army of two [Xbox 360 / PS3]
Såg precis några nya trailers på youtube, verkar faktiskt bli riktigt riktigt bra.. särskillt med coolt med tvåspelar-läget. har i vilket fall lagt min bokning hos Disczone . Vad säger ni, årets topp 5 spel i alla fall?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
årets topp 5? knappast troligt. Jag stör mig på vissa deltaljer som man sett i klippen. Men idén är mycket bra. Mer co-op. Jag inväntar några recensioner innan jag kan avgöra om det ska prioriteras.
Verkar bli riktigt bra. Blir det split-screen när man kör co-op eller?Ser inte så ut på de trailers jag sett nämligen.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Tss topp 5? Nja det är jag mycket tveksam till, till en början såg det ut att bli riktigt bra men nu, njaa. Det blir säkert ett bra spel, alltid kul med co-op men jag tvivlar på ett topp 5 spel
Med tanke på spelen som släppts detta år så ska det mycket till för topp 5 men det ser spännande ut. jag har iofs inte varit alltför imponerade av de videos man fått se på gameplay men vem vet.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
verkar bli i samma klass som gear of wars ju? Aja, några veckor till så =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köpte spelet idag, verkade lite segt i början men det håller rätt bra, och fan vad man måste samarbeta alltså, riktigt bra för co-op, har ej testat singeplayer.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
duden P3 Samma klass som gow? nee inte ens nära där heller. Läst en del recensioner osv och det verkar ju inte vara nån höjdare. Men det är säkert helt ok som co-op. Alla spel funkar om dom har co-op
Tihi, Army of Two är typ svinbra :) Har lirat de hela dagen. De är skojjigt att coopa i de men jag tror de suger att köra singel. Men de är ju som gjort för coop och den som kör singel i de måste vara väldigt ensam.
men kom igen, så bra var ju inte ens gears of war. enformigt och inte så värst nyskapande heller.
du är kär i mig.
hahaa, alltid lika roligt med nötter som uttalar sig om spel dom bara sett "filmer" från, spela innan ni dömmer förfan ! :)
insdel X1 Du borde också lära dig att se skillnad på att dömma och att anta. Jag sa att jag tyckte att det inte verka som nån höjdare utifrån allt jag läst osv. Jag kan självklart ha fel. gör om gör rätt
svensson. på vilket sätt var inte gow nyskapande? inte spelat något liknande fps/ tredjeperson lir nånsin. Men droppa gärna en föregångare.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
army of two va rätt ball, speciellt co-op men även singleplayer funkade helt ok. alldeles för kort campaign dock...klar med det redan andra dagen. 3 av 5 skulle jag ge det
em1 413
fett kul att köra me vänner, inte ens rört online delen så vet inte mycket om hur bra multiplayer banorna och speltyperna e något bra, inte alls lika kull att köra ensam, skulle ge 8/10
Ja'da!
hoochest P24 hur många missions är det på campaign? klarade precis tredje och känns väl som man är i stortsett klar efter man klarar fjärde ? (det fjärde börjar med att man är i skogen och när han äger chinesen/vietnamnen/thailändaren) förövrigt fett bra spel!
"this glas must be like plastic or something"
Danne92 - efter hela Kina-delen så e det tyvärr bara en del kvar
em1 413
Relativt kort.Men va fan en skön blandning av Gears och Call of duty 4 tycker jag. en klar 9/10 . Har laddat ner det också så finns ingen anledning o klaga,
Är inne på andra vändan med en polare nu, vi ska klara spelet på alla svårighetsgrader har vi tänkt :) Som vi gjorde i GoW :) Vi har dödligast vapen + jävligt roligt när vi dödar folk till höger och vänster :D Jag gillar att slå dom så att dom flyger :)
Alltså.. När man kör på svåraste är det inte ens svårt? Enda skillnaden är väl att man dör om man faller till marken och inte blir healad inom 20 sek ca?
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Håller med.. den enda skillnaden jag märkt är att de tåler lite mer.
"Alla spel funkar om dom har co-op" Det där är en lögn.
njut
har inte spelat detta men det ser ut som det har det lilla extra som GoW inte hade ;) samla cash och customiza sitt vapen o rustning låter lite fett. verkar vara mer taktik också. ska skaffa detta nu i lovet och kötta med min bror, hoppas det blir najs :)
köpte det diag och spelade med en polare,hyffsat roligt..då man måste vara lite taktisk och spela samspelt för och ta sig framåt.. men en sak,när man blivit skadad och sitter där och blöder,blir man inte odödlig då igentligen?=)
...
Explict P20 Ok. finns ingen chans att dom enligt mig funkar eftersom du nu har poängterat att det är en lögn. jösses
fick mitt på tradera för 510:- nu i torsdags, kommer väl nästa vecka :) Vi får ju dra ihop något, aslänge sen jag lirade ett FPS online.
MCKrillah: Nej räddar inte din partner dig så dör du... hur snabbt din bar går ner beror på hur beskjuten du blir.
fast detta e väl inte fps.
är väl inte så stor skillnad egentligen på fps och tredje person.. iaf så har liret kommit nu, lirade lite innan och gillade det, ska lira mer sedan, jag tror det kan bli helt galet online.
klart det är stor skillnad på fps och tps
du är kär i mig.
tycker jag inte
man har större över blick och sämre precision i TPS.
stor skillnad. Man har mycket större överblick som sagt och känner sig inte lika pressad när fiender börja rusa in. man har sämre precision, inte samma närvarokänsla and so on.
Online är det väldigt tråkigt. Eftersom det inte går ut på möta varandra.
blev lite besviken på det här liret. grymt kul att köra campaign co-op, men det varade bara i 6 timmar sen var det över. Alldeles för kort alltså, och när man hoppades på att köra vidare online var det alldeles för mycket lag, och det var tillochmed svårt att ens connecta till matcher. Hoppas på en patch som styr upp det hela snart! 7/10