I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Zelda: Twilight Princess *För er som spelat klart*

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

   

2007-01-05 19:20

Zelda: Twilight Princess *För er som spelat klart*

Så, för alla som lirat klart zelda twilight princess till wii, vad tycker ni om spelet? har ni några saker ni tycker var bättre än väntat eller mindre väntat? etc, diskutera här vad som var bra eller dåligt med spelet.

Själv älskade jag att spela igenom det, satt klistrad i 4 dar och spelade igenom det med min bror och ägaren utav det, grafiken var helt underbar för att vara zelda, älskar alla olika karaktärerna och ljuden, allt är unikt och det är alltid lika skoj när något nytt dyker upp, jätte bra styr system och kameran i spelet är bland det bästa jag mött i spelväg någonsin, vi spelade igenom spelet på 32 timmar men då hadde min polare spelat igenom lite utav det innan så visste lite vad man skulle göra ibland i början, tycker alla slott var riktigt bra gorda och riktigt fräcka, roligt med item systemet där du inte ser hur mycket man kan ha :) och alltid skoj med helt nya vapen, också skoj med en miniboss i varje tempel för att få sin EQ riktigt bra gort dock så tycker jag att bossarna var lite för lätta i spelet, kräver dock en del när det gäller svårihetsgrad :P det är trots allt ett spel som spelat av många i olika åldrar, historien var bra men fick reda på mindre än förväntat vilket var lite synd och alla ingame cinematica var helt underbara och till sisst, sissta bossen vilket jag inte nämner vem/vad/hur/när det är är helt jävla underbar fight, njöt utav den till max, sissta film scenen var också helt underbart :)

Så hur var din tid med The legend of Zelda: Twilight Princess :)?

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."