I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-10-09 11:58

NWN 2 [Fråga/or]

Alla som lirar/lirat!

Jag började spela NWN 2 för cirka en vecka sedan,
och står nu inför valet att gå med i Watch Guard eller hänga med Moire.
Mina frågor lyder;

Vilken bana/karriär valde du? Good or Evil, om man nu kan resonera så.
Har du kanske spelat båda? Vilket var nice'ast?

(Om intresset finns, kan tråden även fungera som diskussion för expansionen Mask of the Betrayer.)

Måste säga att jag börjar gilla spelet mer och mer.

2007-10-11 12:20
Ah, kan förstå det. Surt!
Än sålänge så flyter det på för mig. Jag valde good jag med :)
Känns rätt bra, men har en save precis innan beslutet, så kan gå tillbaka och prova evil när jag känner för ;)
Hoppas de inte buggar till för mig. Hade du update'at något? Själv har jag inte det..

Hur känns Mask of the betrayer då? tänkte köra klart innan jag köper det.

2007-10-12 13:41
Ja men verkligen.
Ofan, så pass? tycker redan nu i orginalet att fighterna börjar bli jobbigare och längre. Rätt ofta att någon dör (typ min karaktär.. är wizard, så är inte så krallig) :)

Ah okej, var du lvl18 med din karaktär? För mig tar de sån tid att levla (Dark Elv, sega jevlar)

Oh, det har jag inte tänkt på, men stämmer säkert.. en polare påpekade något liknande med..

Har det också buggat till? Vad är allt detta buggande!
Jag har tur än sålänge, men har inte hunnit lira nå mycket i veckan. Satsar på helgen en del :)

2007-10-12 16:17
Har alltid tyckt Neverwinter Nights verkar som ett härligt spel.
Funderade på att skaffa det när tvåan kom med lite bättre grafik, men jag skippade när jag såg att det inte fick lika höga betyg som ettan. Är det värdast att skaffa ettan eller tvåan?
njut

2007-10-14 00:01

Första spelet är klart bäst, 2an var lite segt men det kanske berodde på att man hade så höga förväntningar.

Jadu...

2007-10-16 10:55
HAHA, men shit. Starka, starka kvinna!

Jag talar såklart om Moire, HUR dödar jag fanskapet!

:)