saints row.
kan man cyckla i d?!aldri fått reda på d!? aaa tror ni annars det är ett kul game??xb0x360 dådå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ne, inga cyckels, båts eller plane ja d e 1 kuligt spel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aha slött!!!dom har kopierat gta men tar inte me d roliga aja...dom sticker ju inte under stolen me kopieringen iaf
saints Row är riktigt bra. Och gör mycket grejer bättre än GTA. GTA är fortfarande bättre, men SR ligger tätt efter helt klart.
SR är ju lätt den bästa GTA kopian som släppts :) 100% klarat fan. Jag rekomendera ralla att lira de. Sen att dom har de roligaste "side missionet" ever är också en annan femma ;)
coolingen berätta mer jag ve tinte om jag ska köpa det eller inte
Straight up Menace
va fan är det för fel på dig? sluta skolka från skolan
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
aha a lirat demon lite nu värkar fan rätt soft..grafiken e ok tyckte kánske dom sku ha kunnat fixa den lite snyggare som nån sa att sådär borde gta sett ut på playstation 2!! a tackar
Tja, vad ska jag säga. Gillar du GTA så gillar du nog de här spelet också.
Man får göra sin egen karaktär. Man får respekt genom uppdrag, ju mer respekt man har ju mer uppdrag får man. Gänget uppdateras hela tiden. Nya kläder & nya vapen. Skönt slåss-system också :) Sköna kontroller överhuvudtaget kan man säga. Lite synd de inte finns motorcycklar, båtar & plan dock. Men radiostationerna & bilarna får en att glömma de, haha.
Man kan "pimpa" sin bil rätt mycke också, finns massa fina färger i olika toner så att säga. Hmm, typ matta färger, kamelont ärger, blanka färger. Hoppas ni fattar, jag är sämst på att förklara. För tidigt för mej :)
Radiostationerna är bra också. Kan bli lite mycket "reklam" på dom bara men dom har rätt skön musik. Speciellt en station, som ja inte kommer ihåg namnet på, som har underbar musik ;) hehe
Ragdoll också. De är bra.
Sen han man är är mystisk, hur man än gör han. Jag gjorde en japan, han äger alla.
De är skitkul att köpa kläder också. Man kan se ut som en riktig gangbanger eller som en helt random dude eller en riktig thug, Don över Stillwater ;)
Ändå varierande och kul. Rekomenderar det starkt.
Ni kan även kolla på
Gamespot på bilder och filmer på spelet.
fan tack för all fakta!!!tänk att d finns smarta människior här som kan hjälpa till lite thx maiiin!!
ja fy fan sjukt roligt , slår gta med hästlängder , allt är bra ljudet grafiken , skottlossningarna är identiska med dom riktiga , visserligen kan man inte åka båt eller cykla etc emn som coolingen radiostationenrna och bilarna får en att glömma att det skulle finnas andra fordon till hands, också en stor stad , man kan till och emd få han bli full efter ha klunkat i sig lite cognac eller gin and jucie då han börjar bli snurrig samt att du kan köpa knark o få han hög genom att röka diverse former av Hasch köp det
i got this guitar and i learn how to make it talk
hehe tack d ska ja no trevlit me er som förklarar
okej tack för infon.. ska byta in Dead Rising till de så fort jag spelat klart de :) älska EBgames 10 dagar bytesrätt.. ba varva spelet på 10 dagar sen byter man till ett annat :D och när dom kommer på dig att du hustlar dom ber du bara en kompis byta in de heheh PERFEKT
Straight up Menace
imathug P21 Ungefär perfekt storlek skulle jag säga. Inget set likadant ut iaf. men det är ändå så pass stort att man drar en suck om man måste åka genom hela kartan för nästa uppdrag. Men då ringer man på en taxi eller tar tåget ;)
Co-op tror jag går köra system-link också. Är inte säker dock. De funkar finfint utan HD tv. Tycker jag. Dead Rising var hemskt utan HD tv. Man såg ju inte texten ^^
Hmm, system-link är typ att man kopplar ihop dom va? Typ som LAN ^^ Man lirar på varsitt xbox med egen tv. Jag är dålig på att förklara grejjer :)
man kan väl för fan inte köra co-op på SR???
jag har alltid rätt.
jo jag har för mej jag läst om de i massa trådar på
gamespot.com
Man kan köra speciella banor co-op. Alltså specialgjorda just för det. Man kan alltså inte sprigna omkring i välden tillsammans.
precis. Lite synd man inte kan köra i hela staden fritt 2 player. Skulle va kalaskul :)
saints row är det roligaste spelet jag spelat!
hur fan kan det vara roligare/bättre än GTA? Isf måste det verkligen vara FETT FETT FETT och om det är så bra borde det hypas mer eller???? är det värt 500 spänn?!?!??!?!
Straight up Menace
För de har grejjer inte GTA har ;) De är lätt värt 500 spänn.
vänta bara tills det nya gta kommer till ps3 det ska vara grymt har jag hört dom säga. men synd dock att jag inte är en ps3 ägare utan en x360 ägare
fuck you and have a nice day sucker
GTA4 kommer ju till 360 också :D
gta4 till 360 kommer även att innehålla en del extragrejer som inte kommer att finnas till övriga konsoler. tex: massa live-funktioner stolt 360-ägare
em1 413
hoochest: källa på det? de har ju inte gått ut med någon information om gta4 ännu... det är rykten om att det ska vara i NY återigen, som läckte av en snubbe som gör soundtracket till GTA4... men att 360 versionen skulle ha extragrejer har jag väldigt svårt att tro. Så som sagt, skulle vilja veta var du läst det någonstans.
vaaa kommer det till 360 oxå det var som fan yeeeeeea då vet jag vad jag ska skaffa mej hahahahha gryyyyymt
fuck you and have a nice day sucker
GTA: NY skulle vara så gött :)
Pigeon_ P18 Kolla typ gamespot och ign. Microsoft har slutit avtal med R* om extra grejer som inte kommer till PS3.
360 GT: Beezwaax
GTA är mycket bättre... den ända saken som är bättre med Saints Row är grafiken och att man kan har med sig "liv" ... men på det nya GTA borde man kunna typ "muta" polisen som i mafia för att få bort dom...
Get Random!
Köpte spelet idag och hittills är det riktigt roligt! Jagade precis maskoten som är utklädd till en varmkorv genom ett helt kvarter med min bil innan jag till slut tröttnade o slog ihjäl den fan med basebollträet. Helkul! Satt o frittrade för mig själv här hemma. xD
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Till alla komunister: Sluta försök bestäm över min rikedom, ty jag försöker inte bestäma över er fattigdom! - TurboHasse