I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-10-11 21:32

BF2 problem

Har problem med tangentbordet.
Tex när jag ska springa o dubbeltrycker på gå knappen(W), så funkar det ibland, och vissa knappar funkar inte utan man måste trycka flera gånger. Och ibland straifar den åt sidan trots att jag trycker fram osv. Den funkade prefekt fram till nån dag sen.
Jag har trådlöst tangentbord, och har bytt batterier.

Kan det va Windows som fuckar? Jag uppdaterade härom dan o då står det nu att den inte är äkta och sånt.

Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!

2006-10-13 17:45
Jag hade samma problem med cs förut.
Om det är samma "princip" så kan det vara någon inställning. Kolla dina inställningar på bf och i kontrollpanelen om det inte är det så vet jag inte..

2006-10-13 17:53
man ska inte ha trådlöst, det suger.

hade trådlös mus en gång, o då börja den sikta lite hur den ville, kanske samma fel med tangentbordet, något med sändningen

2006-10-13 17:55
Om du har trådlöst så kan det även vara sändningen i luften. Du kan jue prova att trycka på connect knappen eller så ta tangentbordet närmare "sändaren". Fungerar också ..

2006-10-13 18:08
annars så testar du med ett vanligt tangentbord med sladd o se om du får samma problem

2006-10-14 06:46
Asså det funkade perfekt fram tills nån dag sen.
Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!

2006-10-14 10:10
batterier?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!