I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Activision forbjudna att anvanda forrenderad film

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2006-05-06 22:02

Activision forbjudna att anvanda forrenderad film

I reklamfilmer.

Later sjukt bra om man antligen kommer att bli av med forrenderade reklamfilmer.

ett steg i ratt riktning

http://www.gamesindustry.biz/content_pag ..

2006-05-07 03:43
Låter skitbra, slipper det bli förvirring.

2006-05-07 11:00
Jag tycker det har varit ganska tydligt huruvida en reklamfilm är förrendererad eller inte.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-05-07 11:12
Tydligen inte för vissa. Förmodligen amerikaner.
jagvillocksåhaenblog.com

2006-05-07 11:24
Shakes: Har du missat hela Killzone-grejen osv?

Läser fortfarande varenda dag på forum en massa hard core sony-boys som tror det är in-game.

2006-05-07 11:26
Det var dock inte en reklamfilm.
jagvillocksåhaenblog.com

2006-05-07 11:44
LittleJohnny: Upplys mig. Vad är "Killzone-grejjen"?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-05-07 11:53
Midas: Nej men det var förrenderade klipp som sattes ihop till en trailer och förvirrade otroligt många personer så hör väl till ämnet.

Sony visade lite trailers från kommande ps3spel och sa att det var in-game. Sen kom det fram att allt var förrenderat och tex killzoneskaparna erkände själva att det aldrig, aldrig skulle gå att ha det som det såg ut i filmerna.

2006-05-07 11:54
Inte direkt, men ifall du tycker det så. :)
jagvillocksåhaenblog.com

2006-05-07 12:08
Tycker inte killzone var så förvirrande.. de sa ju att det var in-game, sen sa de att det inte var in-game.. de ljög helt enkelt..

Ingenstans i dom där reklamerna står det nåt om att det inte skulle vara renderat

jag köpte ett par skor som ronaldinho i reklamen spelar helt galen fotboll i.. jag snubblade när jag kom nära bollen..
false advertising?
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence

2006-05-07 20:51
tycker anda att det ar sjukt bra.
aven om man vet att halften bara ar bullshit nar man ser trailers och reklam sa blir det ju anda skonare att bara kunna se hur det ar istallet.