Gamla/Nya CS spelare at whoa?
Ja nu har jag lagt ner WoW efter att ha spelat sen betan. Finns det några där ut som spelar CS ibland? Vore kul att dra ihopp en whoa mix och lira lite då och då. Jag snackar om 1.6 och inte CS:S.
En kompis till mig lirar ganska mycket..
be the change
Ah fast det hade varit roligt med en pure whoa line up. Randoms är inte så svårt att hitta på IRC.
Han har whoa ;)
be the change
Hmm... Om jag kommer på mitt cs acc password, så kan jag vara på. Ge mig någon dag, för jag har glömt bort det TOTALT
*snaark*
Synd att min mick inte funkar annars hade jag varit på också :(
Live Hard, Die Young
jag är med på cod... ... det är ju typ samma spel
Carlsberg don´t do circumcisions. But if we did. They´d probobly be the best circumcisions in the world.
Call of duty och CS 1.6 är inte samma spel. :(
ja kan va på men ja dör nog för ja suger på de :D peace!
Sleep is the cousin of death
har bara 1,6 .. ja är på clan:D
asså .. jag mena var lite stressad:P jag är med på att skapa en clan på cs 1,6:P
Häftigt jag tankade precis cs ! :D brukar inte spela så ofta men jag är på !
Jag har cs och ett acc. var la kanske 3-4 år sen jag spelade men
Promotor
2007-10-08 03:07
Jag kan vara med någon gång. Har börjat spela lite igen, för typ femhundrade gången.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
me 2 ;)
-- Mellanslagsanvändare --
hehe nice låter skoj =) har ni server eller?
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Jag har inte spelat cs på säkert sju år, vad har ändrats?
whatone Nu måste man köpa skiten -_-
Så det räcker inte med ett ex av HL? Aja, det var väl lika bra det, då har jag mer tid till annat.
whatone Man KAN lira utan 1.6 som man måste köpa steam acc till det.. kostar typ 100:- om jag kommer ihåg rätt.
1.5 serverar finns, men dom är sällsynta! Skitkul när man hittar dock ;)
Okej. Jag hookar VT server sen är det väl bara att hyra en SMS server och lira. Jag behöver 4 spelare med mick, VT och fungerande steam konton.Signs: rem Kopiera skriv ditt namn om ni vill vara med. Om vi får ihopp 10st spelare från whoa så kan vi hyra en SMS server och lira 5vs5 mixade lag efter varje map. UP!
whatone du behöver inte alls köpa som nån sa här.. om du har gamla hl?
det du behöver är STEAM bara och det är gratis.. ladda ner det och installera HL, sen så kan du göra en sökning på datorn i steam och så lägger den in hl där och du får skiva in CDkey sen är det bara att tanka CS via Steam..
du behöver nog inte ens installera hl, bara ladda ner steam gör ett account och sen ska du kunna aktivera den cdkey du fick med och sen tanka cs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Signs: rem ! Jag kommer behöva nåt att göra i veckan
Jävla skit. se nu vad ni fått mig till. Steam drar ner CS till mig. Notera att jag inte spelat sen 2000, inte besitter nån avancerad mus, keramik-musmatta eller headset. Go gentle.
whatone Hehe, det är ingen fara xD Det är ju bara på skoj och ingen serriös dunderklan
Signs: rem ! Mcd yao Dock gillar jag inte matcher längre, roligare med frihet ala public
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
YaO Jo jag kan nog hålla med efter många år av klanmatch och en massa gnäll. Men om vi som sagt får ihop 10 pers eller fler som kan lira så kan det ju bli lite kul att gibba. Inte så allvarligt lixom
Signs: rem ! Mcd yao croim jag är med ! pcwpcw
Signs: rem ! Mcd yao croim B.N.B jag är också me !
Sleep is the cousin of death
5 pers till så är det game on. :)
whatone Jag förväntar mig inte att någon ska vara Heaton direkt. Men det kan bli kul att spela. Så yalla abri walla, fixa steam konto och lira med oss.
Lite problem med mina headset, har 2st men ingen mic på dom funkar :P men får ja det o funka så kommer ja också signa.
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
Äääh.. uppgradera till CSS istället så är jag på ;)
^ Smart sagt.
ääh. får hoppas CSP kommer snart..
Puss hej
UP UP UP UP! Okej, jag schiter i. Fixa fram 5st spelar nära vänner eller dylikt inge jävla inet chaffs på spelare. Bara vi blir 10 pers så vi kan lira. Jag är så jävla sugen på det. Man blir specielt sugen på att höra hur folk låter. Hehe, aja spread the word!
när hadde ni tänkte lira? hela tiden lr blir det bara en one time thing liksom? jobbar för mycket för att ha tid att spela :P
Suck me beautiful :D
kan ni inte bara lägga upp random public utan ventrilo allt vad det heter, har inte spelat på 1 år, kan bli kul.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Signs: rem ! Mcd yao croim B.N.B elikz har nyss börjat lira lite smått igen efter ett väldigt långt uppehåll :)
don't watch me, watch yourself
Ak47 P3 Men om vi blir 10 pers så kan man lira lite då och då.
Yun_DI P18 Public CS blir inte samma sak som när man praccar.
Lirar då och då. Spelade väldigt mycket för typ 4-5 år sedan. Lirar jag nu, så blir det mest Gungame. Jävla sjukdom alltså, riktigt svårt att inte spela det nu och åter gå till vanlig public.
Men vafan dog idén nu eller? Jag lackar. Bumpa om min post så den ligger där faqen ligger på det här forumet.
Så vi är 7 pers som skrivit upp sig atm. Kom igen nu! mer folk så vi kan lira. Server meckar vi efter att nog med folk skrivit upp sig
kom igen nu goddamnit!
don't watch me, watch yourself
jag är på. jag är heaton så ni vet
Get MAD and change
men roligare med css ;P
Get MAD and change
Signs: rem ! Mcd yao croim B.N.B elikzPajja-Production 8st. Nu behöver vi 2 till sen är det game on när alla känner att dom kan spendera en helkväll framför datorn.
Jag har en vän som är på också, han har inte whoa men är rätt gAnztah ändå
äre inga som lirar source :O ?
Get MAD and change