I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Metal Gear Solid 3 - Snake eater

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2005-10-26 21:18

Metal Gear Solid 3 - Snake eater

Jag har feta problem med det spelet.
Undar om någon skulle kunna hjälpa mig och säga vad man ska göra när man har flytt från "The prison cell" (Vilket tog en riktigt jävla lång tid för mig) och sen får man möte "The Sorrow"... Någon som vet hur man ska döda honom, rätt svårt, eftersom han redan är död.
Jag har heller inte några "Fake death pills" eller "Revival pills" som jag kan ta användning av, fattar inte hur det kommer sig, eftersom jag inte använt ett enda piller under hela spelet.

Tacksam för hjälp.

Ajde, din smuts, gå med daj

2005-10-26 21:47
the sorrow :

dränk dig själv sen när du är död använd ditt revival pill

när du är i fängelset, ta forken o vifta me den så öppnar han dörren, döda han då o rym eller ring nåt nummer med din codec ( kommer inte ihåg den ) så öppnas dörren. slå in det nummret medans han är i toa.
det nummret får du när du blir torterad och trycker R1 så ser man the sorrow som viftar med det unmmret.
www.gbg031.se

2005-10-26 21:48
Jaha, vad du ska göra efter du flytt haha trodde du menade hur man rymmer sorry
ska försöka komma ihåg vad man gjorde

men annars kolla db.gamefaqs.com
www.gbg031.se

2005-10-26 21:51
nu kommer jag ihåg.. du ska rymma ut så du kommer ut ur själva byggnaden, sen om du öppnar MAP så ser du att det finns ett X och det är dit du ska....du är då i en tunnel ( du hittar vägen där) sen möter du the sorrow har ja för mig
www.gbg031.se

2005-10-26 22:37
du måste ha ett revival pill för att klara av the sorrow
12.

2005-10-26 22:55
man har alltid ett revival pill oavsett vad...

2005-10-27 08:03
ja, revival pill är väl inbyggt itanden!?
Bara för att d..d..d..dduuuu är rädd ff.f...förrr miiiig!

2005-10-27 12:32
Men va fan...både fake death pill och revival pill är överstrukna, och kan därför inte använda dem..jävligt skumt.. hur fan ska man då göra? Börja om spelet? För jag har alla savegames precis innan jag möter the sorrow. Så det e inte så att ag kan börja om way back o frsöka få fake death pills..

2005-10-27 13:43
du tar revival pill:et efter att du dör. fortsätt gå och fökj the sorrow hela vägen. efter en jävla fin tid kommer han stanna, och flyga rakt in i dig, och då döda dig. när menun med "restart" "qui" och sånt tjaffs kommer upp så håller du in knappen för att checka items och väljer revival pillet. ta da, du "vann". fundera lite...
12.

2005-10-27 14:52
man behöver inte gå hela vägen heller.. men om du går hela vägen får du hans camo - spirit, vilken gör att dina steg inte hörs av vakterna...

hoppa ner i vattnet direkt och vänta tills du drunknat, då tar du revival pill

2005-10-27 16:40
Du ska alltså inte välja CONTINUE!
utan trycka R1 och välja pillret.

2005-10-27 17:06
nej han ska trycka L2 och välja pillret :P

2005-10-27 17:30
sorry my baaad ...

- Tänkte fel :D

2005-10-27 17:53
haha jo antog det ;D

2005-10-27 18:03
Ja ok..schysst, jag klarade det..men ska göra om det, vill ha camo spirit grejen.
Nice.