årets grymmaste lir.. kommer ihåg när man var fast i Diablo, detta kommer blir en lika tung drog.. in i dimman!
nån som vet om det finns ett Auction house än? prylarna man plockar upp, kan allt trade:as eller säljas? inte hittat nån form marknad än... verkar tungt än så länge!
rapperted.se
"Additionally, subscribers will be allowed 24 character slots instead of 3" De försöker verkligen få folk att betala =P
Jag kommer betala, lätt :D
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
är lvl 9 nu.. fattar inte så mkt av spelet:S
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
perki Det är tolv karaktärslots enligt min lillebror som nu har spelet, till skillnad från wikipedia som säger 24. Men annars då..? Du klarar ut nightmare med en karaktär du gillar. Förälskad i spelet? Betala 70 spänn i en månad och testa alla funktioner det ger dig. Är det värt det? Fortsätt betala. Är det inte värt det? låt bli..! Det är inte alls orimligt i mina ögon. Vill man ha en mer MMO-lik upplevelse får man betala ett MMO-pris.
Omen22 Ja självklart. Men grejen är just det att det inte är ett mmo... därför känns det lustigt att betala. Jag skulle bara bli så förtvivlad om det blir en trend för spelföretagen att ta betalt för p2p multiplayer-funtioner.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hellgate är väll mmo, rpg OCH fps och därmed unikt, eller är det bara jag som ser det så?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Nån som kommer in i forumen? buggigare sida får man ju fan leta efter allså
rapperted.se
vad heter ni? är de nån som har en guild eller är medlem? lite trist o spela ensam hela tiden.. jag är lvl 14 nu och heter rikat
också lvl 14, vi kan testa teama upp
rapperted.se
perki Näe, det är inte ett mmo. Det är ett singleplayer rpg med en onlinefunktion, och om man vill betala får man MMO funktioner till den här onlinefunktionen. Hardcore mode och PvP medger jag att det är rätt girigt av dem att dra in på dock för de icke betalande. Åtminstonde Character vs Character, som de hade i Diablo gratis. Men annars klandrar jag dem inte för deras beslut.
ted P25: E du online? adda på friendlist:P
Fråga, spelar som fan och tycker att spelet är RIKTIGT skönt. Kommer köpa det vid löning, det är lite för taight just nu nämligen. Tror ni man kan fortsätta online med sin nedladdade version? Skapa ett konto osv eller bör man börja om från början med en ren version? Jag vet att det senare alternativet är det bästa men, man vill ju ändå inte att allt man gör nu ska spela kvitta sen typ :) Någon som vet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ok, då vet jag :) Då är det bara att testa klasserna fullt ut nu då så man vet vilken som kommer bli main.
Psycho, tror även dom som köpt spelet kommer få testa sig fram en hel del innan man blir nöjd.. lätt att levla och speccarna är for ever... så man lär nog få sila fram sin perfekta gubbe själv kör jag Engineer och är lvl 14.. Oneoo: ne på jobbet, men lägg till mig och hojta när jag kommer online, (lär dock bli runt 23tiden).. Heter "Imbomba"
rapperted.se
ted P25: Done!;)
noooh server maitence:(
Haha perfekt, då kanske det är lite mindre buggigt inatt! Nån som märkt att om man tar quit game för att logga ut sin char för att sedan logga in på någon annan så får man nån form av error och man måste stänga ner hela spelet och starta om det för att logga en annan? Sen så får jag fortfarande inte hemsidans forum att fungera, nån annan med samma problem?
rapperted.se
Ne men mitt brukar haka upp sig när ja e hos nån merc o handlar. måste starta om datorn. forumet funkar inte nej.. kan inte logga in:S
kk då har jag samma problem... har dock bara hängt sig en gång när jag vart hos en merc. Aja barnsjukdomar får man räkna med... har dock riktigt kul so far dock!
rapperted.se
inte fixat:( fast man kan inte tillverka Zombots längre:( bara members.
oneoo Kan man inte tillverka dem längre heller..? Och det var väl ändå inget members exklusive. Det var väl pga att var halloween?
blergh cracka patchen zomg
omen de står nåt i stil med "requires subscribtion" för o använda och att skapa dem..
Hur funkar det i single-player? Har man tillgång till allting utan att vara member, då?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
antagligen
Grrr! kommer inte in på servern:(
Synd för dig
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Servers Down For Guy Fawkes Day Update Patch We are bringing the servers down from 6 am to 9 am PST on Tuesday the Sixth of November for an update to the Guy Fawkes Day event Suck...
jag behöver hjälp i hellgate... de är skitsvårt att få party:S
sen jag ändrade till windowmode är allting svart och därför kan jag inte ändra tillbaka till fullscreen, någon som vet hur jag kan fixa detta utan att starta spelet?
Suck me beautiful :D
högerklicka på ikonen till multiplayer o kör i normalt fönster?
tack för tipset, men tog bort settings filen i mina dokument och det kirrade biffen :)
Suck me beautiful :D
göttans! har kommit till Nightmare nu. men ska göra klart alla quests i normal först.. snart klar me de! är lvl 27:)
Lyricist
2007-11-09 15:57
oneoo P19 lol nightmare på lv 27 då har du bara kutat igenom utan sidequests misstänker jag.
vad kör du för klass ?
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
slusken: nepp nu är jag lvl 30 och har klarat alla quests i normal;) kan inte göra quests som involverar shardskimmers för dom är buggade.
Hmm nån som hört nåt om denna "character wipe" som ska komma imorgon (egentligen idag men skjöts upp en dag).. Verkar lite luddigt då vissa sidor säger SEA (south east asia) och andra EU.... Nån som vet nåt mer? Vill inte fortsätta levla om alla gubbar kommer delete:as
rapperted.se
Verkar som detta bara gäller SEA-servers..
rapperted.se
Va!? Säkert nån asiat som kodat fusk redan... Får hoppas att det inte är EU servers då.
jävla skitfan! här sitter jag på 1gig ram så säger skitspelet att jag inte har minimum 500 :(
Procreate, receive compensation.
Jo det framgår luddigt att det är asien-servers. Men rädslan för att det ska drabba EU servers finns ändå där...
rapperted.se
Slemväxt P19: Då äre nåt fel ska du se:P
ah jo jag misstänker det :(
Procreate, receive compensation.