S.T.A.L.K.E.R Its here !!!!
Yes nu finns STALKER att skaffa. Den har läkt och har blivit släpt av grupper bla UNLEASHED och ViTALITY. Annars så sägs det finnas i butik från 03/23/2007 . Info från: www.nforce.nl www.gamespot.com
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS: Microsoft® Windows® XP (Service Pack 2)/Microsoft® Windows® 2000 SP4 Intel Pentium 4 2 Ghz/AMD XP 2200+ 512 MB RAM 10 GB available hard drive space 128 MB DirectX® 9c compatible card/ nVIDIA® GeForce™ 5700/ATI Radeon® 9600 DirectX® 9 compatible sound card LAN/ Internet connection with Cable/DSL speeds for multiplayer Keyboard, Mouse. RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS: Intel Core 2 Duo E6400/AMD Athlon 64 X2 4200+ 1 GB RAM or better 256 MB DirectX® 9c compatible card/ nVIDIA® GeForce™ 7900/ ATI Radeon® X1850.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
bättre sent än aldrig....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
undrar hur det kommer bli :/ det såg ju snyggt ut för 2 år sedan men nu känns ju grafiken lite gammal...man är ju lite kräsen så men ska testa det ikväll så!
Forumsignatur:
Ska bli kul att testa, hade blivit det bästa om de sneglat ännu mer på filmen med samma vackra namn.
Jag har typ min requirements.. lite mer, känns knappt värt att tanka
vad är det för något? hehe var har du legat i ide de senaste 5 åren? :>
Tycker det verkar rätt skönt det lilla jag testat so far...
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!
det är riktigt fett, fast fan va det laggar på min burk :/ har ett 7800 kort, amd 64 3500+ 2,2 ghz, 2gb ram... det borde ju egentligen funka ganska bra men nää, kör allt på low men det laggar när man springer och det går ju inte att skjuta direkt:P
Forumsignatur:
Tankade det förut men får bara ett muppigt error när jag försöker starta skiten, nånting om xrcore.dll som knasar. Har installerat om, provat olika cracks och googlat. Nån som har koll?
helt ok är intrycket efter ett par timmar.. Oblivion blandat med Fallout: BOS typ... men ja, monsterdator för att njuta tack
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Nu har jag spelat spelet lagom mycket. så om ni har nå frågor om spelet så kan jag försöka svara på dem.
ATI Radeon® X1850 Kul att dom sitter och hittar på hårdvara för systemrekommendationen.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Turist P21 :
Hur omfattande är spelvärlden, oblivion?
Hur fungerar npc spawns osv?
Är byggnader, grottor osv instanser, eller en del av världen.
Hur fungerar dialoger?
Hur är ai'n?
Tack på f.h
Co-op i multiplayer?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
är spelet bra trots alla förseningar? jag menar grafik mässigt osv
// be the change you wanna see in the world
pallar en dator med ned processor på 3.0, ram 1024 och geforce 7300 spelet med typ sämsta grafiken? (Den klarade oblivion IV iaf.) vore ju trist om man köpte/fick/tankade spelet och det är ospelbart:p
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
elitz F19 saxat från bluesky: det är riktigt fett, fast fan va det laggar på min burk :/ har ett 7800 kort, amd 64 3500+ 2,2 ghz, 2gb ram... det borde ju egentligen funka ganska bra men nää, kör allt på low men det laggar när man springer och det går ju inte att skjuta direkt:P
mm läste de men kan knappt tro att det stämmer. Den dator borde klara av spelet bättre än så om dvs inte rekomendationerna ljuger:S
rekomendationer är inget att lite på tyvärr. Spelet kommer garanterat optimeras bättre, tänk på att det inte ens är släppt officiellt.
Hur omfattande är spelvärlden, oblivion? Njae, inte riktigt. Ganska mycket striktare också. Jag trodde det skule bli som Oblivion, helt fri värld. Men världen i Stalker är uppdelad i olika zoner. Finns 11 zoner från vad jag kan räkna i huvudet nu. Och man märker att de olika zonerna är ordnade efter svårighetsgrad. Jag blev ganska besviken på detta, men det fungerar.Hur fungerar npc spawns osv? Oskriptade, så dom springer runder och gör vad dom känner för. Det respawnas också, så ni får aldrig slut på saker att skjuta. Finns 2 olika kategorier, Stalkers och Mutants. Stalkers är, enkelt sagt människor. Alla Stalkers i spelet är med i någon faktion (förutom loners, men dom ligger under faktionen loners). De har även en grad, t ex Rookie, Veteran eller Expert. Graden mäter hur kick-ass dom är. Hur kick-ass dom mäts av hur mycket stryk dom kan ta, och hur mycket dmg dom gör. Ganska tråkigt och enkelt, men det funkar väll. Mutants är snäppet simplare. Det finns olika raser, men inga grader. Vissa mutanter har även olika abilities, t ex osynlighet, telekenesis osv. Tråkigt nog, inte mycket mer än så.Är byggnader, grottor osv instanser, eller en del av världen. De mesta är en del av världen. Men det finns några undantag. De som har fått sin egen lilla del är större underjords-komplex, gamla forsknings-stationer och liknande.Hur fungerar dialoger? Du kan snacka med näst intill alla. Tyvärr så är det ganska dåligt gjort. De gångerna det verkligen kan klassas som dialog så har du i de bättre fallen 2 svar att välja på, annars är det bara en välmöjlighet. Du kan dock snacka med andra Stalkers om rykten osv, men hälften av dom kommer bara svara "I havn't kept up with the latest news, just trying to stay alive". Du kan dock få tag i lite små-kul info om du har tur, men du får oftast inte ut speciellt mycket av det.Hur är ai'n? Jag vill inte säga att den är dålig, men det är ingenting du hänger i granen. Inget speciellt, och det är absolut ingenting du jämför med dagens AI's som är klassade som bra (t ex Fear).Co-op i multiplayer? Nope.är spelet bra trots alla förseningar? jag menar grafik mässigt osv Om spelet hade släppts för 2 år sen så hade det varit ett spel som aldrig hade försvunnit ur spelvärlden. Ett nytt Fallout, eller Half-life. Men med dagens spelutveckling så kan jag inte hjälpa att bara sitta och störa mig på hur mycket bättre detta spel hade kunnat vara. Sen och andra sidan så är jag en av dom som suttit och längtat efter spelet sen dag 1. Men tyvär så kan jag inte riktigt komma ifrån att det var lite av en besvikelse. Men nu säger jag inte att spelet är tråkigt eller dåligt, det var jävligt kul att spela igenom, men det är inte uppe bland top 10 som jag hade hoppats på. Klarade precis spelet. Jag hade velat ge det 9/10, men måste sänka mig till 7,5. Som sagt, om dom bara hade slipat till det lite med lite snyggare texturer, lite bättre AI, kanske en gnutta karaktärs-utvecklande, så hade det kanske till och med kunnat bli en klar 10. Det är ett extremt bra koncept som legat i solen lite för länge, tyvär. Men jag rekomenderar er att spela igenom det, var jävligt kul. Hoppas inte för mycket bara. Och jag märker själv att min Svenska är lite kass, har inte sovit nått inatt så jag hoppas det inte är för illa. Pallar inte gå igenom det. Om ni har mer frågor så kan jag försöka svara.
I'm drinking the water. So should you.
Då blir det Bioshock nästa! Wiie! \o/
Får återkomma med lite bättre info/förklaringar när jag är lite piggare.
Det verkar fett men jag vet inte riktigt om min burk pallar det.. Det blir ingen x360 version?
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
testade det nyss på en kompis data som har nån dualcore pros, 2 gig ram och 7600 kort. Det flöt på bra tycker jag. Jag antar att luften ska vara gul i början lr har jag fel? :P fett kul spel iaf
valero Spel världen är mycket omfattande. Du känner dig inte instängd iallafall.
Jag vet inte angående npc spawns, jag är inte så insatt i tekniken bakom.
Jag vet inte vad du menar med instans.
Dialog fungerar mycket som många RPG spel. Man har flera alternativ på svar osv.
AIn är mycket bra tycker jag. Dem gömmer sig när dem är under beskutning, försöker omringa dig.
Esshå P18 Min dator tillåter inte att maxa allt så jag kan inte svara på den frågan. Men det ser bra ut.
elitz F19 din dator bör palla spelet. Men rådfråga nån som är bättre insatt i datorer än jag.
Spelet har en mycket bra atmosfär. När mörkret börjar falla och man vet inte vilka rovdjur som lurar i mörkret, då blir man inte så sugen på att lämna sin läger.
Tack för väldigt omfattande svar både Teller & Turist! Verkar vara ungefär som jag trodde. Har en följdfråga ang zonerna, Är det en stor karta som man kan röra sig fritt på men inom olika zoner eller är det tydligt att man vandrar in i en ny zon genom en "port", kanske tom med laddningstid?
Fan jag spelade det precis och det var lika kasst som jag läst på så många ställen. Man behöver nog senaste bästabästa för att det inte ska hacka sig fram... Kunde dock köra på "High" grafik 1280*1024 fast då med lite hack. Svinigt fult spel förövrigt... det är 2007 och inte 2002 och dialogerna sög, fanns ingen känsla alls. Tråkigt!
någon som testat med liknande specs: athlon x2 4600+ 2gb ddr2 800 mhz x1950xt 256mb vore ju kul om man kunde flash upp grafiken utan att det ska hacka och leka allan ballan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Text/video Recension på IGN.com 82, impressive ;) Dock så är ign ofta lite väl snälla när det gäller betyg.
det måste vara min processor som slöar ner hela spelet :/ det kräver ju x2 och 4200+ så inte konstigt :/
Forumsignatur:
jag kör på en P4 3.6, 1gb ram o ett 7800gtx o det flyter fan sjysst med det mesta rätt uppdraget.. iofs, ingen AA haha ska testa o maxa, återkommer med resultat
fattar inte hur det kan flyta bra på en P4 och bara 1gb ram:/ vad har du för inställningar då?
Forumsignatur:
på Basic har jag "Dynamic Objekt Shadowing" elelr vafan det står "High" och 1600x1200 sen drog jag upp AAn nåt snäpp på Advanced men lät det vara ngefär som det var, tror jag drog ner gräsmängden lite o drog upp Draw Distancen lite grann skulle nog flyta bra mycket bättre om inte datorn var så full med skit.. sen kunde jag inte uppdatera grafikdrivisarna så jag har några månader gamla sådana men det är nica ljuseffekter o så, ser rätt fint ut.. om sen bara AIn var lite smartare än mjölkpaket hade det kunnat varit riktigt kul :P
valero det är en stor karta med zoner, det är lång laddning tid (iallfall för min dator) mellan zonerna. Men man kan passera zonerna hur man vill.
Hur använder man pengarna?
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
e det ett bra spel? Finns d trailer?
be the change
sök på youtube
Some say they expect Illuminati take my body to sleep
ofc, men jag är lat idag:)
be the change