I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
2Moons
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
phear P38
2006-11-11 13:07
2Moons
Nytt 18+ 3D MMORPG, check it out! Kommer ut i CB i December!
www.2moons.acclaim.com
Jonsson_man
2007-01-30 16:35
Tjoohoo, fick konto till beta testningen idag :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jonsson_man
2007-01-30 22:53
Nån som vill ha invite?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
skez P37
Producent
2007-01-31 14:37
Hur stort är spelet?
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Jonsson_man
2007-01-31 14:48
550 mb typ.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jonsson_man
2007-01-31 14:58
1.11 gb är de när allt är installerat.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Tillbaka till forumet