Spelen i höst
Jag har ju lagt märke till att det kommer enormt mycket bra spel i höst. Satte mig ner och räknade utifrån webhallens priser och kollade vad spelen jag ville ha skulle gå på: Bioshock - 399:- Mass Effect - 599:- GTA 4 - 599:- Brothers in Arms: Hells Highway - 599:- Call of Duty 4 - 649:- Assassins Creed - 599:- Half-Life 2: The Orange Box - 649:- Unreal Tournament 3 - 649:- SKATE - 649:- Splinter Cell: Conviction - 649:- Totalt: 6040:- Fy fan... aja tänkte då att ni andra skulle kunna göra er lista på era "måsten" denna hösten. Jag är, som ni kanske märkt, 360 ägare. Men det kvittar vilken konsol det gäller, kan vara kul att se vad ni andra ska spendera era stackars pengar på. Ni måste ju såklart inte kolla upp priser etc, men kan vara kul dock :)
Ja, det kommer riktigt grymma spel till bade boxen och PS3 i host assa. De jag ser fram emot ar Ratchet and Clank Future: Tools of Destruction, Uncharted: Drakes Fortune, LAIR, Heavenly Sword, Skate och nagra fler. Kommer formodligen inte ens ha rad med halften av de men va fan :D
Mass Effect GTA: IV Lair Assassins Creed Call of Duty 4 Warhawk Är nog dom spelen jag känner att jag "måste" köpa när dom kommer.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Blir väl några tusen men inte alltför många... 3500 typ? Men tror det känns värt, främst PS3-spelen. Har inte känt något spel hittils som verkligen kan sägas göra maskinen rättvisa, så jag hoppas på framtida släpp.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
PES 2008 GTA IV Ratchet & Clank Future - Tools of destruction Killzone 2 Metal gear solid 4 Assassins creed (kanske)
Jag köper sällan spel på releasedagen och varför man köper spel i Sverige kommer jag aldrig förstå, det blir ju sjukt mycket dyrare än att importera. Det kommer en hel del spänande titlar nu i höst men jag har fortfarande runt 10 ps2spel att ta mig igenom så det kommer nog inte handlas alltför mycket. Jag hoppas som fan på skate. Någon behöver visa neversoft hur man gör vettiga skatespel igen.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke, vartifrån köper du?
Henk0 direkt från ebay eftersom man oftast slipper tull på det sättet. Jag har handlat en del från tex gamestop men då åker man alltid på tull plus att de envisas med att använda sig av ups vilket kostar dig ännu mer pengar.
Annars är
vg+ poppis bland importörer.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
krapduude Jag kan ju "glädja" dig med att Splinter Cell: Conviction är uppskjutet till 2008, så då behöver du "bara" betala 5391 Kr i år :)
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
ebay..från UK då? såg igår att det e rätt bra priser..men flera skickade inte till annat än UK. jag avskyr dock att de flesta bara använder sig av PayPal. tycker det e så osmidigt. Att man måste sätta över pengar till PayPal kontot o det tar typ 3 dagar.
HenkO Nej, usa. Det finns små företag som drivs av typ noll personer som lägger ut saker på ebay och skickar world wide. Sedan fyllder de i att det rör sig om en "gift" och då slipper du betala tullavgiften.
I england har du ju
play som är helt ok.
ja play har jag handlat från flera gånger. inte spel dock.
Fabbz P20 Wohoooo fett :P aja många andra spel att roa mig med ändå.Coke P21 Njae iofs är det billigare med import, jag är dock en riktig svenne och känner mig mycket tryggare om jag handlar i sverige :P garanti osv.
Henko: MGS4 slapps inte forann i borjan pa 2008 (Wordwide release)... Jag gissar pa Mars
Usch... idag visade det sig att jag har en defekt 360... den har repat både Forza 2 och Call of Duty 3. CoD3 funkar inte ens längre, och nej jag har inte flyttat konsollen... ska in med den till elgiganten imorrn iaf, hoppas inte min spelhöst går åt helvete :(
krapduude ms har ju förlängt garantin så du kan vara lugn.
Jo hoppas bara jag kan byta den i butik och slipper skicka iväg skiten.
Vet någon här inne hur det ligger till med playstation 3 och importerade spel. Är PS3 regionsfri?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
cmg ps3spelen är regionsfria men du kan inte köra amerikanska ps2spel på en Europeisk ps3:a tex.
Coke aha ok. det är ju bra endån
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2007-08-01 01:52
Kolla alltid på Play Asia om 360 spelet du tänker köpa är regionsfritt innan du köper det i svergie för dubbla priset!
Producent
2007-08-01 01:54
För övrigt så är orange Box nästan det jag ser fram emot mest då jag aldirg spelade det på PC. (Förutom Mass Effect och GTA då ofshore)
Jag tycker enda att den har spelhosten verkligen bevisar att det ar spelen som skiljer konsollerna och deras fans at och inte hardvaran. Jag menar, det kommer slapps otroligt grymma spel pa bada konsollerna och de tilltalar olika personer.
Ok jag måste gnälla lite till, får skicka iväg min box nu iaf.... kommer missa releasen på Bioshock! FAN!
Coke: Har du en Am. Ps3? Om ja, vart köpte du den? Fick du bra pris på frakt?
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
Fisherman Nä, nextgen är för bönder ;) Jag väntar alltid tills "omg jag måste ha annars tar jag mitt eget liv"spelen kommer ut.
"Jag tycker enda att den har spelhosten verkligen bevisar att det ar spelen som skiljer konsollerna och deras fans at och inte hardvaran. Jag menar, det kommer slapps otroligt grymma spel pa bada konsollerna och de tilltalar olika personer." word up.
GTA IV försenas, släpps 2008. The overcrowded monkey house that was the 2007 holiday release schedule lost one of its 800-pound gorillas today. Without warning, this afternoon Take-Two Interactive stunned the game industry by announcing it was delaying Grand Theft Auto IV to the second quarter of its 2008 fiscal year, which begins on February 1, 2008. Published by Take-Two subsidiary Rockstar Games, the crime-action title had been slated to ship for the Xbox 360 and PlayStation 3 in North America on October 16, 2007.
"Certain elements of development proved to be more time-intensive than expected, especially given the commitment for a simultaneous release on two very different platforms," said Take-Two chairman Strauss Zelnick in a statement.
Unsurprisingly, not having GTA IV in its 2007 fiscal-year lineup has put a serious dent in Take-Two's earnings expectations. The company's guidance is now for net revenue of $950 million to $1.0 billion for the 12 months ending October 31, and a loss of $1.25 to $1.35 per share. That figure is over $200 million lower than prior estimates of $1.2 billion to $1.25 billion in annual revenue--which would have been "break even results " according to the company's second-quarter earnings statement. With the AO-rated Manhunt 2 on indefinite hold, Take-Two now expects net revenue between $275 million to $300 million for its fourth fiscal quarter, with a net loss of $0.05 to $0.10 per share.
"Obviously, we are very disappointed to reduce guidance after having previously reaffirmed it," said Take-Two CEO Ben Feder. "Other than a matter of timing, the movement of Grand Theft Auto IV does not compromise Take-Two in any way. We are in sound financial condition and have a great product lineup."
spel som jag vill/ska inhandla: Bioshock
Halo 3
Call of Duty 4
MassEffect
Ace Combat 6
Guitar Hero III
Rock Band
Assassin's Creed
Gears of War
World in Conflict
Army of Two
Devil May Cry 4
Unreal Tournament 3
Skate
PES 2008
Crysis
Eternal Sonata
Too Human
HL2: OB
Fyfan alltså...ångest eller vad? :(
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Mass Effect COD 4 Assasins Creed World in Conflict UT3 Crysis dessa är väl dom jag är mest inriktad i sen kommer det väl mindre spel ja provar.
Crysis kommer föresten förmodligen portas till PS3/Xbox360 inom sinom tid. De vill bara inte lägga energi på det nu då det kan ta bort fokus från kvaliten på spelet.
World in Conflict Call of Duty 4 Manhunt 2 Unreal Tournament 3
AIK AIK AIK
Manhunt 2 står utan konsollicens, så det blir en lång väntan på det =/
brothers in arms verkar ju helt jävla sanslöst cod 4 likaså ,
i got this guitar and i learn how to make it talk
hellgate london, släpps iår va? I sådant fall, add it to the list...
frost P20 Har haft ögonen på det till och från, verkar kunna bli grymt. Men va inte det bara till PC? Lite drygt då :/
Det kommer till PC. Jävligt pepp på det nu när jag har kirrat en ny dator.