Spelet börjar spridas på interet nu till PC. Men alla väntar fortfarande på releasen av den riktiga, RELOADED versionen. Sorry men Konami tappade just en köpare här, vägrar vänta 1 vecka när spelet borde ha släppts på fredag. Tänker inte sitta med armarna i kors o vänta nu på lovet när man vill lira. Sista chansen att jag köper är om EB släpper det på fredag, dom sa att dom skulle det, men att det kunde ändras (precis som det gjorts på GAME osv). Annars blir det att tanka på fredag, och då känns det nog ovärt att köpa. Aldrig lirat på nätet, är det kul?
Rastasite P17 ja att utmana andra på nätet och bygga upp en ranking är typ roligast
EB säger att dom får in skiten imorrn på PC, hoppas på de, har bett dom lägga undan det
PS2 versionen finns i butiker idag eller?
Nej alla spel kommer på fredag
Tankade det.. Roligt spel asså.
...och det är det som är så fint med whoa!
Hmm en fråga till någon som har lite koll. När ja var på webhallen för o köpa ny kontrollen inför releasen är jag 100% på de va reklam med AIK o bajen spelare där de stod "vi är med iår" eller nå sånt, klantig som jag är så glömde jag fråga dom. Bad en polare idag gå föbi men dom visste inte alls, dessutom har jag ringt runt till varenda ställe som finns men ingen vet. O ja, jag vet att de släpps imorrn! men jag vill fan veta nu.. Så om någon sitter på lite mer info o släng inte ut er nej dom är inte med om ni egentligen inte har en aning...
köpte det och fifa idag och måste säga att fifa knäcker pes med häst längder. Så jävla dålig grafik på pes (fifa va iaf lite bättre) och dålig musik å äcklig meny. Spelkänslan är fan inte bättre än på fifa, tycker tvärt om.
Ave, imperator, morituri te salutant. Iacta alea est!
är ni säkra förrästen på att dom inte redan säljer det? Köpte som sagt det idag på eb games. Dom sa att det släpptes imorgon men att dom hade ringt och snackat med nån nisse och det va ok att dom började sälja redan idag.
det beror på, köpte du det till PC eller PS2?
YEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!!!! Köpte det idag, nu jävlar ska det liras!!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
köpte det idag till ps2.. brutalt bra..mycket mycket bättre än 5an.. Luca Toni krossar! testade fifa innan i affären..kändes fortfarande som ett barnspel
Finns det nån sida med alla lag och arenor och transfers och sånt som man ska edita ?
Försten som hittar en länk med lagnamnen som man ska edita får en evig plats på min prez... va det nu är värt :) lagnamn, arenanamn och stora tranfers dom missat..!
Är ett stort Pes fan. Vart besviken idag när jag köpte spelet.
maybe you might be more than just a one night lady<br>
L-burna..på vad?..tycker allt är realistiskt och perfekt
tycker passningsspelet har blivit riktigt segt i pes6
norado P20
till 360
L-Burna P20 Man ska adrig ha förstora förväntingar om ett spel då blir man bara besviken...
Gamertag på 360... Leppas
jag säger då att spelkänslan till PES 6 är grymmare än fifa WC, fast jag har inte lirat 07an än, men PES vara GRYMT :D(dom släppte det igår p.g.a nån kedja redan börjat sälja, så konami lät resten börja sälja dom åxå)
((MAAD))
Verkar som att de flesta butikerna har släppt även PC-versionen idag, men självklart inte cd-wow.se som jag beställde ifrån!
Hangaround
2006-10-27 16:56
Jag är riktigt nöjd med spelet. Dom har gett spelet ännu en steg mot ett realistiskt fotbollspel. Hastigheten har alltid varit lite överdrivet snabb. Nu har dom hittat ett lagomt tempo imo.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Gött spel!! skönt att man inte behöver köpa upp bollar och byta namn på för många arenor.. blir en hel del dueller med Ocelot ikväll! kommer äga han som vanligt..
http://www.pesgaming.com/ Där kan ni hitta lite grejjer om ni vill edita för hand!..
Have fun!
synd att bollarna är rätt fula dock..
Skönt lir! EB släppte idag, butikssnubben sa "om ja ska sälja till PS2 och XBOX så tänker ja inte hålla inne med PC versionen" Tydligen hade ryktet börjat gå på morgonen så alla butiker började sälja
EB sålde redan igår..(torsdag alltså)
Gillar det nya spelet till ps2, men det är en skandal att målvakterna är så jävla dåliga som dom är, gör dom inte självmål så lägger dig returen på mål linjen så de bara är o trycka in den.. riktigt misslyckande..
Något som annars är misslyckat tycker jag är inläggen som nästan är identiska med skott, alldeles för låga och hårda. De tar tid o komma in i spelet!
Håller med dig, men när de gäller inläggen så tror jag fortfarande på att det finns något bättre sätt att göra dom på. Antingen picka flera gånger på O för att de ska bli lägre precis som i pes4. Eller att använda ner eller uppåt pilarn vid inlägget, eller att picka på R1 för att sen stega fram o tajma inlägget.. Har egentligen inte listat ut om nån utav dom här 3 sakerna påverkar eller inte..... Försök du också.. Nu tycker jag den här tråden får bli en tips tråd för alla som vill få tips på vad man kan tänka på. Det jag har märkt om man kollar i manualen är att man ska lära sig vissa saker som är viktigt för att kunna förbättra sitt spel, dvs att pes6 är anpassat på ett visst sätt (missförstå mig rätt). Tex att man ska använda sig mycket av R2 knappen, vid mottagningar, speciellt när man ska täcka bolen vid dribblingar..
efter att ha spelat ett antal timmar nu kan jag konstatera att jag e besviken. passningsspelet har blivit helt fuckat. varannan pass gå ju för fan åt fel håll och fel spelare, hajjar inte hur dom kan ha fuckat det så. dessutom går det ju knappt längre att slå L1 trekant passningar eftersom dom alltid nästan går på spelarens fötter nu vilket e helt sjukt. och spelarna har ju blivit så sjukt mycket sämre. ingen bollkänsla alls, tappar bollen hela tiden. och dom kan inte positionera sig och löpa för fem öre utan man måste alltid göra allt själv och dribbla sig fram. som någon nämde tidigare så har målvakterna blivit helt värdelösa, speciellt min egen. datorns däremot gör ju världsklassräddningar på varje skott. nä det här va ett misslyckande av konami. ja e riktigt lack. en bra sak e iaf att domarna blivit bättre och blåser inte sönder varenda match nu, fast det va väl snarare ett stort fel på 5an som aldrig borde funnits.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
själv tycker jag bara mer och mer om pes6. om en vecka eller två är jag övertygad om att jag kommer hålla det högre än femman.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hatar att vara beroende av ett skitspel. sitter bara å svär och slår i bordet.
"Göteborg - Ett gruppboende för efterblivna fiskare" - Magnus Betnér
Fan det här var ju riktigt bra! Efter läst olikas åsikter så trodde jag ju inte att det skulle vara så bra som det var (när de flesta klagat på det/blivit besvikna)... Men jag är mer än nöjd, allt känns så mjukt och det bara rullar på. Mjukare rörelser alltså, men en sak är jag riktigt besviken på, vilket många klagar på. Sin egen målvakt, va gör han? :S De första målet jag släppte in gick till så att RvN kom fri, lobbade över målvakten. Men grejjen är, lobben blev missriktad och var på väg en meter utanför stolpen...men idioten till målvakt springer efter bollen och lyckas få den på sin egen nacke/rygg för att sedan se den studsa in i mål..KUL! (Var förövrigt 2-2 målet som gjorde jag att jag åkte ut) men annars är jag kanonnöjd! :D