen.
Fan vad väldigt inte glad jag blev när det
HÄR hände nyss!! Hemmadomare någon?
Det
här måste väl ändå vara ett skämt?
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
alltså jag vet att jag har installerat spelet på hårdisken, men hur kör man det därifrån sen då? jag måste fortf köra från skivan?
Noice Se till att slå av "Stadium Effects" i "System Settings", det kan hjälpa.
Fan, undra om det kommer bli roligt till Wii?
såklart det inte kommer? :)
Jo, det var ett tips från Konami som hjälper till att hålla frameraten på en stabilare nivå.
Jaha, du kanske syftade på om det kommer till Wii :P
Noice.. skit i dribblingar.. sväng bort dom med styrspaken bara.