Def Jam: Icon
verkar off the hook. ja borde va för gammal för sånt här, men det verkar schvinfett.. cheka ingame videos´s pågametrailers.com o läs lite info på gamereactor vettja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det där spelet kommer bli så jävla grymmt!... Hade Def Jam Fight For New York...det är lätt de roligaste och brutalaste fighting spelet jag har kört!
// be the change you wanna see in the world
vendetta var nice fight for new york sög brutal jävla apkuk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
doggson Vendetta är tråkigt och new york är kul!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
hmm... grafiken är bra, men spel känslan?
Get Random!
Hock eller hur, vendetta va ju bara ett tråkigt wrestling spel, new york va sköna streetfights!
Jag klarade hela ffny på 4 timmar och 32 minuter svårt och jätte bra eller inte. jävla junk spel var fan inte ens kul att spöa skiten ur sean paul
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
varför utspelar det sig i slowmo? snyggt, men såg seegt ut
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
fan Def Jam fight for NewYork var ju tokroligt tills man varvar det på typ en halvtimme. men detta ser nice ut.
SKU - SKU - SKULASON!
är det nån som vet när det släpps förövrigt?
kan någon länka till en trailer?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
man kan inte bli för gammal för tv-spel =).. haha.. anledningen till att nästan ingen gammal lirar är för dom fattar inte hur det funkar =P
jag har alltid rätt.
släpps mars 2007
jag har alltid rätt.
FFNY var kul tills man spelat det en halvtimme. Min bror klarade det utan att förlora en fight (han är 10 bast).
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Det verkar som dom har tagit bort den där blazin funktionen!..hoppas inte det för jag tyckte det va väldigt kul eftersom det gjorde spelet brutalt som fan! hehe
ingen som förstått att fightspel är till för att lira med sina polare, hur snabbt man varvar dem ensam är ganska irrelevant.. eller har ni inga kompisar?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
vad är det för jävla skit med musik och big beats och skit, blir typ ett jävla dansspel, jag vill ha som FFNY det är det softaste fightingspelet, period
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Har inte alla Def Jam spel varit jävligt slöa?
PS. Your cunt is in the sink
Nej Fight For New York gick rätt snabbt! och förövrigt om man hittade ett järnrör eller nått så tog matchen slut snabbt! hehe
Spelet kommer inte va i "slowmo" som på videon, spelet är inte klar än så därför är det lite fel med framesrate osv
Bara en sak som att man kan lägga in sin egen musik i spelet gör det ju jävligt interesant.
ja börjar faktist bli mindre och mindre sugen på de här spelet, om man kolla på trailers så verka spelet bara gå ut på att man ska använda sig av miljön, det verkar ju som dom har tagit bort alla vapnen och blazin moves! :(
blazin är överskattat
Get Random!
Esshå P18: de har ju inte visat så mycket än, det är bara samma video som de visade på E3 typ, så jag tror det kommer komma mer.
3dje kvartalet av 2007.
blaze är aldrig överskattat nä, fightingspel ska vara i 2d med karaktärer vid namn Ryu och liknande, gärna en gigantisk elektrisk salamanderman också
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Läste på gamespot att demot ska släppas imorgon på marketplace
FFNY var ju mest kul för att det skiljde sig mycket från alla jävla likadana namco fighers. jag gillade att man kunde klombinra sin egen fightingstil även om jag såklar power-gameade min första gubbe till en fast-ko gubbe som kunde ta en match på typ 17sek, då blev det ganska ospännande. Den andra gubben jag gjorde var mer rolig att spela och var inte dunderstark eller sådär. NMan fick liksom anpassa sin karaktärefter hur man ville spela.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Demo imorgon, släpps i mars.
360 GT: Beezwaax
vi får hålla tummarna och hoppas det nya spelet blir bra!
Demot försenat bara för det.
någon som vet när demot kommer då?
jag har alltid rätt.
hmm de kanske är uppe imorrn, eftersom USA ligger efter i tiden så kanske alla kollade för tidigt?...återstå att se imorgon
Nej, de sköt upp demot.. Ingen vet när det kommer.
Demot uppe på marketplace nu. Spelade en sisådär 10 min sen odg mina batteríer så nu laddas det för fullt. Men av det jag han se sa var det otroligt snyggt, grymma miljöer och scratch "attackerna" var jäävligt coola.
Tyckte att hela Defjam känslan var borta, spelet går för sakta känns det som, och hela verkar gå ut på att man ska slänga varandra och inte slåss. Aja, hoppas de speedar upp spelet lite till retail bara.
jag blev lite besviken först.. sen efter ett tag va det jävligt fett när man kommit in i det.. dock inte samma känsla som i FFNY.. gick för sakta och jag vet inte om det bara va demot men ska det inte finnas liv?? och blaze va inte lika brutalt ^^
jag har alltid rätt.
förrihelvete... lätt värt en 600ing bara för att få göra om sin kontroll till två turntables. :) Fett nice spel
jag tycker det verkar tveksamt att själva banorna "hoppar" i takt till musiken. Typ bygnader och allt i bakgrunden guppar och har sig. Varför? Sen så har de satsat mer på att det mest effektiva ska vara att använda sig av banorna och olika faror på banan för att nita sin motståndare. Med kast och så. Inte så spännande. Men jag hoppas fan fortfarande att det blir lika underhållande som de tidigare. :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Är Slick Rick med?
PS. Your cunt is in the sink
jag tycker att det är ganska fett att banorna hoppar ^^..
jag har alltid rätt.
när kommer dom som har silver membership kunna ladda ner demot?
inom några dar tror jag, jag hoppas demot är kul!
demot e inte så roligt.. men undrar dock om det är värt o köpa spelet, någon som har hela spelet och kan berätta om de e värt?
verkar vara nice iaf..om man tittar på trailern på
discshop
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
demon suger verkligen
thundercooperfuckinbird
Spelet är lite av en besvikelse. Kontrollen är kass och det nya inslaget, dj-kontrollen övertygade inte. Tycker att de borde ha utvecklat FFNY och lagat alla brister som spelet hade. Det som är bra med spelet är grafiken, musiken (vissa låtar) och sen är det ju alltid kul o fixa med sin egen karaktär. Har inte testat alla modes än utan bara kört "build a label", men tror inte att det kommer bli bättre, tyvärr. Jag hade inte köpt det!
hum. fan va nära på köpa det idag. men ångrade mig snabbt. för är de verkligen värt 700 kr. njaa. funtar på chippa eller flasha boxen så att ja kan bränna skiten :)
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/