I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-15 15:12

Dark Messiah

Nån annan som testat demot? Jävligt nice spel måste jag säga, längtar tills man kan testa multiplayern. Ungefär som Oblivion fast fett mycket mer ös i, inte så jävla långdraget utan rakt på sak.

2006-10-15 15:29
Jag håller med. Men jag vill hellre varva hela singleplayer innan jag spelar multiplayer helt ärligt
*snaark*

2006-10-15 15:38
det verkar faktiskt riktigt grymt..snyggt med!
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-10-15 16:09
Happ, så satte man demot på nerladdning på steam. Bäst för er att det är bra, annars har jag slösat typ en halvtimma av min bandbredd...
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-10-15 16:15
haha...in på sidan o titta..jävligt bra förhandstitt faktiskt..
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-10-15 17:11
håller med furder, kan nog va nice o spela igenom singleplayer först. ska tydligen vara rätt långa strider i multiplayer har jag fått för mig. episka strider i fps ahh denna ljuva sång.

2006-10-15 17:29
http://www.last.fm/user/Ayanamii/

2006-10-15 17:30
autopsy skrev precis den länken men tack för att du gjorde en länk av den iaf :P nu kanske man orkar klicka :P