nu fick man en anledning att köpa ps3
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
coolt att dom gjorde trailern som delar ur filmen Koyaanisqatsi
Vore verkligen riktigt nice om man kunde liksom åka runt överallt. Vice City, Liberty City och San Andreas. Kanske några ställen till också. Hade gärna sett ett lite större Vice City och ett större Liberty City. Lite mer saker mellan de olika ställena i San Andreas. Riktigt coolt isåfall.
man kanske får ta del av killens historia innan man kommer till US and A
// be the change you wanna see in the world
men fi faaan va långt de är tills de släpper. måste försöka glömma det här spelet. palla gå o tänka o längta efter det. kommer bli tokig.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Marcooling: Tänk istället på alla bilder, info och trailers som kommer att läggas upp :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man ser väl frihets gudinnan?? då måste det väl va i NY
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Liberty City=New York Fast nu är det mer likt NY än GTA3:s LC!
Hammarby Alcoholics
jag tror lätt att man kommer resa mellan flera städer. hem till östra europa kanske :)
Ryska maffian for sho fan va grymt det verkar shit!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
"In the may issue of GameInformer magazine there will be a ten page exclusive preview of GTAIV. For those of you unfamiliar with the way GameInformer releases magazines, next month's issue will be the May Issue (in april) so it seems we are only 2-3 weeks away from new GTA4 information." OmslagVad ska man säga? Nu börjas det!
"Vad ska man säga? Nu börjas det!" Word! Underbart! I'm so happy :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var Game Informer som var första icke-officiella källan som kom med exklusiva bilder och skit till SA. Tror det var Juli-utgåvan. Rockstar har ändrat sin marknadsföring verkligen.
Vad är så fittigt med trailern? Tror du att dom ska visa halva spelet in-game det första dom gör eller vad?
GTA Russia. Det hade vart stort.... och tomt.
fan va allaedumma!d kommerbli soft!!gta fo life..inga gta fans hära!!gta till datan hahaha slut ni ääärrrr
Jag tror verkligen att det kommer nånting mer, GTA4 måste vara stort för att få samma hype som alla andra spel i serien. Efter SA så fick man känslan att det skulle bli svårt att överträffa. Så jag satt och kollade på trailern och märkte hur noga dom var med att det var New York. Kan tänka mig att nästa trailer som släpps kommer att visa en annan stad. Det skulle verkligen få upp hypen ordentligt. I övrigt kan jag säga att jag älskar tiden innan ett gta-spel släpps. Rockstar kan sin marknadsföring :)
That's just stupid.
Kan tänka mig att nästa trailer som släpps kommer att visa en annan stad. Å andra sidan så verkar de flesta vilja ha en mindre men mer detaljerad karta efter att ha spelat igenom tråköknen San Andreas så få inte upp förhoppningarna.
all fire burns, little baby, you´ll learn
FAn DOm måste ha gjort så att man kan sticka till ALLA städerna från dom gammla spelen o typ träffa på dom andra karaktärerna o bilda crew me dom o sån shiaat;) ZUP CJ!
Supersenaidanne// Varför inte en större och ännu mer detaljerad karta? =) Möjligheterna finns med tanke på bluray och de.
Tycker det räcker med VC nu, men har redan besökt staden en gång till på PSP. Även pass på SA.
Så att alla vet...han man spelar med är inte en ryss.
vadådå??inte ryss...tell me
Han kan lika gärna vara från nån gammal sovjetisk rådsrepublik.
Tycker han ser alldeles för mörk ut för att vara ryss, ryssar är fan inte solbrända. Seriöst, det enda jag vill se nu är fysik etc i spelet. Och bmx:ar och sånt att leka runt med. Bryr mig fan inte ett piss om hur själva storyn eller vilken stad jag är i, bara jag kan leka.
ahhh d e ju alltid kul..brukar aldrig klara av spelt.utan bara glida omkring o softa såååå jävla kul
Varför inte en större och ännu mer detaljerad karta? =) Möjligheterna finns med tanke på bluray och de. Tje det kommer ju till 360 och där får de hålla sig till DVD men det är inte så mkt det som är grejen som att jag gissar på att R* lägger mer tid på fler inomhusmiljöer istället för en massa tråkiga fält och skogar.
all fire burns, little baby, you´ll learn
Om man kollar noga på scenen vid tågstationen så kan man se en "Vice City $300" skylt. Jäklar vad nice det hade varit ifall man kunde åka till Vice City, något som jag faktiskt ser som ganska troligt. Personligen gissar jag på att det kommer att vara 3 städer, Liberty City, Vice City och sen en tredje som inte har varit med i tidigare spel, eller iaf inte i 3d spelen. Jag tror att man kommer att åka mellan dom via tåg eller flyg,, alltså inte att man kan köra emellan dom som i SA. ps.. Vilken riktig stad är Vice City baserad på?
allt: Miami
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag vet hur en ryss ser ut, har varit bland de i 7 år =P Allafall, han kommer förmodligen från ett granland till Ryssland. Kaukaze området.
tror alla att det bara släpps till ps3 lr? det släpps samtidigt för både 360 och ps3
kaos: nu fick man en anledning att köpa ps3 Jag fick min anledning för 5 månader sen, då jag köpte mitt 360 ^^
sotarpojken p 20!haha va menar du me de? å sen är de ju så attps3 och 360 just nu är ganska jämn snygga grafiken dådå!men 360in ha ju funnits i typ länge när ps3 funnits lika länge kommer det ganska säkert vara snyggare, jamenar kolla på ps2s typ första och sista spel stor skillnad!!spel tillvärkarna lär sig ju mer å mer helatiden om vad som e möjligt att göra!!såå tycker jag iaf,håller någon med mig,sååå japp ps3 rockar 360 lätt innom en snar framtid
är 360 dålig eller sotarpojken?
grymt besviken på trailern..
Enigma has spoken!
Yun_DI P17: ehm, jag är 360 fanboy #1 ! ;)
Playstation for LIFE FFS
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
Yepp, det är utsidan som räknas =P
Grejen med grafik kontra spelkänsla och själva spelfunktioner visade sig ändå bli en överlägsen seger för spelkänsla och spelfunktioner i. GTA SA är trots allt ett hyffsat fult spel. Men ack så underbart. Wii..... Lyckas man dock med båda samtidigt, då jävlar.
det jag gillar mest hos PS3 är cell processor... tror de kan skapa sjukt feta dynamiska miljöer o riktigt bra AI i spel som man verkligen vill ha... sen att det är bra grafik som fan är bara ett plus!
förväntade mig bättre grafik
ahhh klart fan grafiken e viktit,men ahh har ju lirat alla gta n å snyggt har d ju inte varit men kul som fan!så snygg grafi är ju ett stort +!men viktigaste saken som dom fan måste fixa till är spel känslan!ruggit dålig!åhh ja klart båda spel tillvärkarna har mycket kvar att fixa på!men 360 in ha ju haft ett bra jävla tag på sig,samma sakkan man ju ändå inte säga om ps3 å grafikerna är nu jävligt tighta!men men båda konsolerna är ja bra!
Längtar som fan! Det enda jag inte gilar så mycket är att det verkar bli New York igen, alltså, visst det är en grym stad, men det räcker med GTA3 och LCS!
Would I shit you? You're my favourite turd.
SiveriDom har ju gjort om staden helt. Det ser man tydligt på trailern.
That's just stupid.
Det blir kul o se om det dyker upp några gamla kändisar från tidigare spel, typ Love Fist :)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
jag kan inte se filmen du länkat till den vill inte starta
fuck you and have a nice day sucker
http://www.imdb.com/title/tt0802999/ vad är detta? :O e det dom som ska göra rösterna eller? carl johnson?
Huvudrollsinnehavaren ska tydligen heta Tiny enligt detta.
Eller så står han högst upp bara för att de inte avslöjat fler ännu.
Imdb samt wikipedia är alltid bs när det gäller sånt här...