PS3-spel
Inte mycket PS3-trådar i forumet, men tänkte försöka få igång en. Ska på semester om en knapp månad och tänkte köpa ett par PS3-spel att ta med när jag har tråkigt. Men det verkar inte finnas mycket intressant där ute? Äger nu bara Motorstorm och Def Jam: Icon. Båda hyfsade spel, men inga höjdare egentlligen. Motorstorm är ganska kul online, men har hittills vunnit 0 ggr.. =) (få se hur det blir efter kommande patchen när de tar bort boost-glitchen) Nån som kan rekommendera några redan släppta spel man borde skaffa, eller ser ni fram emot nåt kommande spel? Finns ett par som jag längtar efter. Efter att ha sett några vides från LittleBigPlanet är jag helt såld. har aldrig blivit så imponerad av ett spel innan, verkar helt enkelt skitkul att bara springa och hoppa runt och hänga i saker där =) GTA4 och MGS4 är två spel som helt enkelt inte kan gå fel, enda frågan är hur bra de blir jämfört med föregångarna.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
varför spela spel på semestern?
som du skrev..inte mycekt intressant ute än..
Just nu är det väl snålt med licensspel... Checka igenom gamla bra 360 spel som släppts till bägge formaten. Snyggare grafik är det ju, och ibland något extra.
Resistance: Fall of Man är riktigt nice! Både offline och online (fps). Oblivion har ju kommit till PS3an nu, så om man diggar sånna spel så är ju det ett givet val!Assasins Creed borde komma snart också! (om en månad typ)F.E.A.R ska va nice!Enchanted Arms är ett traditionellt japanskt RPG som fått helt ok betyg, finns till 360 också!Spiderman 3 lär va riktigt soft om det är likt 2an, att vara helt fri på New Yorks gator och hus med grym grafik kan inte gå fel :) Svenskutvecklade The Darkness som fått mycket hype runtom i världen borde också komma snart!Virtua Fighter 5 har fått riktigt bra betyg också och är givet om man diggar fighting!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Köper själv maskinen när FF13 eller whiteknight kommer ut om ett år.
Shooo bree
Jag funderar också på att köpa ett, men jag är mest sugen på GTA när det kommer ut... Men sen är det nått dirt rally spel som verka coolt, minns dock inte va det heter, nån som vet?
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt
xpekt P18 Det är det första spelet som nämns i tråden antagligen, motorsport. Visst ps3 har bätrre grafik. Och det är säkrt jätte fint för den som har slantarna. Inte nog med att det helsts ska has en fullhd tv som kostar skjortan. Men just nu finns inte alls tillräckligt med lincensspel för att bli av med så mycket pengar. Det gjordes klart för längesedan att spelen gör maskinen inte tvärtom. GTA är ju inte exklusivt överhuvudtaget till PS, inte Assasins creed heller... Får se vad som händer med FF-serien, och MGS-serien(som tar slut nu).
Ni får inte glömma spel som Lair, Ratchet and Clank Future, Uncharted o.s.v. som kommer i år!
jagvillocksåhaenblog.com
Just det, Assasin's Creed! Såg en trailer för det för över ett halvår sen, och det verkade riktigt bra. Har försökt komma på vad det heter, utan framgång. Hoppas det kommer snart. Har ganska svårt för FPS till konsoller, fattar inte hur folk kan sikta med handkontroller.. Är det möjligt att köra med mus och tangentbord på nåt sätt? Vet att UT3 ska ha stöd för det, så det kan bli soft. Och Oblivion är bra, men har redan spelat sönder det på PCn.one_mic "GTA är ju inte exklusivt överhuvudtaget till PS" Dock så har utvecklarna sagt att de begränsas av DVD's kapacitet till X360, så jag tror det kommer bli bättre till PS3. Men vi får se.
Caliber P22 Huh, det var intressant att höra. Men med tanke på att tidigare spel redan gjort användning av hd:n vid sånna problem så borde det ju inte vara några problem. Nåja, only time will tell som master p skulle säga.
transformers kommer nog döööööda, sett trailern? mäktigt skit
GUERILLA WAR TACTIX - BLACK MASS RITUAL - HUMAN GENOCIDE PROCESS - www.myspace.com/GuerillaWarTactix - Album Out Now!
Rallyspelet det refereras till kan även vara Colin Mcrae Dirt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, eller för att de började med Xbox 360 versionen innan, då de hade devkiten före, så den har kommit längre. Men man kan vinkla det lite som man vill!
jagvillocksåhaenblog.com
Tom Clancy's End War är ett MÅSTE! Bredvid Ghost Recon, Rainbow Six och Splinter Cell står End War under utveckling. Ser hur snyggt ut som helst, strategispel har aldrig fungerat på konsol, men dra mig baklänges om detta inte blir det fetaste. USA vs. Europa vs. Russia, kan det bli ett roligare tredje världskrig? :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Såg trailern för Endwar som kom upp på
Gamespot för nån dag sen, och den var ju snygg, men sa inte så mycket om gameplayet.. Tyckte det verkade vara FPS typ?
"World War III will rage as a persistent, virtual online conflict that thousands of players can participate in."
Har man inte spelat Ninja Gaiden till Xbox, så bör man kolla in Ninja Gaiden Sigma som släpps i Juni.
jagvillocksåhaenblog.com
ja, ninja gaiden verkar stört grymt! Heavenly sword med....
Men det jag ser mest fram emot är fan Uncharted: Drakes fortune! verkar så sjukt fett
kolla in
DET HÄR föresten. Adam Sessler som har varit rätt negativ mot PS3 verkar vara väldigt imponerad av Sony nu efter Gamers Day. Han säger till och med "I have seen PS3 games that I honestly don't think can run on the Xbox 360". Finns lite bilder från Uncharted och Ratchet and Clank: Tools of Destruction i videon också... Fan vad smooth Uncharted verkar!