I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Zelda
Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel
Tillbaka till forumet
kurt_kulspruta
2006-09-27 08:32
Zelda
Är det sant att nya zelda kanske inte lanseras på gamecube i europa?
I hate this motherfucking world and everybody inside!
valero
2006-09-27 09:27
aye aye inte bara i eu dock, men framför allt blir det ett wii spel.
mdubbelc P43
2006-09-27 10:36
vart har ni hört det?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Coke P41
2006-09-27 11:33
Nej det är inte sant. Det lanseras til både gc och wii och december i Europa.
Sedan kan man ju fråga sig varför
tothegame
listar det som ett rpg...
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
valero
2006-09-27 17:30
oj läste fel, my bad.
Nosferatu P46
2006-09-27 20:35
som sagt. kommer till både och!
frågan är om man pallar att spela ett zelda spel på Wii?
Jag vill ha gammal hederlig styrning på mitt Zelda!
Men men. Man kanske ändrar sig när man provat Wii..
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Coke P41
2006-09-27 20:39
folk som har kört båda versionerna säger ju att det är en helt annan grej på wii samt att de inte kan tänka sig att gå tillbaka till gc-verren efter att ha kört med wiimoten.
Borde ju släppas en bundle med wii och zelda tp tycker man.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
kurt_kulspruta
2006-09-28 08:07
ok. tack så mycket. jag frågade en kille på eb games när det kom och om det skulle komma till gc. han hade läst att det bara skulle komma på wii. men men.. man får väll hoppas på det bästa.
I hate this motherfucking world and everybody inside!
Coke P41
2006-09-28 17:57
Alltså det är inget att hoppas på. Det är
FAKTA
.
kolla
här
eller
här
Gå till butikskillen och kräv honom på hans jobb för att han är uselt påläst.
mdubbelc P43
2006-09-28 21:36
och du är kass på att länka ;)
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Fabbz P39
2006-09-29 01:29
Moahaha!
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
Fabbz P39
2006-09-29 01:31
Däremot har jag hört att GC Versionen kan bli ngt försenad i jämförelse till Eu releasen av Zelda: TP den 8:e Dec.
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
Coke P41
2006-09-29 18:05
ähh whoas nya länksystem har inte satt sig riktigt men det är ju bara att dra bort första delen ;)
valero
2006-10-01 02:22
Föresten, innan allt för mycket info om tp kom (alltså något halvår /årefter ww's release så sa nintendo att de först skulle släppa ett zelda i mer realistisk anda likt oot (alltså tp) men också en grafisk uppföljare till ww. Någon som hört något nytt om den saken?
Personligen gillar jag ww's cellshadade grafik mer, tycker den fiktiva världen blir mer komplett på något vis.
valero
2006-10-01 02:28
SOrry, skit i det jag sa. Var ju phantom hourglass jag tänkte på..
valero
2006-10-01 02:31
... det är ju ds versonen, jag krånglar till det för mig själv.
Nintendo gjorde hur som helst ett uttalande om en grafisk uppföljare till ww på nextgen konsol (wii). Lagt på hyllan?
HenkO P45
2006-10-01 03:08
Däremot har jag hört att GC Versionen kan bli ngt försenad i jämförelse till Eu releasen av Zelda: TP den 8:e Dec.
försenat nej..men det kommer senare i december är det sagt. det har aldrig sagts att versionerna skulle släppas samma dag..va jag vet
Tillbaka till forumet