Bästa Ps2 Spelet!
Jag Undrar Vilket Spel Ni Tycker är Bäst Här Är mitt Smackdown Vs Raw 2006 Grafik 9 Spelkänsla 9 Ljud 8 Hållbarhet 10
battelfield 2 :modern combat grafik 9 spelkänsla 10 ljud 9 hållbarhet 9 online 10
Det finns 10 olika typer av människor. De som förstår binärt, och de som inte gör det.
Metal Gear Solid 2/3 Grafik 9+ - bland det bästa på ps2 Spelkänsla 9 - underbar för oss fans ljud 8 - lite mesiga actionljud, men dialogerna och musiken är bara bäst hållbarhet 6 - här tappar det lite eftersom det är ganska korta lir, men klart omspelbara. story 10 - Hideo Kojima har gjort det många gånger om. finns självklart konkurrenter, som resident evil 4, gta-spelen osv...
du är kär i mig.
shadow of the colossus grafik: 8 design: 10 spelkänsla: 10 ljud: 9 kontroll: 8 hållbarhet 9 + EPIC. - Ibland kan kameran krångla lite. Totalt: 9,5/10
God of War Grafik: 10 Design: 9 Spelkänsla: 10 Ljud: 8 Kontroll:9 Hållbarhet:7 Helhetsbetyg: 9/10
At the gates of Eternity...
ICO
du tror du ä så jääääääää, men du är mer uuuuuuuääääääää
Metal gear solid (PS1) Grafik: 10 (skitbra grafik, iaf en av dom bästa te PS1) Spelkänsla: 11 Ljud:10 Hållbarhet: 10 Story: 100
www.gbg031.se
råka lägga en nolla för mycket på story, men det kan lika gärna vara så, för storyn är bra som få
www.gbg031.se
haffad: Ja, men vi snackar om PS2 här, inte PS.
Varför spela Ps2 när det finns XBOX? :P
Blasta Äh, den funkar te PS2. same shit höhö nämen, la inte märkte till att du skrev PS2.
www.gbg031.se
Rastasite P0 mest för att XBOX suger
du är kär i mig.
Final Fantasy X Grafik 10 Spelkänsla 10 Ljud 20 Hållbarhet 10
<3
gta sa grafick:9 för att det e 9 ljud:9 helt ok spel kännsla: 9 den e skön hålbarhet:10 man kan mycket mer än dom andra gta spelen totalt:9 love that game :D
Blunt : Japp!
At the gates of Eternity...
Resident Evil 4 e nog de grymmaste på ps2 just nu
You have smoked yourself retarded!
Hela MGS serien får fan 11 av 10 av mej iaf.. kanske uppemot 15 på storyn
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
inget spel kan i dagslaeget ta re4 (kanske FFX) men FFXII e ju typ faerdigutvecklat och det kommer ju blir vaerldshistoriens besta spel so... nej jag ser ingen anledning till o behova testa det innan jag saeger det.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Säger detsamma, Zelda kommer tillbaka..
RE4 e sjukt nice, varför är det bättre på kuben? längre på ps2 ju
du är kär i mig.
nej nej nej jag har jämfört..enda skillnaden på grafiken är ljuskonturerna på vissa ställen..annars e de sig likt..+ att ps2 versionen har mer grejer än kuben hehehe
You have smoked yourself retarded!
alltså fps+konsoll är som att simulera analsex i kylskåpet med en ostmacka..
ah, my bad.. Alla.. Skjut så dödar jag dig spel.. (bättre?) :P
Skivsamlare
2006-01-13 03:03
final fantasy x-2 grafik: 8 ljud : 9 spelkänsla: 10 nyskapande: 8 hållbarhet: 9 underskattat: 10
jag måste nog säga silent hill 2. på grund av att dom lyckats kräma ut en sån cool atmosfär framför allt. rent gameplay-mässigt kanske det inte är så fantastiskt men om man ser till upplevelsen blev jag redigt våldtagen
Shop smart. Shop S-mart
blunt før IGN har ju rætt i allt de sæger. Du kanske ska testa spelet først sedan kan du sitta hær o snacka skit. Vi vet att du bara e ledsen før att du missar allt bonusmaterial som finns på ps2versionen. att spelet e snyggare till kuben vet ju alla men det e verkligen inte fult på ps2. mycket møjligt att precisionen e sæmre men jag klarar mig hur fint som helst. Om man kan anvænda en dual shock 2 så kan man spela re4.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Gta San Andreas grafik: 8 ljud : 10 spelkänsla: 9 nyskapande: 9 hållbarhet: 9 CJ !!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2006-01-15 16:37
GTA San Andreas grafik: 9 ljud: 10 spelkänsla: 8 hållbarhet: 10 overall: 9 asså man kan spela det jävla spelet hur länge som hellst ju^^ andra roliga spel är tony hawks spelen även om dom blivit sämre på sistone:) need for spees serien duger också:D
`hur kan ni ge GTA san andreas 8-9 på grafik? den suger ju ju rent tragiskt... men det är jävla bra ändå :P
du är kär i mig.
blunt grattis. Du tycker att ett spel med mer material blir sämre. hejja din logik. Om "alla vet" att precisionen e mycket sämre so ere väl mycket möjligt att den e det? jag har ju inte spelat liret till gcn och kan ju omöjligen uttala mig om det.