Usernames [Xbox360 Live]
Sökte som fan efter den gamla men hittar den ej. Vi kör Username: MangeSj Spel: Pes6, TopSpin2 kommer fixa fler lir inom snarast. En skön turnering inom pes6 hade varit soft också, eller hel liga hehe beroende på hur många som är intresserade. Funkar dem gamla livespelen på 360:n förresten? isf har jag några till.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GT: krapduude
Spel: Kameo, Perfect Dark: Zero och Forza Motorsport 2
namn: g0nzo0ne spel: inga just nu, men det är stor rotation i spelhyllan.. lär väl bli en del halo när det kommer
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
fan nån som vill lira lite pes6? så j-a trött på att spela mot inter och chelsea nu, säkert 10ggr i rad, kassa lirare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ska införskaffa PES6 imorrn. kommer att liras flitigt!
i get more pussy then panty!
men du får fan inte lira med inter eller chelsea eller barca
pes skulle jag vara med på :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
GT: robbelito Spel: spader, rbs vegas sen lirar jag nog inte så mycket mer för tillfället sitter å väntar på two worlds och halo masseffekt såklart men de har väll ingen on-line funktion vad jag förstår.
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
tek, skriv ditt namn eller adda mig då så kan vi lira vid ett senare tillfälle. snart tillkommer fight night också, kommer bli nice, kanske test drive unlimited det verkar grymt, ska ladda demot och testa först.
danielxboxen - username
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag kommer inte lira online förens senare i höst, but still: Username: Effet Spel: RB6 Vegas, GRAW 2, Viva Pïñata. Väntar också på en hel del spel (närmare bestämt 14st), fuck yeah, fattig höst/vinter ftw!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Håller med dig Frost, kommer inte ha något social liv ( förutom på live :P ) denna hösten. Sjukt mycket bra spel! Förresten är det bara jag som lirar Forza 2 här eller? :(
GamerTag : DenzelRoh
Spel : Mest PES6, men ibland Gears of War.
krapduude Jag kommer att införskaffa forza 2 i början av augusti, sitter och lirar demot flitigt just nu.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Gamertag : ChimoruSpel : Gears of War | Lost Planet | Perfect Dark | Guitar Hero 2 | Splinter Cell: Double Agent
psyjunta adda mig, jag är oskuld
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
"j0h2n ROTEBRO" D: Spel det vettefan, men Worms, Heavy weapon, COD 4, PES08, GOW, GTA:SA, Guitar Hero 3 Gogo!
GT Andreas loel Spel: Gta 4, halo <3 graw 2 nhl 2008
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Ermmm skrev något fel haha :D
GT Herr BergSpel COD4
SMÅLAND!
gamertag: folkhome spel: NHL08, Skate, Need for speed: Most wanted
gör coola saker hela dagarna
Gamertag: DanishDP Spel: Inget speciellt för tillfället men är alltid på G med lite Burnout Revenge.
Stick len.
GT: SubG3nius (Fast vi är 3 personer som spelar på samma GT) Spel: COD 4, GTA 4, Turok, är de jag spelar mest men också Army of Two, GOW, The Darkness och Forza 2. Blir snart Bad Company också.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Spelar nästan enbart COD4 Gamertag: Chekkarn