I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

NHL 2008 , Xbox Live - Någon som vill starta en liga?

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-09-22 14:08

NHL 2008 , Xbox Live - Någon som vill starta en liga?

Är jävligt peppad på att dra igång en egen liga men det krävs ju lite folk för att de ska bli intressant!

Någon som är sugen? Räck upp handen i så fall ;)

Tänkte mig en liga med runt 10 lag, lösenordsskyddad så man slipper massa utbölingar!

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2007-09-23 17:05
e på
!LOYALTY!

2007-09-23 17:20
sugen, men måste köpa spelet först, bara spelat en helkväll hos polaren än så länge.. återkommer till veckan vid löningen
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2007-09-23 20:27

Är det bara jag som haft problem med att spela online? Jag blir nerkopplad innan ens matchen startat. Dock när jag spelade mot en polare över Live funkade det klockrent.....

Vad tycker ni om spelet i största allmännhet? :)

Föresten, jag är säkert på att spela i en liga... eller så kan ni lägga till mig på er friendlist så kan vi lira nån match eller så, jag är kass så det blir en enkel vinst för er :)

GT: Hutte

2007-09-23 22:14
LooPP: Jag har haft samma problem till och från.. hade samma problem i 07 men har man lite tålamod brukar det funka till slut.

Jag tycker spelet är klockrent, även om det fortfarande är lite ovant. Har mycket svårare att få in bra tacklingar samt sno pucken av datorn. Det där med att släppa pucken och fånga upp den igen är ju inte heller speciellt enkelt!

Jag lägger till dig!

Alla får gärna adda mig också, samma gamertag som nickname här på whoa.

"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold

2007-09-23 23:00
Okej, idag har det dock gått bättre att spela på nätet.... Jag är possitivt överraskad av NHL08 iaf, dom senaste åren har jag föredragit nhl2k spelen, undra hur det blir detta år. :)

Härligt att du la till mig får kanske ta nån match nångång ;)

2007-09-24 07:47
ska fixa lite...sen är ja på..
kom tibaka

2007-09-25 20:26
det som e bra med den är att spelhastigheten inte e längre i mach 2 och att spelaren inte flyger 6meter vid tacklingarna. det e mer verkligt helt enkelt

det som e dåligt (för mig iaf) är att datorn skjuter ca 70skott per match och att matcherna kan sluta i tennissiffror men jag antar att man blir bättre på att försvara sig med tiden. helt klart har EA gått fram enormt. annars har jag inte spelat EAs NHL sen 2001
!LOYALTY!

2007-09-25 21:27
har lagt till er båda
!LOYALTY!

2007-09-25 23:52
Datorn är ruggig på att ta till vara på sina chanser, det blir nästan störande. Jag får täcka skott med kroppen för brinnande livet! Hooking och frenetisk poking får dock ner antalet skott från datorn :)

2007-09-26 20:37
jag är på adda mig ! lillajocke
But i suppose anything goes when it comes to my flows Nothin' is off limits... except for michael's nose

2007-09-26 22:08
tag: damir662
!LOYALTY!

2007-09-27 12:25

Hur gör ni för att haka? det ska väll vara på A va? Ja får inte in en enda hakning... :S ja ser ju att spelaren gör något med klubban, men jag lyckas inte haka tag i någon spelare..

Nu har man köpt Hal0 3 också, men ja tror fan inte halo slår nhl ;)

2007-09-27 13:28
LoPP: Det är A-knappen du ska använda men du måste ligga väldigt nära spelaren å komma bakifrån. Jag gör det lite då och då men domaren är jävlig kvick på att döma utvisning för hooking. Det var dock mkt enklare att både poke'a och hooka i 07, på gott och ont.

Det jag själv har mest problem med är att få tacklingarna att sitta. Dessutom är det ju inte helt lätt att använda den där släppa-puck-funktionen!

Jag ska försöka skapa en liga ikväll , så postar jag vad den heter och vad det är för lösen här sen!

2007-09-27 23:51
cool... hur ska vi göra med lagval??? vilka lag vill ni använda?

NYR för mig om det e cool
!LOYALTY!

2007-10-06 19:38
Tja!

Jag är också med om man nu får det!??

Gamertag: Sir Lord Nelson

Msn: [email protected]

2007-10-09 17:21
Hur står sig egentligen nhl2k8 emot nhl08 ? jag gillar både nba2k7 bättre än nba07 och pes6 är ju långt bättre än fifa, jag gillar inte ea:s spel så mycket längre, men kanske är de bättre på nhl? Har någon lirat nhl2k8 ? Har lirat demot och jag tycker det är grymt kul. Lite synpunkter hade ju varit passande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-16 01:22
kommer det bli ngn NHL liga lr?

2008-05-19 09:57
jag är på!

Gamertag: folkhome
gör coola saker hela dagarna