I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2006-03-21 11:56

The Damned Isle

Prova det här:

Damned Isle

"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.

2006-03-21 12:00
"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.

2006-03-21 12:01
funkar inte... :(
"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.

2006-03-21 12:01
"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.

2006-03-21 12:02
"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.

2006-03-21 12:03
Ja.. Hur fan gick det där till? :D Spelar du det?
"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.

2006-03-21 12:04
Jo.. men det var inte länken till sidan jag försökte posta. Utan någon skum länk som gav mig boost potions när någon tryckte på den :D
"Yeah, I'll be there in 5 minutes."
5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.