I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Xbox 360, dela filer från datan

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2006-12-27 19:32

Xbox 360, dela filer från datan

Ladda ner det här programet som man ska ha för att dela filer me 360, men händer inget när jag ska instalerar det. Testade på min bärbar där starta instalationen utan problem.

Någon som vet vad som e fel?

2006-12-27 20:05
ska du streama? du måste isf göra nåt med nätverksgrej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-28 00:28
kolla på deras sida det funkade för mig att göra som det stog , ladda hem senaste windows media player sen dela ut filerna därigenom men den kan ej spela upp xvid osv vilket är tråkigt , ja kanske gör fel ngn som har en lösning ?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2006-12-29 03:18
Du kan tyvvär...inte spela upp Divx, Xvid osv...bara råa .avi filmer. Så är det hos mig allafall =\

2006-12-29 03:56
fandå , får dra genom datorn då :P vet du om det funkar om man chippar skiten?
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.

2006-12-29 13:51
det finns e¨tt tilläggspaket till 360 som gör att man kan spela upp alla filer =) vi har dret,streamar trådlöst frånövervåning till källarvåning o kan se allt typ =) köpte paketet  på ebgames,men dom som jobbar där visste inte va det var haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-29 14:25
Transcode360 ska du installera på datorn för att kunna spela upp alla filmer och skit på media center bara klicka på x sen more och sen transcode :)
Rör inte min prilla !