Kimhari P14 Vad har du fått det ifrån? Har pappa lurat dig så du inte ska köpa en eller.. Tror du att dom skulle sälja en maskin som exploderar om man spelar för länge...Tänk efter lite..
Gamertag på 360... Leppas
Gamertag...: Mr Fiero Lirar online: GRAW, Halo 2, (Gears of War imorgon) och BF2 demot ;)
Saknar dej Susanne Olsen! Älskar dej för evigt! 1984 25/9 - 2006 2/2
Nån som vill lira GoW coop up ifrån början får gärna adda mej by the way ;)
Born bad: Skickar meddelande åt dig snart, är med på det väldigt väldigt mycket hehe!
n'r ni ändå har en xnbox live tråd uppe. måste man va gold member för o lira spel online???
nån som lirar pes6 eller topspin2 ikväll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Gamertag Bauka Spel -> Tony Hawk Project 8 Fight Night Round 3 GoW
ridleywhoa. om nån vill co-op gow på hardcore.
gamertag :ridleywhoa
gamertag bursan spel pes 6, table tennis, burnout, fight night, gears of war, project 8 med mera
yo burshan , fan pes6 har ja fight night o table tennis. lets play. fick en såndär 24 timmar live. ska vi köra pro ? e fett less på alla jävla engelsmän som bara svär.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
jag e grymt sugen på lite >Pes6 är någon på ?
Eftersom RainbowSix: Vegas Multiplayer Demot är ute så tycker jag att alla tankar ner detta underbara spelet så kan vi köra en whoa match =D Sammlar ihop massa folk och har kul en kväll tillsammans.. Vad tycker ni? Jag kan arrangera det om ni vill?
Gamertag: Glassbil Spel: Ghost Recon, Perfect Dark, Call of duty 2, Splinter Cell DA, PES 6, Project Gotham, Gears of war.
Be the change you want to see in the world.
icecream ja addar dig eller vad man säger. så vi kan lira lite pes6 !:)
nån som är sugen på en pingismatch?
ja e sugen burshan fast du va ju sugen igår. du ja försöker hitta din gamertag men ja hittar inte den. jag heter SixthAlarm "adda" mig så kan vi spela . se ovan vad jag skrev.
Skicka nån gästboksinlägg om ni vill lira pes6 lite senare ikväll, typ efter 19:00 eller nåt. magnussj = gamertag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bump. Min gamertag är KUNG MARKATTA förövrigt.
Producent
2007-08-27 11:12
Kör gärna Rainbow 6: Vegas nån kväll. GT: LURIG JAVEL
Gamertag: MangeSj Spel: Pes6, FNR3, NBA2K7, VT3,TP2,
vilka ska skaffa halo 3? fan vad jag längatar till den realesen, satt hela våren och körde gears online, nu vill jag ha ett annat fps att äga i.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Någon mer än jag som kommer köpa ace combat 6 och lira live?
Lägg till mig :D jag behöver vänner på live >< Andreas loel Spel: Gears of war Halo 3 Saints row Thp8 Rainbow 6 vegas spelar dock nästan bara halo 3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Hehe, coolt..skapade denna tråden nästan exakt ett år sedan. Så jag har haft min Xbox i typ ett år nu =P
Gamertag: AirsickKammelSpel: Gears of War, Dead or Alive 4, Lost Planet, Skate, F.E.A.R, Prey, Full Auto och Fifa 07
Gamertag: Vamp Sweden Spel: Gears of War, Halo 3 (de enda jag spelar i.a.f).
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
någon som brukar lira mellan typ 7-15 på eftermiddagarna? eftersom jag bor hemma och vårat bredband är cp, så blockar det typ telefon linjen och pga detta kan jag inte spela när dom andra är hemma >< skulle vara soft att spela lite 2vs2 ranked med någon, köra lite med headset skitsnack etc etc
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Tag: Pontus The ManSpel: Halo 3.. Lirar gärna orankat! -----------FÖR ER MED HALO 3 har vi en tråd om whoa-match på söndag 7/10! Spana in den!