Världens 10 Sämsta Spel.
Nån har listat de 10 sämsta spelen ever. Wtf, jag ställer mig tveksam till Pacman o Prince Of Persia på den listan eeh..Till höger om artikeln..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pacman ja, genialt tidsfördriv!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
båda listorna var gjorda av en idiot
Din hojtlåda är tom.
eller hur..? Listorna va ju crappy as fugg.
artikeln var skriven av en idiot, vadå strategispelens era? är sims ett typiskt strategispel eller? argh, och industrin håller på att förändras lite i och med Wii och NDS och andra roliga saker etc etc. Okej, den versionen av PacMan de har där är rätt värdelös. Men PoP vad det nu heter? Okej, det som kom före var bättre, med så kasst var inte uppföljaren trots musiken och den "hårda" stilen.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Värdelösa listor.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
sämsta va allafall d sämsta jag sätt? ska han ge sig på spel från 1982, fatta hur kul han måste haft när han spela dom spelen som unge? dumma idiot d klart att dom spelen är dåliga näru jämför me mario o dagens spel?:O
Xtremesia P15 Du hänger inte riktigt med? det handlar om hur bra spelen var på den tiden gämfört med andra spel, då var dom jävligt sukki... pop vet jag inte varför dom har med eller pacman, men kolla lite fakta innan du skriver, fanns bra gorda spel på den tiden. Och nej man hadde inte skoj med alla spel.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Båda listorna är jävligt muppiga. en 10 bästa utan suikoden II och Fallout II är bara ett stort jävla skämt. Sedan kan man inte ha spelat alltöfr många rpg om man hävdar att FF XII skulle vara något o hänga i granen. Att pop:ww hamnar på sämsta är bara fel. Custers revenge är fan kult. Hur kan man dissa ett spel som går ut på att som stolt amerikan våldföra sig på indiankvinnor?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
fatceasar haha ok sry men d e endå första tvspelen?:P svårt att göra dom roande för alla..
"Custers revenge är fan kult. Hur kan man dissa ett spel som går ut på att som stolt amerikan våldföra sig på indiankvinnor?" hmm aa.. egentligen... bra fråga! ...
ET tror jag hela världen är överrens om är ett av de sämsta spelen som släpptes till 2600an men att Pacman ens dyker upp i listan får en att ifrågasätta rankningen. Prince Of Persia är säkert tragiskt men var är då toppentitlar som Ethnic Cleansing som är undermåliga på så många plan.
Prince of Persia: Warrior within ligger runt 83 % på gamerankings. Antingen är juryn utvecklingstörd, eller så har det helt enkelt blivit fel..
Bubble bobble saknar ja i 10 bästa också!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
amfetaminpsykos ,
har aldrig lirat 2600 versionen av PacMan, men jag hörde att många blev rätt besvikna på det när de spelade det. Dock så borde det nog inte platsa i någon 10 sämsta spel lista.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Att inte Fable e med på 10 bästa e sorligt...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Coke P21 Hur fan kan du tycka att det är kult att man våldför sig på kvinnor.Du måste ju va totalt dum i huvudet.
Gamertag på 360... Leppas
Leppas: Hahaha, teh Internets och allt det där vettu...
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
AiQue Visst e fable bra men 10 bästa ever? Leppas Nej det är du som är trångsynt.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Tycker det var väldigt dåliga listor! Fan, om något bör ju Pacman (och tetris) vara på 10 bästa listan ^^ Tycker även de borde tagit med något MGS-spel på top 10. Jag skulle vilja säga MGS3 eller MGS1 av olika anledningar. nej, E24 suger getpung
Prince of Persia: Warrior Within och pac-man WTF det är ju några av dom bättre spelen? Vad är det för idiot som gjort denna lista? Han kan dra åt helvete!
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
idiot lista, snubben borde förbannas av spelgudarna
Ja'da!
Super Columbine Massacre RPG ser ju ut som vilket RPGmaker spel som helst
"A thorough reading and understanding of the Bible is the surest path to atheism." - Donald Morgan
AiQue P21, Visst, Fable är bra, men det har många brister också. Tycker dock att Fallout skulle vart med på Top 10 listan istället för FF 12 eller vilket FF spel det nu var. Och en del andra klagomål, dock var top 10 listan bättre än sämsta 10 listan.
Cake och Gorrit! Enligt min lista då :) Jag vet inte vad ni andra tycker men jag har aldrig fastnat för ett spel så mycket som jag fastnat för Fable, jag har klarat det runt 6 gånger. Det hamnar i top 3 på MIN lista :)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Men om man gör såna här listor kan man inte direkt gå efter personligt tycke så mycket, eftersom din åsikt om ett spel kan bero på mycket som inte andra förstår (och framförallt smak såklart hehe), utan man måste vara väldigt objektiv. Samtidigt är det svårt att göra en sån här lista. Jag menar, hur kan man egentligen jämföra typ Crash Bandicoot med ett spel som typ Doom (säger inte att detta är 2 av världens bästa spel, men tog exemplen mer för att poängtera kontrasten mellan de).
Man bör åtminstone ta sig tid att jämföra spelen med spel från samma tidsålder och konstatera ifall de är sämre (idé- och/eller teknikmässigt).
Har dock aldrig spelat "Super Columbine Massacre", men fyhelvete vad det måste ha väckt åsikter hos offrens föräldrar m.m.
Hej !
prince of persia på amiga va huuuur fett som helst...
huset röd
Mainstrem lista, tsts killen hade ju noll koll. Har troligen kört sin 10 sämsta lista utefter vad andra tycker, inte han själv. Hur många här inne kan ärligen säga att de spelat et?
Hehe, strategi-eran slut när blizzard precis börjat utvecklingen av Starcraft 2??:D Och fyfan vilka löjliga listor. Men vänta nu... Random lista av random person på random sida, varför ens bry sig?
NoWice Jag har!
jag tycker lista på de 10bästa var ganska bra! ^^ zelda64, mario64, zelda, mario world, halo .... de var ganska sjyssta...
Get Random!
Halo borde ju inte vara med på världens bästa spel direkt. Klart att det är kul och många tycker om att spela det men bästa? naah, krävs mer än trevliga miljöer och pang pang.
sant... men jag gillar single-player miljön som fan, multiplayer är sjukt kul också! ... kanske inte top 10, men top25?
Get Random!
Semirelaterad länk;
http://youtube.com/watch?v=tdAbnM8SCNo&feature=dir Gametrailers 10itopplista över sämsta filmspel. Betydligt vettigare i.o.m. att motivationer återfinns. Däremot tycker jag att det borde vart fler titlar i stil med Back To The Future, Total Recall o.s.v. eftersom de verkligen förkroppsligar den klassiska filmspelsproblematiken; Man har sett filmen, plockar upp spelet och känner inte ens en vag koppling till filmen.
hur halo kunde hamna på en top 10 bästa spel i världen list är ett mysterium... halo är sjukt överskattat
12345678910
HAHAHHAHAHHA, HOPPAS SHAQ-FU KOMMER PÅ PS3!!!!!!!!!1
fullfjädrad när jag kickat en gås..
amfetamin: ja då är vi två då...
För övrigt har de en ganska trolig rekreation av hur det gick till med ET i andra avsnittet av Code Monkeys. För att inte spoila hela avsnittet så kan jag åtminstonde droppa att programmerare A inte är i högform och programmerare B som skulle se filmen i researchsyfte gick på en strippklubb istället..
Ehm...Et programmerades av en person. Inte två. :s
aftonbladets spellistor är ju riktiga skämt.. läste nu "10 mest efterlängtade spelen" och ska de bemöda sig att göra listan på svenska får de väl ta och anpassa den efter sverige också, hur många svenskar går och väntar på madden 08? och sen att skriva att rock band är en kopia på guitar hero är ju helt skamlöst..
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
NoWice Jag vet .) Men det är en animerad serie och de blandade in huvudpersonerna i twisten.
Ja, Pacman är helt oförtjänt av att hamna på en sådan lista. Och en sämsta-lista utan Bible Games och Ghost Busters är inte en äkta sämsta-lista. De är liksom självskrivna.¨ ------ Varför bashar folk FFXII, förresten? Jag har bara spelat en timme, men hittils är jag otroligt positivt överraskad. Går det fort utför, eller vad är grejjen?
Warrior Within ? Skojar snubben haha?
At the gates of Eternity...
Eksem Jag var lyrisk i 20 timmar medan jag väntade på att spelet skulle komma igång. Sedan inser man att karaktärsutveckling är lika med noll och att stridandet tar på tok för stor plats. Att alla karaktärer är i princip likadana är inte heller särskilt underhållande. Det känns som att de hade kunnat göra en riktigt mäktig och mörk historia men tyvär försvinner denna någonstans på vägen. Spelet är inte dåligt men det finns en helvetes massa rpg:n som är bättre.
Det finns ju en del folk som hyllar det som en nytändning för hela genren så kör på ett tag till.